Sunday, July 7, 2013

හේමා ඇන්ටි 01

මම දිලීප.මේ සිදුවීම උනේ 2005දී විතර. එතකොට මට වයස අවුරුදු 19යි. AL කරලා ගෙදර ඉන්න කලේ. අපේ අම්මයි තාත්තයි දෙන්නම රජයේ සේවකයෝ. ඒ නිසා දවල්ට මම විතරයි ගෙදර ඉන්නේ.දවස පුරාම computer එකෙන් වැල බලන එක තමයි මගේ ජොබ් එක වෙලා තිබුනේ. අපේ අල්ලපුගෙදර ඉන්නේ සෝමදාස කියල වයස 45 ක් විතර වෙන අන්කල් කෙනෙක්. එයාගේ wife හේමලතා ඇන්ටි.අපි එයට කතා කලේ හේම ඇන්ටි කියල. එයට වයස 38 ක් විතර ඇති. ළමයි දෙන්නෙක් ඉන්නවා. අඩි 5ක් විතර උසයි .තලෙලුයි නියම කද.පස්ස තමයි මරුම .කෙලින්ම කියනවනම් එල කෑල්ල.


එයා අපේ අම්ම එක්ක එහෙම ගොඩක්ම ෆිට්. නිවාඩු වෙලාවට අපේ ගෙදර ඇවිල්ල අම්මත් එක්ක chat එකක් එහෙම දාගෙන ඉන්නව.එයා මට කතා කලේ දිලීප පුතා කියල.මට ඉතින් එයා දිහා බලල හිත සනසවගන්න ඇරෙන්න වෙන කිසිම දෙයක් තිබුනේ නෑ.

කොහොම හරි මම මේ දවස්වල ගෙදර නිසා අම්මල ගිය ගමන් හන්දියට යනවා සිගරට් එකක් ගහල එන්න.ඒ ගිහින් එනකොට හැමදාම වගේ හේම ඇන්ටි ඉන්නව ගෙදර මිදුල අතුගගා.ගොඩක් දවසට ඉන්නේ නයිටිය පිටින්මයි. නයිටියට උඩින් හවුස්කෝට් එක දාල .දැක්කහම නගිනවා. මමත් ඉතින් එන ගමන් පොඩි චැටක් දාගෙන ඉදල තමයි ගෙදර එන්නේ. ඔහොම සතියක් දෙකක් තුනක් ගියා.දැන් ඇන්ටි මාත් එක්ක මාර ෆිට් විහිලු එහෙමත් කරනවා.දවසක් මම කඩේ ගිහිල්ල එනකොට ඇන්ටි ඉන්නව ගෙදර ඉස්සරහ පඩිය උඩ වාඩි වෙලා. මුඋනත් වෙනදට වඩා අවුල්.අඩන්න වගේ.

ආ….. හේම ඇන්ටි…. good morning ….
good morning පුතා. දැන්ද එන්නේ කඩේ ගිහින්?
ඔව් ඇන්ටි මොකද ඔතනට වෙලා කල්පනාව?
නෑ දිලීප මගේ කකුල පෙරලුනා නැගිටගන්න පොඩ්ඩක් අමාරුයි එකයි මෙතනින් වාඩිඋනේ….
ඒ මක්වෙලාද ?……

කියල අහන ගමන් මම ගේට්ටුව අරගෙන ඇතුලට ගියා.ගිහින් එයා ඉන්නතනට ඇවිත් පත්වෙලා කකුල බැලුව.පෙන්නනම් කිසි වෙනසක් නෑ. නයිටිය කකුල්දෙක අස්සෙන් බේරිලා එයාගේ ගල්දෙක නියමෙට පේනවා. මටත් නොදනිම මගේ ඇස් ඒ දිහාට ගියා. එත් මට හිතුන එයා දැක්කොත් නොන්ඩි කියල ආයාසයෙන් එයා දිහා බැලුව.

ඔහොම ඉන්න බෑ නේ අපි ගෙට යමු ඇන්ටි. ඉන්න මම උදව් කරන්නම් කියල එයාගේ අත අරන් කරට දාගත්ත. ඒ අත මාර සිනිදුයි. එයත් මගේ ඇගට වාරු වෙලා සාලෙට ආව.අමාරුවෙන් එනකොට එයා හොදට මගේ ඇගට බරවෙලා ආපු නිසා එයාගේ ගැටේ රස්නේ මට හොදට දැනුන. වත්තන් කරන ඇවිත් එයාව සෙටි එකෙන් තියල විනදියකින්න කියල මම ගෙදරට දිව්වා. අපේ ගෙදර ගමේ ගියපුවෙලාවක ගෙනාපු තෙල්බෝතලයක් තිබුන.අඩියට දෙකට එක ගත්ත මම අපහු නැවතුනේ හේම ඇන්ටි හන්සිවෙලා හිටපු සෙටිය ලග.

ඇන්ටි මේ තෙල් ටිකක් අරගෙන කකුලේ ගාගන්න. එතකොට අඩුවෙයි
මොනාද කොල්ලෝ ඔය කොහෙන්ද ?
අම්මල ගමේ ගියහම ගෙනාපු බේත් තෙල් වගයක්. ගෙදර තිබිල මම ගෙනාවේ.
එහෙමද කෝ දෙන්න එහෙනම් කියපු හේම ඇන්ටි පුටුවේ ඉගෙන ඒක දනිස්වල ගාන්න හැදුව. එත් එයාට ගාගන්න අමාරුයි වගේ.මේක මට හොද chance ඒකක් බව මතක් උන නිසා පොඩ්ඩක් මුට්ටිය දාල බලන්න මම තීරනයකලා.

ඇන්ටි ඔයාට ඔහොම ගාන්න අමාරුයි නේද? මම තෙල්ටික ගාන්නද?
අනේ පුලුවන්නම් ලොකු පිනක් දිලීප මට කෙලින් ඉන්න බෑ…..

වැඩේ හිතුවටත් වඩා හොදින් ගොඩ වගේ

දිලීප ඔය දොර වහල එන්න දරුවෝ…. කව්රු හරි අවොත් හරි නෑ නේ…

මමත් ටක්ගාල ගිහින් දොර වහල අගුල දැම්ම.ඇවිත් සෙටියේ අයිනට වෙන්න වාඩි වෙලා තෙල් බෝතලෙන් ටිකක් අල්ලට දාගත්ත.

කොයි හැරියද ඇන්ටි කියල අහපු මම එයාගේ දනිස්ස උඩින් අත තියල හොදට අත ගෑව. ඇන්ටිත් සෙටියේ අල උනේ රිදෙන නිසාද ඇගට දැනෙන සනීපෙ නිසාද කියල මම දන්නේ නෑ . ගල් දෙක අතරින් නයිටිය පහලට ගිහිල්ල එයාගේ හුත්ත ලග v ෂේප් ඒක මට දැන් නියමෙට පේනවා.ටිකක් තද පාට පෑන්ටියක් අදාල ඉන්නබව පේනවා.මේක දැකල මගේ මෝලත් හොදටම ඇවිස්සුන. පයිය ජෝක ඉරාගෙන එලියට එන්න වගේ.මුලින් කකුලේ උඩ ඉදන් පහලට අතගාපු මම දැන් ඒක මසාජ් එකක් බවට පරිවර්තනය කලා.ඇන්ටිත් දැන් ටිකක් හයියෙන් හුස්ම ගන්නවා. මුලින් කකුල කැක්කුමට තිබුන කෙදිරිය දැන් නෑ.මම එයා දිහා බැලුව එයත් ඇස් දෙක වහගෙන ඉන්නව සනීපෙට වගේ..

දැන් කොහොමද ඇන්ටි?…..
ටිකක් අඩුයි දිලීප. අත ගානකොට සනීපයි.

වැඩිය කතාවට නොකර මම තව තෙල්ටිකක් අරන් කකුල මසාජ් කලා.ඇන්ටිත් ඇස්දෙක පියාගෙන දැන් හුස්ම ගන්නවත් වැඩි. මම හිතුව දැන් තමයි ගේමට එන්ටර් වෙන්න හොදම වෙලාව කියල.එයාට නොදැනෙන්න මම නයිටිය දණහිසෙන් අගල් තුනක් විතර උඩට ඉස්සුවා. උස්සල පහල ඉදන් උඩට එනගමන් එයාගේ කලාව හරියත් අත ගානවා.ඒක මාර සිනිදුයි. ගොඩක්ම සුදු නැතිඋනත් ඒක පැල්ලමක්වත් නෑ වගේ. ඒක කකුලක් අත ගග හිටපු මම අත්දෙකම අරගෙන අනික් කකුලත් අත ගාන්න පටන් ගත්ත. එයාට ඒක නොතේරෙන්න විදිහක් නෑ නේ…. මම දැනගත්ත දැන් ඇන්ටි ඇවිස්සිලා ඉන්නබව සිනිදු ගල් දෙකේ අතුල්පත්තට වෙන්න මගේ අත අරන් එනකොට ඇන්ටි ඇස්දෙක ඇරලා අපහු වහගත්ත. ම්ම්…..ආ …. කොල්ලෝ සනීපයි කියල ඇන්ටිගේ කටින් හීන් කෙදිරියක් පිට උනා. මම දැනගත්ත දැන් වැඩේ හරිකියල.කලවා යටහරිය අත ගගා හිටපු මම එකපාරටම අත කලවා උඩහරියට අරගෙන ගියේ එයාගේ පැන්ටියේ ගැවෙන විදිහට.කලවා ඇතුල් පැත්ත ඇගිලිවලින් ලාවට අතගානකොට හේම ඇන්ටි කෙදිරිය පටන් අරන්. මම ඔහොම විනාඩි 3ක් විතර හොදට අත ගාල එයාගේ පෑන්ටියට උඩින් එයාගේ හිලෙ දාරේ දිගේ මගේ දබර ඇගිල්ල ඇතිල්ලුව.ඒක හොදටම තෙත්වෙලා.එයටත් උන්හිටිතැන් අමතකවෙලා වගේ පුටුව උඩ අබරෙනවා. ඒ මදිවට කෙදිරිය. ඔහොම ටික වෙලාවක් එයාගේ නංගිව පැන්ටියට උඩින් අතගගා හිටපු මම ඒක නැවැත්තුව. අසරලා මගේ දිහා බැලුව එයා හීනියට හිනා උනා.

ඇන්ටි ඕක ගලවන්නකෝ ……
හ්ම්….. මෙතන බෑ කොල්ලෝ අපි යමු කාමරේට… කියපු ඇන්ටි මාවත් එක්කගෙන එයාලගේ කාමරේට ගියා. දැන් කකුලේ අමාරු කොහෙද දැන් නෑ. ගියපුගමන් මගේ කමිසෙයි කලිසමයි එයාම ගලවල දැම්ම.මාව බදාගෙන තොලක් දැම්ම. එයාගේ දිව මගේ කට ඇතුලට දාල කරකවනවා.මට මාර අතල්. ජෝක ගැලෙව්වේ නැති නිසා පයිය කැඩෙන්න වගේ . ඔහොම තොල දදා හිටපු හේම ඇන්ටි ඒක පාරටම පාත් වෙලා මගේ නිපල් එකක් වටේ ලෙව කන්න පටන් ගත්ත. මම නොහිතපු ඒ වැඩෙන් පුදුම සනීපයක් දැනුනේ.එයා මාරුවෙන් මාරුවට මගේ නිපල් දෙකම ලෙවකෑවා.ලෙවකන ගමන් ජෝක පාත් කරලා පයිය අරන් අතින් හොලවන්න පටන් ගත්ත. මට කර කියාගන්න දෙයක් නෑ මේ ලැබෙන සැපට. ටික වෙලාවක් ඔහොම කරනකොට මට යන්න වගේ අපු නිසා මම එයාගේ අතින් අල්ලලා නැවැත්තුව. එහාට ගියා එයා හවුස්කෝට් ඒක ගලවල දාල නයිටිය පිටින් ඇද උඩින් වාඩි උනා.

මම දැනගත්ත දැන් මගේ වාරේ කියල.එයා ලගට ගිහින් නයිටිය ගලවලා දැම්ම. මම ඒ වෙලාවේ තමයි එයාගේ ඇගේ ලස්සන දැක්කේ. ලොකු ගැට දෙක.ටිකක් විතර වැල වෙලා.ඒක මැද කළුපාටට දෙකේ කාසියක් විතර සයිස් එකට කලා ඇටේ.ඒක දැකපු මම ලංවෙලා පිසුවෙන් වගේ ඒ ගැට දෙක ලෙව කෑවේ.ලෙවකන අතරෙත් අස්සෙන් අත දාපු ඇන්ටි මගේ පයිය හුරතල් කලා.පැන්ටියත් ගලවපු මම එයාගේ මවිල් බූසිය මැදින් අත ගෙනිහින් මෑමල හොයාගෙන තුනේ කලා.එයාගේ එකෙන් ගලන ජුස් වලින් මගේ අත තෙමිලා. ඇන්ටිගේ කෙදිරියත් උපරිමයි. අහ්….. ම්ම්ම්ම් අම්මේ ….. ගැන එයා කොල්ලෝ දැන් මට කරපන් කියල මගේ පයින් ඇල්ලුවා. ඇන්ටිගේ කකුල්දෙක එයාම පළල කලා. මම මීට කලින් කවදාවත් ගනියෙකුට හුකල නැති නිසා දෙපාරක් විතර ට්‍රය් කලත් මගේ පයිය හුත්තේ හිලට හරියට දාගන්න බැරුව පිට ගියා.මගේ ඒක අතින් අල්ලපු හේම ඇන්ටි ඒක එයාගේ හිල ලගට තියල “පැටියෝ හිමින් තද කරන්න හොදේ” කියල කිව්වා.මමත් හිමින් හිමින් එයාගේ හිලට මගේ පයිය තදකලා. ජුස් වීලා නිසා නිකන්ම ඇතුලට ගියා.පියම ඇතුලට දැම්මට පස්සේ මමත් හිමින් හිමින් උස්පහට් වෙන්න පටන් ගත්ත.එයත් පස්ස උස්සල මට සපෝට් ඒක දෙනවා.ඇන්ටිගේ හිලෙන් ගලන ජුස් නිසා මම එයාට ගහන පාරවල් වලට” චක් චක් “ ගාල සද්දයක් එනවා. එ මදිවට ඇන්ටිගේ කෙදිරිය. මව තවත් ෆෝම්වෙනවා.

ටිකක් හයියෙන් කරන්න වස්තුවේ …….
ඒක ඇහුන විතරයි මම මගේ උපරිම වේගයෙන් ක්‍රියාත්මක වෙන්න පටන් ගත්ත.
ආ…. නිපුන හයියෙන් ගහන්න හ්ම්ම්ම්…. මට යන්න එනවා… තව හයියෙන් …..
කියල කෑගහන ඇන්ටි තට්ටම් අත ගාල මට මර සපෝර්ට් එකක් දෙනවා. එත් එක්කම ඇන්ටිගේ හිල ඇතුලෙන් රස්නයක් එක්ක බඩු ගියා බව මගේ පයියට දැනුන. මටත් වැඩි වෙලා නැතිබව දැනුන නිසා මමත් නවත්තන්නේ නැතුවම ගැහුවා. ටිකකින් මගේ මුළු අගමැ හිරිවට්ටගෙන ඇන්ටිගේ හිලට බඩු ගොන්නක් විද්ද. මට පන නැති නිසා පයිය එලියට ගන්නෙත් නැතුව එහෙන්ම ටික වෙලාවක් එයාට තුරුලුවෙලා හිටිය.

thank you නිපුන… ගොඩක් දවසකින් මම ගොඩක් සතුටු උනේ … ඔයාට ගොඩක් පින්…
ඔයාටත් thanks ඇන්ටි මාව සතුටුකලාට.මට අස හිතුන…. දැන් කකුල කොහොමද?
දැන් කකුලට නෙමයි අනික් තැනටයි තෙල් ගාන්න වෙන්නේ ….
ඕනිනම් ගන්නම්…..

යනවා යන්න වල කොල්ල …… කියල මට ආදරෙන් පිටට ගැහුවා. එහෙන්ම ටික වෙලාවක් ඉදල wash එකක් දා ගත්ත මම අඩුමදගෙන එහෙන් පිට උනේ ඇන්ටිට තවත් තොලක් දාලමයි…

එදා ඉදන් මගේ result එනකන්ම සතියට දවස් දෙකක් තුනක් අපි අනිවාර්යයෙන්ම set වෙනවා. සමහර දාට blue films බලල එකේ විදිහට කරනවා.මොකද එයාට පොඩි ය ඉස්කෝලේ ඇරිලා 2ට එනකන් ඕන තරම් වෙලාව තියන නිසා.දවසක් bondage film එකක් බලපු අපි එ විදිහට ගේමක් කලා.එ කතාව තමයි මම ඊලගට ලියන්න හිතන් ඉන්නේ.

කතාව හොඳනම් පහලින් ලයික් එකකුත් දාලම යන්න

No comments:

Post a Comment

මේ ගැන ඔබට හිතෙන දේත් ලියලම යන්න. අළුත් කතා ලිවීමේදී ඔයාලගේ අදහස් බොහෝ ප්‍රයෝජනවත් වෙනවා.

සයිට් එක හොඳනම් Share කරලා ඔබගේ සහයෝගය ලබා දෙන්න