Friday, June 28, 2013

මළ ගෙදරදී මධූ එක්ක

මේ සිද්දිය උණේ දැනට මාස 4කට විතර ඉස්සර. අපේ ගෙවල් වලට ටිකක් එහා අපේ වයසෙම කෙල්ලෙක් එක්ක මම යාළු වෙලා හිටියා. එයාගෙ නම මධූ. එයා පොඩි ජොබ් එකක් කලා. මම නිතර සුභාව හම්බ වෙන්න යන්නේ නෑ. එත් නිතරම අපි ෆොන් එකෙන් කතා බහ කලා. මට ඒ කාලේ තව කෑලි දෙක තුනක්ම හිටියා. මධූ ගොඩක් ලස්සන කෙනෙක් නෙමෙයි.ඒ උණා ට එයා හොඳ ගතිතුණ තියන හොඳම හොඳ කෙල්ලෙක්. වල් කමක් ගෑවිලා වත් තිබුණේ නෑ. එයා ටිකක් තලෙළුයි.කෙට්ටුයි. කොණ්ඩෙනම් දිගට තිබුණා. කෙට්ටු උණාට මධූගේ තන් දෙකයි ගල් දෙකයි එහෙම ලස්සනට තිබුණා. අපි ඉතින් යාළු උණොත් ගලක් හරි කපන්න මිසක් වෙන මොනවත් බලන්නේ නෑනේ. මම මධූව කොහේ හරි අරන් යන්න ඒ දවස් වල ට්‍රයි එකක් දුන්නා.ඒත් ඒකි එහෙම අරන් යන්න අමාරුයි. ඒකි එන්නේ සිරා ලවු එකට විතරයි.ඒ තරම්ම මටත් වැදුණේ නැති නිසා මමත් ගොඩක් ට්‍රයි කලේ නෑ.



දවසක් මධූ මට කෝල් කරල කිවුවා එයාලගේ ආච්චි කෙනෙක්ගේ මල ගෙයක් තියනවා කියල මටත් රෑ යාළුවොත් එක්ක එන්න කියල. ගොඩක් දවසකින් මාව දැක්කේ නැති නිසා බලන්න එන්න කියල මට එන්න කිවුවේ. මමත් වැඩක් තිබුනේ නැති හින්දා යාළුවෙකුත් එක්ක රෑ වෙලා එහේ ගියා . මගේ යාළුවා කොහෙද ගිහින් හොඳටම බීල ඇවිත් හිටියේ. පස්සේ තනියම යන්නත් පොඩ්ඩක් ලැජ්ජ නිසා මම මූවත් බයික් එකේ දාගෙනම ගියා. අපි එහේ යද්දි රෑ 11ට විතර ඇති. මධූ අපි දෙන්නට කෝපි එහෙමත් ගෙනත් ඇල්ලුවා. මගේ යාළුවට හොඳටම වැඩී වගේ. මධූ මටත් එක්ක බැන්නා. මම කිවුව මම බීල ආවේ නෑ කියල. ‍මදූ යමින් එමින් මගෙත් එක්ක කතා බහ කලා. මධූ ඇඳල හිටියේ කළුපාට දිය සායකුයි.සුදු බ්ලවුස් එකකුයි. මට මධූව දැක්කහම ඇත්තටම අමුතු හැඟීමක් ආවා. මම එයා එහෙ මෙහේ ඇවිදිනකොට එයාගේ රවුම් පුක දිහාමයි බලාගෙන හිටියේ. ඒ වෙද්දි මගේ පොල්ල නැගලා. මට අමුතුම මිහිරක් එයාගේ ඇඟ දිහා බල බල විඳින්න ගත්තා.

ටිකකින් මධූ මගේ ලඟට ආවා. ” ඔයාල දැන්ම යන්නේ නෑනේ? මට නම් හරිම අමාරුයි ඊයෙත් නිදි මැරුවනේ.. මම ගෙදර ගිහින් ඇඟ පොඩ්ඩක් හෝදගෙන එන්නම්..අදත් ඇහැරල තමයි ඉන්න වෙන්නේ” කියල මූණ ඇද කරගෙන කිවුවා. මට ඒ වෙද්දි හොඳට මෝල්. මම කිවුවා “හරි .. හරි ඔයා ගිහින් එන්න අපි ඉන්නම් ඒත් කොහොමද කළුවරේ මේ රෑ ගෙදර යන්නේ?” කියල.මධූ ගේ ගෙවල් තියෙන්නේ ඊට ගෙවල් දෙක තුනකට එහා. එතන වැටෙන් පැන්නහම පොඩි අඉි පාරක් තියනවා. ඒකෙන් කෙලින්ම මධූලගේ ගේ පිටිපස්සට යන්න පුළුවන් එයා රෑ වෙලා ඕනි තරම් යනවා කියල එයා කිවුවා.මම කිවුවා මමත් එන්නම් තනියට කියල.” ඔයාට පිස්සුද ? ” කියල හිනාවෙලා මධූ කළුවරේම යන්න ගියා. ඒ එක්කම මගේ හිතට ආපු සිතුවිල්ලට මගේ පපුව ගැහෙන්න ගත්තා. මුළු ඇඟම මගේ හිරිවැටිල වගේ. මම වට පිට බැළුවා. මගේ යාළුව හොඳටම ඇද වෙලා පුටුවක ඉන්නවා. මම දෙපාරක් හිතුවේ නෑ අඩි පාරට පැනල මම මධූගේ පස්සෙන් ගියා.

හඳ එළීය ලාවට තියනවා. මගේ පපුව ගැහෙන සද්දේ මටම ඇහෙනවා වගේ. මම වට පිට බල බලා අඩියට දෙකට ඒ පැත්තට ගියා. කලබලේට මාව ගස් ගල් වලත් පැටලුනා. ඒත් මධූ පේන්න නෑ. මම මධූලගේ ගේ ලඟටම යද්දි මධූව මම දැක්කා. එයා පිළිකන්න පැත්තෙන් එයාලගේ වත්තට ගොඩ උණා. මමත් එහෙම්මම වත්තට රිංගුවා. මධූ ළඟටම කිට්ටු කරද්දි එයා සද්දෙට පස්ස බැලුව. මම එකපාරටම මධූව බදාගෙන ” රත්තරං..මම”කියල එයාගේ මූණ ඉම්බා. ” අ… අනේ.. ඇයි මේ.. අ… අනේ…” කියල මධූ මාව අහකට තල්ලු කලා. මම එයාව බදාගෙනම ” ඔයාව තනියම එවන්න බය හිතුණ පැටියෝ… ” කියල තව ටිකක් එයාව මගේ ඇඟට තද කර ගත්තා. මගේ හොඳටම නැගල තියන ලොකුම ලොකු පොල්ල ඒ වෙද්දි මධූගේ තට්ටම් දෙකට තද වෙලා. ” අනේ… දැන් යන්න.. වස්තුවේ.. කවුරු හරි දකී..” කියල මධූ දඟලන ගමන් කියනවා. මට මෙලෝ සිහියක් නෑ.මම එයාගේ මූණ ඉඹගෙන ඉඹගෙන ගියා” කවුරුත් එන් නෑ රත්තරං.. අපි පොඩ්ඩක් අරක ඇතුලට යමු” කියල මම එයාලගේ දර මඩුව පෙන්නන ගමන් ඇහුවා. ” අ… අනේ.. බැහැ.. අයියෝ… මාව අතඅරින්න අනේ..හ්…. කිය කිය ” මධූ දඟලනවා. මම එයාව උස්සගෙන එයාලගේ දර මඩුවට රිංගුවා. ‍” පොඩ්ඩ වෙලාවයි රත්තරං.. මට දැන් ඉන්න බෑ…. කිලය මම එයාව බදාගෙනම එයාගේ කළු පාට දිග සාය පෑන්ටියත් එක්කම පාත් කලා. “අහ්.. අනේ… එපා එපා… ” කියල මධූ කෙඳරිගානවා. මම එහෙම්මම එයාව පිටිපස්සෙන් බදා ගෙන එයාගේ බඩුව අතගාන ගාන්න ගත්තා බලෙන්ම. මධූගේ බඩුව මවිල් පිරිල.ටිකක් වෙලා අතගාද්දි එයාගේ කෙඳරියත් එක්කම එයාගේ නංගියා තෙත් වෙන්න ගත්තා.

මටත් දැන් නම් තවත් ඉන්න බෑ. මම කලාසම පාත් කරල මගේ තඩි පොල්ල එලියට අරගත්තා. එතකොට මධූ “අනේ එපා..” කියල කෙඳරි ගෑවාත මධූගේ කොණ්ඩෙත් අවුල් වෙලා. මම එහෙම්මම මධූව ආයෙත් පිටිපස්සෙන් බදාගෙන මගේ පොල්ල එයාගේ තට්ටම් දෙක අතරින් ඇතුල් කලා. මට එයාගේ සිනිඳු තට්ටම් අතරින් මගේ පොල්ල තද වේගෙන යද්දි පුදුම වින්දනයක් ලැබුණේ.මගේ එක එයාගේ තම්මට් දෙක අතරින් ගිහින් කලවා දෙක අතරෙන් තද වෙලා ඉස්සරහට ගියා. මම දෙතුන් පාරක් පොල්ල එයාගේ කකුල් දෙකේ ඉස්සරහට පස්සට කරල ඉන්නම බැරි තැන එයාව බදා ගත තද කරගෙන මිරිකගත්තා. මට පිස්සු වගේ ” පොඩ්ඩක් උරන්නකෝ පැටියෝ කියල මම එයාට කිවුවා” “අනේ බෑ බෑ… දැන් ඇති මට යන්න ඕනි කියල එයා දැඟලුවා..” මට ඒ වෙලාවේ එයාව යවන්න කොහොමත් බෑ. පොඩ්ඩක් ඔහොම ඉන්න වස්තුවේ කියල මම මගේ පයියට කෙල තලියක් දාල අයෙත් කකුල් දෙක අස්සට එබුවා.” කකුල් දෙක තද කර ගන්න මගේ පණ ..” කියන ගමන් මම වේගෙන් ගහගෙන ගහගෙන ගියා. මධූ කකුල් දෙක තද කරගෙන තොල් හපා ගෙන කෙඳිරි ගානවා..එයාගේ සාය කකුල් දෙක පාමුලටම වැටිලා.

මම ඒ ගමන් වදෙන් පොරෙන් එයාගේ හැට්ටේ අස්සට අත් දෙක දාල තන් දෙක මිකගෙන තව ටිකක් වේගෙන් කකුල් දෙකේ පොල්ල අරියා. තත්පර ගණයි ගියේ මට යන්න එනව වගේ දැණුනාත මම එක පාරටම පොල්ල අරන් මධූගේ තට්ටම් දෙක අතරේ පුක් හිල උඩටම තියල තද කලා. කැරි තලි තලි මධූගේ පුක මැද්දේ විදිනකොට මට දෙඳරි ගෑවුණා. අන්තිම බින්දුව වෙනකල්ම පුක මැද්දේ හලලා මම අහකට වුණේ මධූට කිස් වරුසාවක්ම දීල. මධූ ගේ කකුල් දෙක දිගේ මගේ බඩු බේරෙනවා. මම එයාගේ යට සායෙන්ම එයාගේ පුක පිහදැම්මා. මධූ සාය ඇඳගෙන කෙලින්ම ගෙදර දිවුවා. මගේ යටිබඩ කොර වෙලා වගේ. මම යාළුුවවත් ඇදගෙන එහෙම්මම ගෙදර ආවා.

කතාව හොඳනම් පහලින් ලයික් එකකුත් දාලම යන්න

No comments:

Post a Comment

මේ ගැන ඔබට හිතෙන දේත් ලියලම යන්න. අළුත් කතා ලිවීමේදී ඔයාලගේ අදහස් බොහෝ ප්‍රයෝජනවත් වෙනවා.

සයිට් එක හොඳනම් Share කරලා ඔබගේ සහයෝගය ලබා දෙන්න