Tuesday, July 2, 2013

අපේ අම්මා

මෙය මවක් සහ පුතකු අතර සිදුවන කතන්දරයක් බැවින් ඔබ මෙය කියවීමට අකමැතිනම් කරුණාකර කියවීමෙන් වලකින්න

මේක සිද්ද වුනේ මං A/L කරලා ගෙදර ඉන්නකොට. විභාගේ ඉවර වුනාට පස්සේ මට ගෙදර ඉන්නකොට පොඩි ජොබ් එකක් සෙට් වුනා Abans එකේ. නමුත් උඹලා ට කියන්න බැරි වුනා මං ගැන මගේ නම කසුන්. මං ඉන්නේ ගාල්ලේ. ජොබ් එක නම් මට සෙට් වුනේ ගොඩක් දුර. කොහෙද කියන්න ඕනේ නෑ නේ. මං කෙලින්ම කතාවට බහින්නම්කො.

අපේ ගෙදර ඉන්නේ මමයි අම්මයි විතරයි. තාත්තා ඉන්නේ ඕමාන්. අවුරුදු 5ක් වෙනවා අම්මාව divorce කරලා. හිටපු දවස්වල අම්මත් එක්ක නිතරම රණ්ඩු වුනා. අපේ අම්මා ගොඩක් අසරණ වුනා මාත් එක්ක. නමුත් අම්මා සැලුන් එකක් කරපු නිසා අපි කොහොම හරි ජීවත් වුනා. අම්මා ගැන කියනවනම් අම්මා ගේ වයස 40යි. මට ලෙඩක් දුකක් කරදරයක් තිබුන වෙලාවට මට එකම පිහිට මගේ අම්මා. ඇත්තටම අම්මා මට හරිම ආදරෙයි.


අම්මා ගෙදර ඉන්නේ බොභොම සැහැල්ලුවෙන්. අම්මා තාමත් ලස්සනයි. අපි කොහෙ හරි ගියොත් පිරිමින් අම්මා දිහා දෙපාරක් බලනවා ඒතරමටම sexy look එකක් තිබුනේ. අම්මා රෑට අඳින්නේ විනිවිද පේන නයිටියක්. ඒක යටින් අම්මා මුකුත් අඳින්නේ නෑ.

අම්මා මනමාලියන්ට අන්දවන්න ගිහින් මහන්සි වෙලා සමහර දවස් වල ගෙදර ආවාම bra එකයි panty එක පිටින් සාලෙට ඇවිල්ලා සැටි එකට වැටිලා fan එක දාගෙන relax එකේ ඉන්නවා. මෙහෙම ඉන්නකොට අම්මාගේ සුවඳට මට ඉබේටම නගිනවා. මං ඉතින් සද්ද නැතුව TV එක බල බල ඉන්න කොට අම්මා මගේ දිහා මටත් හොරෙන් බලනවා කියලා මට තේරුණා. මෙහෙම පැයක් විතර අම්ම ඉඳලා බාත්‍රූම් යනවා. මං නිදා ගන්න කලින් හැමදාම xxx බලල තමයි අම්මාවත් මතක් කරලා අතේ ගහලා නිදාගන්නේ. මට ජොබ් එකට යන්න දවස් ලං වුනා. ඒත් අම්මා කැමති නෑ යනවට. මොකද ගියොත් මට එහෙ නතර වෙන්න වෙන නිසා. අම්මා ටිකක් විතර සුදුයි. වැඩිය බඩත් නෑ body shape එක ලස්සනට තියන් ඉන්නවා.

කොහොම හරි දවසක් මං හවස වැලක් බල බල හිටියා. ගෙදර අම්මා හවස එක පාරටම ආවා. මටත් ඒ වෙලාවෙ උපරිම වෙලයි හිටියෙ ඉකමනටම මං off කරලා normal විදිහට හිටියා. අම්මා කාමරේට ආවා “අම්මා අද කලින් ආවේ ඇයි?” “නෑ පුතේ අද එච්චර වැඩ තිබුනෙත් නැති එකේ මං ගෙදර ආවා. පුතා කෑවද? නෑ අම්මේ තාම නෑ. මෙච්චර වෙලා මොකද කලේ? ගිහින් කන්න. මං යනවා එහෙනම් නා ගන්න” කියලා යන්න කලින් මගේ කෙලින් වෙලා තිබ්බ එක අම්මා දැකලා සද්ද නැතුව හිමීට ගියා නා ගන්න. “අම්මා දකින්න ඇති මගේ එක?? ඒත් අම්මා සද්ද නැතුව ගි‍යේ නොදැක්ක ගානට නේ. මං ඉතින් TV එක බල බල හිටියා. ඉන්නකොට අම්මා ආවා වෙනදා වගේම තුවාය පිටින්, නමුත් අද ලොකු වෙනසක්, කොට තුවායක් ඇඳගෙනයි අම්මා ආවේ. තන් දෙකත් ලාවට පේනවා. අම්මා තුවාය අතින් අල්ල ගෙනයි ආවේ ඒතරමටම කොටයි. මමත් ගෙදර ඇඳගෙන හිටියේ කොට කලිසමක් විතරයි. අම්මා…..තන් දෙකත් ලස්සනට තියෙනවා. අම්මා කාමරේට ගියේ පුක ලස්සනට පද්දගෙන. මට දැන් හොඳටම නැගලා. මට මෙච්චර කල් අම්මාව මෙච්චර ලස්සනට දැකලා නෑ. මං ඉක්මනටම කාමරේට ගිහින් හොඳ අතේ පාරක් ගැහුවා. බඩු ගංගාවක් මට ගියා. ඊට පස්සේ මං නාගෙන හවසට කාලා නිදා ගත්තා. ඇහැරුනේ අම්මා ගේ සද්දෙටයි. “පුතා නැගිටින්න මොකද නිදි අවේලාවේ? 8.00 යි වෙලාව යන්න නැගිටල ගිහින් මූන හෝදගෙන එන්න”. එතකොට මට ආයෙමත් නැග්ගා. මොකද අම්ම අද ඇඳගෙන ආවේ කොට නයිටියක්. Transparent එකක්. අම්මා ගේ තන් දෙක උල් වෙලා මට පෙනුනා. අම්මා මේක දැක්කා. “මොනවද මගේ දිහා බලන්නේ?” මට කියාගන්න වචන එන්නේත් නෑ. එතකොට අම්මා දැක්ක මගේ කෙලින් වෙල තිබ්බ පොල්ල.

ඒක දැකලා “අනේ තියෙන විසේ හිහ් හිහ්..” මට පොලව පලාගෙන යන්න හිතුනත් එක පාරටම අම්ම මගේ එක අල්ලලා” ආනේ….චූටියට හිටපු මී පැටියත් දැන් ලොකුයි නේ….කෝ බලන්න” කියලා කලිසම පහත් කරල ඇල්ලුවා..මට තවත් නැග්ගා. මගේ බෝල දෙකත් මිරිකුවා.. “ආආආආආව්ව්ව්ව්ව්ව් …අම්මේ…..රිදෙනවා…ම්ම්ම්” අනේ සොරි පුතේ…අම්මා ටිකක් වෙලා අත ගාලා මගේ දිහා බලලා අඩන්න පටන් ගත්තා.

“ඇයි අම්මේ අඩන්නේ?” මං මේ කලේ වැරදි දෙයක් නේද පුතේ?. ඉතින් ඒකට කමක් නෑ ඔයා මගේ අම්මා නේ. කියලා මං අම්මාගේ කඳුලු පිහ දාලා පොඩි kiss එකක් දුන්නා. ඊට පස්සේ අම්මා මාව තුරුල් කරගත්තා පපුවට. මට අම්මාගේ පපුවේ උනුසුම හොඳට දැනෙන්න ගත්තා. මං හිමීට අම්මාගේ පපුව ඉම්බා. හ්ම්ම්ම්……..අම්මා කෙඳිරි ගෑවා. මගේ පොල්ල තාමත් එලියේ. මං එහෙන්මම අම්මාව බදා ගෙන ඇඳට වැටුනා. පුතා…..හ්ම්ම්ම්ම්ම්ම්…අම්මේ….අම්මාව සනසන්න රත්තරන්…අම්මාගේ තන්දෙක නයිටිය පිටින්ම මං ඇල්ලුවා හරිම soft. මේඅතරේ අම්මා දගලන්න ගත්තා. දැන්නම් අම්මා හොදටම form වෙලා. ඊට පස්සේ අම්මා මගේ එක මිරිකන්න ගත්තා. මට ටිකක් රිදුනත් එක්ක. මං හිමීට තන්දෙක එලියට අරගෙන උරන්න පටන් ගත්තා විනාඩි10ක් විතර මාරුවෙන් මාරුවට. මගේ තොල් මටත් කලින් අම්මගේ තොල් වලට එකතුවෙලා දිවත් එක්ක අමුතු විදිහට. අම්මා හොදටම අමාරුවෙන් ඉන්නේ කියලා මට තේරුනා. එයා නයිටිය ගලවලා දැම්මා. අම්මෝ දැන්නම් සුරදූතියක් වගේ. “ඇයි කසුන් බලන් ඉන්නේ.” මං පැනලා ආපහු බදාගෙන තොල් දාන්න ගත්තා. අම්මාගේ රස ගුහාව මාර ලස්සනයි ඔක්කෝම shave කරලා. ඒක මාර ලස්සනයි. “මම මේ ලෝකෙට ආවෙ මෙතනින් නේද අම්මේ?” “අනේ කොල්ලෝ මොනවද මේ අහන්නේ….ඉක්මනට…..ම්ම්ම්ම්ම්ම් මට ඉන්න බෑ….මං ඇගිල්ලක් ඇතුලට දැම්මා…ශාහ්…මාර සනීපයි…ම්ම්ම්ම්ම් ආහ්හ්හ්හ් කසුන්……ම්ම්ම්ම්ම්ම්.

අම්මා කෙදිරිගානවා රිදිල්ලට මොකද තාත්තා අම්මව දාලා ගියාට පස්සේ චූ හිල සීල් කරලා වහලා දාල තියලා වගේ තිබුනේ. මේ වෙනකොට අම්මට හොඳටම ලව් ජූස් ගලලා…මං ඒවා දිවෙන් ලෙව කනකොට අම්මා මගේ ඔලුව කකුල් දෙකෙන් චූවට හිරකර ගත්තා. මං දිවෙන් fuck කරා. ම්ම්ම්ම් අමුතුම රහක් දැනෙන්නේ… “ම්ම්ම්ම්ම් තව ඇතුලට දාන්න රත්තරන් ම්ම්ම්ම්ම්ම්”……..වැඩි වෙලාවක් යන්න කලින් අම්මට ගියා මගේ කටේම. මං ඔක්කොම ලෙව කෑවා…ඊට පස්සේ අම්මා මාව ඇදලා අරගෙන මගේ තොල් ඉරුවා. “මගේ ඒවා රහයිද මී පැටියෝ”? ඔව් අම්මේ… “දැන්නම් ඉන්න බෑ රත්තරන් මගේ ඇතුලට දාන්න”. මාත් ඉතින් බය නැතුව අමුවෙන්ම අම්මාගේ චූ හිලට තියලා තදකරා. ටිකක් හිරට විතර බැස්සේ “ආහ්හ්හ්හ්හ්හ් අම්මට හයියෙන් කරන්න රත්තරන්…ම්ම්ම්ම්ම්ම්.

මගේ එක දැන් උපරිම දික්වෙලා නහර වලින් අම්මගේ චූව ඇතුලට යනකොට මට ටිකක් රිදුනා හැබැයි මාර සනීපයි…මං වේගේ වැඩි කරා. “ආහ් ආහ් ආහ් තව…හයියෙන් ගහන්න මැණික…ආආආව්ව්ව්ව්…..ම්ම්ම්ම්ම්ම්…..අම්මට රිද්දවන්න….මේ අතරතුර මම අම්මට හුකන ගමන් තන් දෙකත් සූප්පු කරා.. මගේ පිට අම්මා ඇගිලි වලින් මිරිකගෙන එක අතක් පල්ලෙහාට ගෙනිහින් මගේ පුක ඇතුලට ඇගිල්ලක් දැම්මා මට නිකන් කරන් එක වැදුනා වගේ. මම ගහගෙන ගහ ගෙන යනකොට අම්මා කෑගහනවා.. “ආආආආඅහ්හ්හ්හ්හ්හ් මට යනවා…..ම්මාආහ්හ්හ්හ්හ්හ්…” අම්මාට ආයෙත් ගියා අම්මට පනත් නෑ සිහියත් මදි. “පුතා…ආහ්හ්හ්හ්….ම්ම්ම්ම්ම්ම්” වැඩිවෙලාවක් ගියේ නෑ මට ගියා බඩු ලෝඩ් එකක් අම්මගේ චූව ඇතුලට. අම්මට කතා කරගන්නත බැරි තරම් අමාරුයි. මටත් හරිම අමාරුයි. එහෙම්ම ම මගේ එක අම්මගේ චූව ඇතුලෙම තියෙද්දී මං අම්මා ව බදාගෙන නින්ද ගියා.

විනාඩි 20කට විතර පස්සේ, “ඔයා මගේ ඇතුලෙම යැව්වා නේද චූ පැටියෝ? කියලා මගේ එක එලියට අම්මා ගත්තා. මම මත් වෙලා අඩ නින්දෙන් හිටියේ. සොරි අම්මේ මට නවත්තගන්න බැරි වුනා. කමක් නෑ පැටියෝ මං ඔයාගෙ නේ.. ඔයා කැමති දෙයක් මට කරන්න. හ්ම්ම්ම්මා….මං අම්මගේ තොල්වලට kiss එකක් දුන්නා. අම්මා මට මොනවද තව දෙන්නේ?

“පුතාට තව මොනවද දෙන්න ඕනේ?” මට ආයෙත් නගින්න ගත්තා. “ආහ් මෙන්න මෙයා ආයෙත් නැගිටලා මාව මරයි ද දන්නේ නෑ” කියලා මගේ එක අම්ම මිරිකුවා. “අම්මේ…..” ම්ම්ම්ම් ඇයි රත්තරන්?? “මගේ එක කටේ දාගෙන සූප්පු කරන්නකො.” හ්ම්ම්ම් කෝ එහෙනම් දෙන්නකෝ… “අම්මා….තියෙන සැප මට මුලු ලෝකෙම ලැබුනා වගේ. “මං තාත්තා එක්කවත් මෙච්චර දෙයක් කලේ නෑ පුතේ” දැන් ඉතින් මගේ හැම දෙයක්ම ඔයට අයිතියි. ම්ම්ම්ම්ම්ම්…මහ්හ්හ්හ් ආහ්හ්හ්හ්හම්මා විනාඩි 10ක් විතර මගේ එක සූප්පු කරා මගේ ඇට දෙකත් ඉරුවා. “අම්මේ නැගිටින්නකෝ, දැන් අනිත් පැත්තට හැරෙන්නකෝ.. “ඒ පාර ඔයා මොනවද කරන්න යන්නේ අම්මට?” “අම්මා කකුල් දෙක ඈත් කරන්නකෝ….අන්න හරි.” ඊට පස්සේ මගේ එක අරගෙන අම්මාගෙ පුකේ හිලට තිබ්බා අම්මා ගැස්සුනා.” අනේ ඕක කරන්න එපා රත්තරනේ..අම්මට රිදෙනවා..” “ අම්මා බය නැතුව ඉන්නකො” කියලා මං baby cream ටිකක් පුකේ ගෑවා.. දැන් මං හිමීට මගේ එක ඇතුලට බැස්සුවා. “ආආආආව්ව්ව්ව්ව්…පුතා රිදෙනවා හිමීට…ආහ්හ්හ්හ්… අනේ ඕක කරන්න එපා පැටියෝ…ආව්..” පස්සේ අම්ම වැඩේට නිකන්ම කැමති වුනා. මං මේ විදිහට ගොඩක් වෙලා අම්මට පුකේ ඇරියා. අම්මට මෙලෝ සිහියක් නෑ. මට ආයෙත් යන්න වගේ ආවා. “අම්මේ ඉක්මනට හැරෙන්නකෝ” අම්ම කතාවක් නැතුවම හැරුනා මගේ එක අම්මාගේ කට ඇතුලට තියලා අල්ලන් ඉද්දී මං අම්මගේ කට ඇතුලෙම බඩු ගංගාවක් ම ඇරියා. අම්මා ඒ සේරම ගිල්ලා.

“කොහොම හරි අම්මට ඒ වැඩෙත් කරා නේද?” කියලා එයා මාව බදා ගත්තා. “බලන්න දැන් මට නැගිටගන්නවත් පන නෑ. අද මෙහෙම නම් මට හෙට මොනවා කරයිද දන්නේ නෑ කමක් නෑ පුතාට මගේ ඇඟ අයිතියි. කියලා මාව බදාගත්තා. මං හිමීට අම්මා ගේ වම් තනේ හපලා “මේවා ඔක්කොම මගේ නේද?” “අනේ අනේ අම්ම කියලා ගානකවත් නෑ නේ.” ඔයා මේ ලෝකෙට එලියට ආපු තැනටත් ආයෙත් ගියා නේද?” “ අම්මේ දැන් මොකද කරන්නේ අම්මගේ ඇතුලේ මගේ ඒවා ගොඩක් ගිහින්නේ?” “මං ඒවා බලාගන්නම්කෝ ඔයා බයනැතුව ඉන්නකෝ, ඔයා මාව දාලා යන්නේ නෑ නේද රත්තරන්?” මං ඔයා වෙනුවෙන් පන වුනත් දෙන්නම් ඒත් මාව දාලා යන්න එපා මට ඔයා නැතුව ඉන්නම බැරිවෙයි” කියලා අම්මා මට ආදරෙන් කිව්වා. “නෑ අම්මේ මං ඔයාව දාලා කොහේවත් යන්නේ නෑ කවදාවත්ම.” කියලා අම්මත් එක්ක එහෙම්ම ඇඳුම් නැතුව හෙලුවෙන්ම බදාගෙන නිදා ගත්තා. ඒ නිදා ගත්තෙත් කකුලක් උඩ කකුලක් දාගෙන. අම්මා මට තනෙත් දුන්නා උරන්න. මං ඒකත් කටේ තියාගෙනම මහන්සි වැඩි කමට නින්ද ගියා.

අපි උදෙන්ම නැගිට්ටා. “පුතේ නැගිටින්න රත්තරන් දැන් අම්ම යන්නත් ඕනේ නේ.” කියලා අම්මා මාව බදාගත්තා හෙලුවෙන්ම. මගේ එක ආයෙත් නගින්න පටන් ගත්තා. මං හිමීට අම්මගේ චූ හිලට ඇතුල් කරන්න හදනකොට, “අනේ කොල්ලෝ දැන් බැහැ හවසට කරමුකෝ දැන් මං යන්න ඕනෙ නේ.” මට ඉවසන් ඉන්න බැරි නිසා “ අනේ අම්මේ අම්මා ගියාම මං තනියෙන්නේ ඉන්නේ අනේ plzzz තව වෙලා තියෙනවා නේ. “පුතේ මං නාගන්නත් ඕනේ” නෑ නෑ නාන්න ඕනෙ නෑ අම්මේ අම්ම මට ජරාවක් නෙමෙයි”. කියලා කිව්වාම අම්මට ඇඩෙන්න ගත්තා. “ඔයා මගේ පන…කමක් නෑ හැබැයි පුතේ ඉක්මනට” කියලා මගේ එක අම්මගේ අතින්ම ඇතුලට දාගෙන අම්මා පොල් ලෙලි ගහන්න ගත්තා මගේ පැත්තට හැරිලා. තන් දෙකත් උඩ යනවා මාර ලස්සනයි. ඔහොම කරන ගමන් මං අම්මාගේ තනේ උරන්නත් ගත්තා. “ආහ් ආහ් ආහ්හ්හ්හ්හ්හ්….” අම්මා කෑ ගහන්නත් ගත්තා. මට එහෙන් බඩුයන්නත් ලං වෙලා මගේ එකට අම්මගේ චූ හිලේ රස්නේ හොඳට දැනෙන්න ගත්තා මොකද අම්මට ජූස් ගිහින් නිසා. විනාඩි 10 ක් විතර කලාට පස්සේ මට යන්න ආවා.

“අම්මේ මට යන්න එනවා..ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම් අහ්හ්හ්හ්හ්…. ඇතුලෙම යවන්න…… පැටියෝ……මට බඩු ගොඩක් ගියා ටිකක් වෙලා අපි හෙලුවෙන්ම බදාගෙන හිටියා.

“හ්ම් දැන් 8යි වෙලා ව මං යන්න ඔනේ පුතේ, යං එන්න ගිහින් අපි නාගමු.” කියලා අම්මත් එක්ක හෙලුවෙන්ම bathroom ගිහින් නෑවා. නාන ගමන් “ඔයා මාව හොඳට සතුටු කලා නේද රත්තරන්….?” “අම්මේ මං ඔයාට ගොඩාක් ආදරෙයි” “මාත් ආදරෙයි පුතේ…” කියලා ශවර් එකෙන් අපි දෙන්නම බදාගෙන නෑවා.

HarshaBlak

කතාව හොඳනම් පහලින් ලයික් එකකුත් දාලම යන්න

2 comments:

  1. මානසික වෛද්‍යවරයාJuly 11, 2013 at 10:26 PM

    මේ වගේ කතා ලියන මේව කියවන උඹලට මානසික රෝග තියෙන්නෙ. ගිහින් බේත් අරගනින්. මේව කියවන්න තරම් හරක් ටිකක් ඉන්නවනෙ.

    මේ සයිට් එකේ ඇඩ්මින් ගේ අම්මගෙ ෆෝන් නම්බර් එක මට එවපිය... එතකොට උඹේ අම්මටම මම උඹ ගැන කියල දෙන්නම්. වේස බල්ලෝ උඹේ තාත්ත උඹේ අම්මට කලාට වඩා හොඳයි සරමෙ පිහිද ගත්තනම්.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aththa kathawa.....lankawa kanne me wage ....................... ewn.munta kiyanna kunu harpa na thawama hoyagena.

      Delete

මේ ගැන ඔබට හිතෙන දේත් ලියලම යන්න. අළුත් කතා ලිවීමේදී ඔයාලගේ අදහස් බොහෝ ප්‍රයෝජනවත් වෙනවා.

සයිට් එක හොඳනම් Share කරලා ඔබගේ සහයෝගය ලබා දෙන්න