Monday, July 8, 2013

අපේ අම්මා – සුනේත්‍රා 2



එදා වුණ සිද්ධියෙන් පස්සේ මම මාර විදියට අම්මව මතක් කරන් අතේ ගැහුවා.. අම්මට නොන්ඩි වුනේත් නෑ.. හැබැයි අම්මා එ සිද්ධියෙන් පස්සේ මාර විදියට එයාගේ ගැන හිතුවා කියලයි මට තේරුනේ.. ඊට පහුවෙනිදා උදේ නැගිටිද්දි අම්මා කොහේද යන්න ලෑස්ති වෙනවා..

මම නිදිමතේම ඉස්තෝප්පුවට ගියා..

මම – කොහේද මේ උදේම යන්න ලෑස්ති වෙන්නේ අම්මේ?

අම්මා – මම මේ නිමාලි ඇන්ටිලාගේ බියුටි පාලර් එකට යන්න ලෑස්තිවෙනවා.. ඔයා තේ එක බීලා කෑම කන්න.. මම කෑම හදලා තියෙන්නේ..

අම්මා ඇදන් හිටියේ ටයිඩ් ස්කර්ට් එකක් බව මම දැක්කේ අම්මා දොර පැත්තට යද්දි.. අම්මෝ අම්මගේ පෑන්ටියේ දාරෙත් පේනවා.. මේක දැක්ක ගමන් මගේ එක උදේ පාන්දරම මෝල් වුණා..

ඉයේ ගහපු එකා ගැන හිතෙද්දි මට නිකන් ටොයින් වුණා..

මම ඊට පස්සේ කල්පනා කළා අම්මා සාමන්‍යයෙන් පාලර් එකට යන්නේ වෙඩින් එකක් හරි පාටි එකක් හරි තියෙද්දී තමයි.. මම දන්න තරමින් අද එහෙම එකක් නෑ.. අනේ ඔ්න මගුලක් කියලා මම වොෂ් එකක් දාලා කාලා ඇවිල්ලා පීසී 1 ඔන් කර ගෙන වැලක් ඇද ඇද හිටියා.. බඩු ටික ගියාට පස්සේ හරිම මහන්සියක් දැනුනේ.. ඊට පස්සේ මම එහෙම්ම ඇදට ගියා..

නැගිටුනේ කවුද දොරට තට්ටු කරන සද්දෙට.. පුතා.. පුතා.. අම්මා ඇවිත්..

මම ඉක්මණට ගියා.. දොර ඇරියම මම දැක්ක දෙයින් මම පුදුම වුණා.. අම්මා කොන්ඩේ ස්ටේ්‍රට් කරලා.. වාව්.. දැන්නම් නිකන් සුපිරි ඉන්දියක් බඩුවක් වගේ..

මම කිව්වා වගේ අම්මගේ වැඩිය වයස පේන්නේ නෑ.. එකත් එක්ක කොණ්ඩෙත් ස්ටේ්‍රට් කළාම තියෙන ගතිය හිතහන්කෝ..

පට්ටම සෙක්සි ෆිගර් එක.. මට කියන්න අමතක වුණා.. අම්මගේ තන් දෙකේ සයිස් එක 34… මට පැනපු ගමන් ලෙව කන්නමයි හිතුනේ..

අම්මා – මොකද මේ කන්න වගේ මගේ දිහා බලන් ඉන්නේ??

මම – නෑ.. ඔයා මාර ලස්සනයිනේ අම්මෙ..

අම්මා – අනේ යනවා යන්න.. අද හවස සුදේශ්ලාගේ පාටි එක.. හවසට යන්න ලෑස්ති වෙන්න..

අප්පට හුඩු සුදේෂ් කියන්නේ අපේ ගෙවල් පාරෙම ඉන්න අපේ තාත්තගේ හොදම යාලුවෙක්.. සල්ලි උතුරනවා.. මම ඉස්සර ඔ්නේ තරම් දැකලා තියෙනවා තාත්තා ඉද්දි මූ අපේ ගෙදර ආවම අපේ අම්මගේ පස්ස දිහා හොරෙන් බලනවා..

මම හිතුනා හරි අද මොකක් හරි නැත්නම් බියුටි පාලර් යන්න ඔ්නේ නෑනේ.. අම්මා එද්දී බෑග් 2කුත් අරන් අවේ.. මම මොනාද කියලා දැක්කේ නෑ.. ඔන්න හවස් වෙද්දි අම්මා නාන්න ගියා. මමත් ඇදුමක් අයන් කරගත්තා.. අම්මා එළියට ඇවිත් කෙළින්ම කාමරේට ගිහින් දොර වහ වහගෙන මට කිව්වා පුතා මම නාලා ඉවරයි ඔයත් වොෂ් එකක් ගන්න කියලා..

අපරාදේ අම්මගේ ගල් දෙක හොදට බලා ගන්න තිබ්බා ඉස්තෝප්පුවේ හිටියනම්..

මොනා කරන්නද කියලා ඔන්න මම වොෂ් එකක් දාගෙන ඇවිත් කිටත් මැරුවා.. අම්මා තාම රූම් එකේ දොර වහලා.. මම කිව්වා අම්මා මම ලෑස්ති කියලා.. අම්මත් කිව්වා ආහ් ඉන්න මමත් දැන් එනවා.. කාර් එක ගරාජ් එකෙන් එළියට ගන්න කියලා.. මම කාර් එක එළියට ගත්තා.. අරන් ඉස්තෝප්පුවට එද්දි මම දැක්ක දෙයින් මම ගල් ගැහුණා..

අම්මා ඇදල හිටියේ ෂෝට් ස්ලිව් මිනි ඩර්ස් එකක්.. වාව්.. අම්මා නිකන් පට්ටම කෑල්ල වගේ.. එයා කොහොමත් මුළු ඇගම වැක්ස් කරලත් නේ හිටියේ.. කිහිල්ලෙත් මයිලක්වත් නෑ.. සුදු නිසා කළු පාට ඩ්ර්ස් එකට අම්මා නිකන් වාත්තු කළා වගේ.. පිස්සු හැදෙනවා දැක්කම.. අම්මා එහෙම්ම වටයක් කැරකුණා.. පස්ස දැක්කම.. මට හිතුණ දේවල් අවංකවම ටයිප් කරන්න බෑ.. එA තරම් සෙක්සි..

වටයක් කැරකිලා මගෙන් අහනවා.. කොහොමද ? මම ලස්සනයිද?..

මම – මට කියන්න වචන නෑ අම්මේ..

අද ඔයා මාර ලස්සනයි..

අම්මා – අනේ යනවා යන්න.. මම ලයිට්ස් ටික ඔෆ් කරලා එන්නම්..

කියලා අම්මා ඇතුලට ගියා.. මම කාර් එක එළියට ගත්තා.. ඊට පස්සේ සුදේශ්ලාගේ ගෙදර යකකම්ම මගේ ඇස්දෙක තිබුණේ අම්මගේ ගල් දෙකේ..

කොහොම හරි ඔන්න තැනට ආවා.. කෝ පාටියක් කිවුවට සෙනගත් වැඩිය නෑ.. දොරත් වහලා… මම අම්මගේ මූණ බැලුවා.. අම්මා කෝල් එකක් ගන්නවා කාටද..

අම්මා – සුදේශ් අපි ගේ ඉස්සරහ ඉන්නේ..

අම්මා – ඔව් පුතත් එක්ක ආවේ.. නැත්නම් මට ඩ්‍රයිව් කරන්න වෙනවානේ..

සුදේශ් මොනාහරි කිව්වා.. ඊට පස්සේ අම්මා හිනාවුණා කට කොනකින්..

මට නිකන් හිතුනා අදත් මොනාහරි කොටුවක්ද කියලත්.. ආපහු හිතුවා නෑ.. එහෙම වෙන්න බෑ.. සුදේශ් බැදපු ගෑනු කෙනත් ගෙදර ඉන්නවා ඇතිනේ.. අනික ළමයි දෙන්නෙකුත් ඉන්නවා.. මෙන්න ටිකකින් රෝලර් ඩෝ එක ඇරුණා.. මම කාර් එක එහෙම්ම ඇතුලට දැම්මා.. ගෙයි ඇතුලෙන් ටෙක්නෝ බීට් පාරක් නම් හීනියට ඇහුණා.. එAත් එළියෙනම් සෙනගZ නෑ.. ඔ්න පුකක් කියලා.. මම අම්මව ගෙයි ඉස්සරහා දොර ගාවින් දැම්මා.. දාලා කාර් එක ඉස්සරහින් පාර්ක් කරා.. දැන් මායි අම්මයි විතරයි එළියේ.. දොරට තට්ටු කළා.. ඇවිල්ලා දොර ඇරියේ සුදේශ්…

සුදේශ් – හායි.. ඇයි එයා ලේට් වුනේ.. මම කොච්චර වෙලා බලන් හිටියද? කියලා අම්මාට හග් එකක් දෙන්න බදා ගත්තා.. මම හොදටම දැක්කා මු හග් එකක් දෙද්දී අම්මාව තද කරලා බදා ගත්තා.. ඊට පස්සේ කියනවා.. වාව් සුනේත්‍රා ඔයා නම් එන්න එන්න කෑල්ල වෙනවා.. එන්න ඇතුළට එන්න පුතා කියලා.. මාත් ගියා ඇතුළට..

ඇතුලේ හිටියේ සුදේශ්ලගේ පවුලේ කට්ටියයි.. තව කොල්ලෝ කෙල්ලෝ සෙටි එකකුයි.. මම ගිය ගමන් සුදේශ්ගේ පොඩි දුව මා ගාවට දුවලා ආවා.. හාලෝ අයියා.. දැක්ක කල් කියලා.. අපි ඉතින් කතා කර කර හිටියා.. අම්මත් සුදේශ්ගේ වයිෆ් එක්ක කථා කර කර හිටියා.. ඔන්න ඊට පස්සේ ඩින්ක්ස් සර්ව් කළා අපිට.. මම දැක්කා අම්මා මාව හොයනවා වගේ.. මම හිටපු තැන ටිකක් කළුවරයි.. එA වගේම ලයිටුත් ඩිම් නේ..
ආපු පළවෙනි ඨේ්‍ර එකෙන් අම්මා විස්කි ෂොට් එකක් දැම්මේ මාව පුදුම කරවන ගමන්..

අම්මා හිටියේ සුදේශ්ට එහාපැත්ත පුටුවේ..මට එතන මැද හොදට පේනවා මම ඉන්න තැනට.. ඒක රවුම් මේසයක්.. සුදේශ්ගේ දකුවේ අම්මා.. අම්මගේ දකුණේ කවුද දන්නැති ලේඩි කෙනෙක් ඊට එහා පැත්තේ සුදේශ්ගේ වයිෆ්.. සහ තව කට්ටියක් හිටියේ..

මෙන්න ටික වෙලාවක් යද්දී සුදේශ් අපේ අම්මගේ කකුළ උඩින් අත තිබ්බා.. මට දැන් හොදට පේනවා සීන් එක..අම්මගේනුත් අවුලක් නෑ වගේ.. අම්මා කකුළක් උඩ කකුලක් දාගෙන හිටියේ. පස්සේ මෙන්න කකුල් දෙක පල්ලහට කලා.. අරූ අත තිබ්බට පස්සේ.. මට දැන් පේනවා අරූ ෂේප් එකේ අම්මගේ කකුල හොදට අතගානවා.. අම්මලගේ මේස් තිබ්ඛේ එක කොනක වෙන්න.. අම් හිටියේ බිත්තියට ටිකක් ලග ඒක නිසා කාටවත් වැඩිය පේන් නෑ..

අම්මත් කිසි වෙනසක් නොපෙන්වා හොදට කට්ටියත් එකක් කථා කරනවා.. හිනා වෙවි.. අම්මා මේ වගේ වැඩ වලට පට්ට දක්ෂයි කියලා මට තේරුණේ එවලේ.. බලන කාටවත් තේරෙන්නෑ අම්මා මේවගේ දෙයක් කරනවා කියලා.. ටිකක් වෙලා යද්දී අම්මට මැසේජ් එකක් ආවා ෆොන් එකට.. අම්මා එක්ස්කියුස් කරලා නැගිටලා ගෙයි ඇතුල පැත්තට ගියා..මට දැන් හොදට නැගලා.. ආපහු මෙන්න අම්මා ආවා… ඇවිත් වාඩි වුණා..වාඩි වුනේ සුදේශ්ගේ පැත්තට පුටුව ටිකක් ලං කරලා.. දැන් හැමෝගෙම තුන්වැනි විස්කි ෂොට් එකත් ගියා.. අම්මා හොද පුරුදු කාරියෙක් වගේ බොනවා.. පුටුව ලංවුණාට පස්සේ.. මෙන්ම මු අම්මගේ ඩ්රස් එක උඩින් හුත්ත අතගානව්ව ගත්තා..

මූ ඩ්ර්ස් එක උස්සලා අත දැම්මා.. වැඩේ යද්දි අම්මා අත දාලා මුගේ අත අයින් කරා.. දැන්නම් සුදේශ්ගේ වයිෆ්ටත් ගානට වැදිලා වගේ.. එයා නැගිටලා සුදේශ්ගේ මුණ ඊඹළ උඩ තට්ටුවට ගියා.. පාටියේ හිටපු අනිත් අයගෙනුත් සමහරුන්ට වැදිලා, සමහරු නටනවා.. උන් එක එක ලෝක වල..

සුදේශ් නැගිටලා අම්මගේ කණට කරලා මොනා හරි කිව්වා.. අම්මාත් ඔළුව වැනුවා.. ඊට පස්සේ මූත් උඩ තට්ටුව පැත්තට යනවා දැක්කා.. මට කෝල් එකක් ආවා.. බලද්දි අම්මා.. මම ආන්ස කලේ එළියට ඇවිත්..

මම – ඇයි අම්මා?

අම්මා – පුතා සුදේශ් අංකල්ගේ වයිෆ්ට ටිකක් ආමාරුයි කියලා මම උඩ තට්ටුවට යනවා.. ඔයා කොහෙද ඉන්නේ..?

මම – මම මේ එළියේ අම්මා ඉන්නේ.. ඇතුලේ ඉදලා ඉදලා එපා වෙනවා දාඩියට.. හරි අම්මා ගිහින් එන්න.. මම පල්ලෙහ ඉන්නම්..

අම්මා – ඔ්කේ පුතා..

මම දැනගත්තා අදත් අම්මා කොටුවක් පනින්න තමයි යන්නේ කියලා..

මමත් විනාඩි 05 ක් විතර ඉදලා උඩ තට්ටුව පැත්තට ගියා.. කවුරුත් නෑ.. එA ගෙදර ටිකක් ලොකුයි.. උඩ තට්ටුවේ විතරක් කාමර 6 ක් තියෙනවා.. හිතහන්කෝ… බැලුවා කොහොමද දැන් හොයාගන්නේ.. එකපපාරම මට ඇහුණා අම්මගේ ෆෝන් එක රින් වෙන සද්දේ 02 වැනි කාමරේ හරියෙන්.. මම ශේප් එකේ ගියා.. ගිහින් දොරේ හිලෙන් ඇහැ දැම්මා.. දාද්දී මම දැකපු දේ.. අම්මා බිම දණ ගහළ සුදේශ්ගේ පයිය කටට ගන්නවා.. සුදේශ් කළිසම ගලවලම දාලා.. අම්මගේ ඇදුම නම් තාම ඇගේ.. කටට ගන්න අපේ අම්ම හරිම දක්ෂයි.. ගන්නවා ගන්නවා.. අරූ ඔළුවෙන් අල්ලලා තව දානවා..

අම්මත් කැහැ කැහැ ගන්නවා.. මෙන්න ආපහු ෆොන් එක රින් වෙනවා.. එA පාර පයිය කටේ තියෙද්දිම අම්මා සුදේශ්ගේ මූණ බැලුවා..

සුදේශ් ගන්න ගන්න කිව්වා..

අම්මා එA පාර පයිය කටෙන් අයින් කරලා නැගිට්ටා නැගිටලා ෆොන් එක ආන්සර් කළා.. සුදේශ් අම්මව පිටිපස්සෙන් බදා ගත්තා..

අම්මා – ඔව් ජයේ දැන් අපි සුදේශ්ලගේ පාටියේ ඉන්නේ..

හුකනවා.. ජයේ කියන්නේ අපේ තාත්තා..

අරූ හොදට අම්මගේ තන්දෙන අල්ලන ගමන් කන සුප්පු කරනවා.. අම්මා තාත්තත් එක්ක කථා කරනවා. ෆොන් එකෙන්..

අම්මා – ආනේ.. ඔව් හොදට තියෙනවා.. ජයේ… සුදේශ් ඉතින් අපිට විශේෂයෙන්ම සළකනවානේ.. ඔයාගේ හොදම යාලුවනේ.. ඔව් ඔව් මෙතන ඉන්නවා.. ඉන්න..

සුදේශ්ට ෆොන් එක දුන්න අම්මා.. ආපහු බිම දන ගැහුවා.. එA කරළා සුදේශ්ගේ පයිය ආපහු කටේ ඔබා ගත්තා..

සුදේශ් ෆොන් එක ආන්සර් කලේ වෙව්ල වෙව්ලල..

සුදේශ් – ඔ.ඔ.. ඔව් මචන් .. එ.. එළටම යනවා.. අවුලක් නෑ.. මම ඉතින් උඹලගේ පවුලට ව..විශේෂයක් කරන් නැතුව කොහොමද?…

හරි මචන් එහෙනම් මම තියන්නම්.. තව වැඩ ගොඩක් තියෙනවා නේ බන් කරගන්න..

නෑ..නෑ,. මම කිව්වෙ.. එලියේ අයට සර්ව් කළාද දන්නෙත් නෑ බන්.. හරි මම තියන්නම් එහෙනම්..

කොල් එක ඉවර වුනා විතරයි.. මූ අම්මව නැගිට්ටුවා.. නැගිට්ටලා.. අම්මගේ ඩ්රේස් එකේ අනිත් පැත්තත් පහළට කරලා තන් දෙකෙන් වම් පැත්තේ එක කටේ දා ගත්තේ බ්‍ර එක පිටින්මයි..

අම්මත් ආව්.. අව්.. කියනවා විතරයි..

සුදේශ් – ජයේ ගියාට පස්සේ ඔයාව හම්බුනේ ගොඩ දවසකට පස්සේ..

අම්මා – කොහෙද ඉතින් ඔයා ගෙවල් පැත්තෙවත් එන එකක්යැ?

සුදේශ් – මේ මාස තුනේම මම බිසී වෙන්නෑ කෙල්ලේ.. මම අනිවර්යයෙන්ම එනවා හරිද?.

අම්මා – හරි හරි බලමුකෝ.. ආව්.. හෙමින් කරන්නකෝ.. මූ එහෙම්ම අම්මව ඇදට තල්ලු කළා.. තල්ලු කරළා මු ඇද ළග බිම දණ ගහ ගත්ත.. එක පාරම වුනේ කවුරුත් නොහිතපු දෙයක්..

සුදේශ්.. සුදේශ්.. කියලා.. සුදේශ්ගේ වයිෆ් කථා කරනවා ඇහුනේ අල්ලපු කාමරෙන්.. මම ඉක්මණටම කලේ පල්ලහට දුවපු එක.. ඊට පස්සේ උඩ මොනා වුනාද දන්නෑ.. විනාඩි 5 ක් යන්න කළින් අම්මා ආවා පල්ලෙහාටෙ ටිකක් කළඹලෙන් වගේ..

මම අම්මව හම්බුවෙන්න ලගටම ගියා.. ඇදුමත් ටිකක් පොඩිවෙලා.. කොන්ඩෙත් අවුල්වෙලා.. මොකද මේ? මම කිණ්ඩියට වගේ ඇහුවා..

නෑ.. නෑ.. මේ.. මම හාන්සි වෙලා ඇන්ටිගේ ඔළුව ඔඩොක්කුවේ තියන් හිටියනේ එAකයි..

ආහ්.. ඒකද.. හරි එහෙනම් අපි යමුද?..

අම්මත් හා පොඩ්ඩක් ඉන්න අපි සුදේශ් අංකල්ට කියලා යමු කිව්ව.. එA ගමන්ම වගේ සුදේශ්ත් පල්ලෙහාට අවා. අපි එයාට යන්නම් කියලා හැරිලා ආවා.. එද්දි මම දැක්කා අම්මා ෆොන් එකෙන් කාටහරි ටෙක්ස්ට් කරනවා.. එA කාටද කියලා ඊලග කොටසින් බලමු..

කතාව හොඳනම් පහලින් ලයික් එකකුත් දාලම යන්න

No comments:

Post a Comment

මේ ගැන ඔබට හිතෙන දේත් ලියලම යන්න. අළුත් කතා ලිවීමේදී ඔයාලගේ අදහස් බොහෝ ප්‍රයෝජනවත් වෙනවා.

සයිට් එක හොඳනම් Share කරලා ඔබගේ සහයෝගය ලබා දෙන්න