Saturday, June 29, 2013

අමල්කා Painful Sex

මගේ නම අමල්කා. මම ඉන්නේ පානදුර. මට ඉන්නේ අම්ම and මල්ලි. එක සතියක අම්ම and මල්ලි ලොකු අම්මලාගේ ගෙදර ගිය අනුරාධපුර. මට class හින්ද යන්න බැරි උනා. මව ගෙදර දාල යන එක එචර දෙයක් නෙමෙය්. normally කරන දෙයක්. එහෙම ගියාම අල්ලපු ගෙදර ඇන්ටි තමය මන් ගැන හොයන්නේ. ඇන්ටිට පුතෙක් ඉන්නව ලහිරු කියල. ලහිරු මගේ වයස. එත් මම තනියෙන් හින්ද රෑට නිදා ගන්න එහෙම එනව. එක nromal දෙයක් ගෙවල් දෙකට. මොකද ලහිරු වැඩිය කතා කරන කෙනෙක් නෙමෙය්. ප්‍රශ්නයක් ඇහැවත් උත්තර දෙන්නේ ඔලුව වනල විතරය්. ඉතින් අපේ අම්මලා ලහිරු රෑට මගේ තනියට හිටියට එචර ගානක් නැ.


මම කිව්වනේ අපේ අම්මල අනුරපුර ගිය කියල. පලවෙනි දවසේ හවස ලහිරු ආව අපේ ගෙදර. මම පාඩම් කර කර හිටියේ. ලහිරු ඇවිල්ල හින්ද මන් උඩට ගිය පාඩම් කරන්න. ලහිරු computer එක ගෙන game එකෙක් සෙල්ලම් කර කර හිටිය. ලහුරු පාඩම් කරන්නේ රෑට. ඉතින් මම මගේ වැඩ ඉවර කරලා නිදාගන්න ගියා එතකොට මම දැක්ක ලහිරු පාඩම් කරනවා. අපි දෙන්න වැඩිය කතාවක් නැ නේ. උදේ ලහිරු මම යනවා කියල ගියා. මට computer එකකේ වැඩක් තිබිල මම computer එක ඔන් කරලා ඉන්ටෙර්නෙට් යනකොට දැක්ක ලහිරු බල බල හිටපු site වගයක් ලහිරුට මකන්න අමතක වෙලා. ඒ හැම site එකේම තිබුනේ ගැනුන්ගේ අත් කකුල් එක එක විදිහට ලනු වලින් ගැට ගහල වද දෙන ඒවා. මට හිතා ගන්න බැරි උනා එකේ තිබ්බ ඒවා. මම ටිකක් බැලුව site එකකේ පින්තුර. එතකොට මට තේරුණා මගේ තෙත් වේගෙන එන බව. මම ඇඟිල්ල දාල පොඩි අතල් එකක් ගත්ත. මටත් අස හිතුන ඒ විදිහට දුක් විදින්න.

එදා හවස ලහිරු ආවම මම කිවා මම දැක්ක කියල site ටික. ලහිරු බය වෙලා කිවා කාටවත් කියන්න එපා කියල, මම කිව්වා මටත් ඒ දේවල් කරොත් මම කියන්නේ නැ කියල නැත්තන් කියනව කියල. ලහිරු හිනා වෙලා ගෙදර ගිහිල්ල ලනු පෙට්ටියක්ම අරන් අවා. එට පස්සේ ලහිරු මගේ අත් දෙක පිටිපස්සට කරලා ගැට ගැහව්ව. සෑහෙන්න තදට. පස්සේ වැලමිට ගාවිනුත් අත් දෙක එකතු කරලා ගැට ගැහවා. පස්සේ මගේ ඉනට උඩින් ලනුවක් ගැට ගැහැව්වා අත් දෙක ඇඟට හේත්තු වෙන විදිහට. මගේ තන් වලට පහළිනුත් අත් ඇඟට හිටින්න තද කරලා ගැට ගැහවා. පස්සේ මව පුටුවක් උඩට තල්ලු කරලා මගේ ඇඳුම් ඔක්කොම ඉරල දැම්ම. වෙලාවට ඒවා ගෙදරට අඳින ඇඳුම්. මම දැන් තනිකර හෙළුවෙන්. පස්සේ ලහිරු තව ලනු අරගෙන මගේ කකුල් එකතු කරලා ගැට ගැහවා. දනිස්සට උඩිනුත් එකතු කරලා ගැට ගැහැව්වා. දැන් මට ඇවිදින්න බෑ. මගේ දැන් හොඳටම තෙත් වෙලා කියල මට තේරුණා. ලහිරු මගේ එක ඇතුලට ඇඟිල්ල දාල මට ආතල් එකක් දුන්න. මට මොනවත් කර ගන්න බැරුව ඉන්න හින්ද ආතල් එක වැඩිද මන්ද කියල හිතුන.

මම හිතුව ඉවරය් කියල මොන ? මව බිමට දාල මුනින් අතට හැරෙව්වා. දැන් මම ඉන්නේ මුණ පොලව පැත්තට හරෝගෙන. මගේ කකුල් උස්සලා දනිස්ස් ගාවින් නවල මගේ අත් දෙක ගාවට අරන් කකුල් දෙක අත් දෙකට තියල ගැට ගැහව්ව. දැන් මගේ කකුල් දෙක පිටිපසෙන් උඩට ඇවිල්ල. මට හෙල්ලෙන්නැ වත් බෑ. මම එදා වෙබ් site එකේ දැක්ක ගැහැනියක්ව මෙහෙම ගැට ගහල තියනව. ඒට පස්සේ මගේ කකුලේ මහපට ඇඟිලි දෙකත් එකතු කරලා පොඩි ලනු කල්ලකින් ගැට ගැහැවා. ලහිරු අහවා දැන් කොහොමද කියල. මට දෙන්න උත්තර නෑ. මම දැන් ලහිරුගේ යටතේ ඉන්නේ. ලහිරු බිම ඉඳගෙන කලිසම ගලෝල එයාගේ එක මගේ කටට ලංකාරා, එතකොට මම අහක බැලුව. ලහිරු එතකොට මගේ කම්මුලට ගහල මගේ කොන්දෙන් ඇදල මගේ කටේ එබුවා එයාගේ එක. මම මොනව කියල කරන්නද මම දැන් බැල්ලියක් වගේ බිම ඉන්නව අසරණ වෙලා. ලහිරු කියන එක කරනවා ඇරෙන්න මට මොනවත් කර ගන්න බෑ.මම ලහිරු ගේ එක උරන්න පටන් ගත්ත, ලහිරුට හොඳටම නැගල. පස්සේ ලහිරු වේවැලක් අරගෙන මගේ යටි පතුල් වලට ගහන්න ගත්ත. මට උරණ එක නවතන්න දුන්නෙත් නෑ. ටික වෙලාවකින් මගේ කට පිරෙන්න ලහිරුගේ ඒවා.
පස්සේ මාව පැත්ත හරොල මගේ එක තුලට ඇඟිලි දෙකක් ඔබන්න පටන් ගත්ත. මට ඉන්න බෑ රිදෙනවා එත් මොනව කරන්නද, මට හොඳටම යන්න ගත්ත. ලහිරු කට තියල උරන්න පටන් ගත්ත. එතකොට නං හොඳය කියලා තේරුණා. ඔහොම ටික වෙලාවක් කරලා මාව එවිදිහටම තියල ලහිරු ට්ව එක බලන්න ගත්ත. මම ඉන්නවද නැද්ද කියලවත් බැලුවේ නෑ. මම සැහෙන්න වද වින්ද. පස්සේ පැය දෙකට පස්සේ මාව ලෙහල හෙටත් ලෑස්ති වෙලා ඉන්න කියල එය ගියා.

කැමති නං විතරක් තව වෙච්ච දේවල් ලියන් මොකද මේක වෙනස් කතාවක් හින්ද ගොඩ දෙනෙක් කැමති වෙන එකක් නෑ

අමල්කා

කතාව හොඳනම් පහලින් ලයික් එකකුත් දාලම යන්න

4 comments:

මේ ගැන ඔබට හිතෙන දේත් ලියලම යන්න. අළුත් කතා ලිවීමේදී ඔයාලගේ අදහස් බොහෝ ප්‍රයෝජනවත් වෙනවා.

සයිට් එක හොඳනම් Share කරලා ඔබගේ සහයෝගය ලබා දෙන්න