Sunday, July 7, 2013

හේමා ඇන්ටි 02 (Bondage)

මතකයි නේද මගේ පලවෙනි කතාව මම ඔයාලට කිව්වා. එකට ලැබුන ප්‍රතිචාරණං මදි.එත් මම දෙවැනි එක ලියන්න තීරණය කලා. මේක bondage කතාවක්.

දවසක් මම හෙම අන්ටිලාගේ ගෙදර යනකොට ඇන්ටි සාලෙට වෙලා ට්ව බලනවා. මට දැන් මෙහෙ මගේ ගේ වගේ. මම ගියා විතරයි ඇන්ටිත් මාව බලාපොරොත්තුවෙන් හිටිය වගේ ඇදල අරන් මාව එයාගවින් වාඩි කරවගත්ත. එයා අදාල හිටියේ බොත්තම් දාපු බ්ලව්ස් එකකුඉ දනිස්සට විතර දිග ටිදේ සායකුයි. සය සෙටි එකේ වාදී වෙලා ඉන්නකොට දනිස්සෙන් ටිකක් උඩට ගිහින් කලාව පේනවා. මමත් මගේ අතක් එයාගේ කලව උඩින තියල හෙමිහිට අත ගාගෙන සය ඇතුලට අත දැම්ම. එයාටත් දැන් ඒවා ගානක් නෑ. ඔහොම අත ගානකොට ඇන්ටි ටිකක් ෆෝරම් උනා හින් හුස්ම ගන්නවා. මගේ ඇගට බර වෙලා ඉන්නවා. මමත් හෙමිහිට හෙමිහිට එයාගේ තුන මුල්ල දිහාට අත ගෙනිච්ච. යකඩෝ දැනටමත් ඒකෙන වතුර ගලන්න පටන් අරගෙන.

දිලීප… පැටියෝ…. කියල එය හෙමින් මට කතා කළා.

ඇයි බබෝ….

පැටියෝ… මම ඔයාට දෙයක් කියන්න ඒ දේ කරනවද ?

මට හිත ගන්න බෑ මෙය මොකටද එන්න හදන්නේ කියල. මමත් ඉතින් කලව අත ගැන එක නවත්තල මොකක්ද කියල ඇහුව.

රත්තරන්…. අපි අද අර ඊයේ බලපු ෆීල්ම් එකේ විදිහට කරමුද ?

එක ඇහුව විතරයි මගේ පයිය එකසිය ගානට නැග්ග. මොකද අපි කලින් දවසේ බැලුවේ කෙල්ලෙකුයි කොල්ලෙකුයි හර්ඩ් sex කරන ෆීල්ම් එකක්.එකේ සමහර තැන් වලදී කොල්ල කෙල්ලට ගොඩක් රිදෙන්න ගහනව අතින් පයින් පවා.

ඔයාට රිදෙයි වස්තුවේ මම එහෙම කරලා …… කියල මම එයට කිව්වේ ඇත්තටම මට දුක හිතුන හින්ද.

කමක් නෑ බබෝ මම අසයි එහෙම කරනවට. මට එක බලල එයේ රට නින්ද ගියෙත් නෑ ඔයාව මතක වෙලා…. එය කිව්වේ හරිම හුරතල් තාලෙට කෙලෙක් වගේ මගේ ඇගේ වෙලිලා.

නාකි උනත් මේකිට තියන විසයක්‌ කියල මම හයියෙන් එයාගේ ගැටයක් මිරිකුවා….

අව්.. මෝඩයෝ…. කියල මට ආදරේට පාරක් ගහල යමු කාමරේට කියල මගේ අතින් අල්ලන් නැගිට්ට.

කාමරේට ගියපු මම මුලින්ම කලේ පරණ රෙදි පටි ටිකක් ලේස්ති කර ගත්ත එකයි.හේම ඇන්ටි එතකන් මට බීම එකක් හදන එන්න කුස්සියට ගියා. ටික වෙලාවකින් එයා කාමරේට අවගමන් මම බදාගෙන තොලක් දන්නා ගත්ත. එයත් බීම වීදුරුව පැත්තකින් තියල මට සෙට් උනා. තොල දාන ගමන මම එයාගේ සාය ඉනගාවටම ඉස්සුව අමාරුවෙන්. එය යටට මුකුත් අදාල නෑ. ලොකු පුක මගේ ඇත දෙක අහු වුනා. ටිකක් තදින් මිරිකා මිරිකා ඉන්නකොට ඇන්ටි ලාවට කෙදිරියක් දාන්න පටන් ගත්ත. එක පාරටම මම හයි යෙන් පස්සට පාරක් ගැහුවා.

ආව්… හ්ම්ම්…. ගාගෙන එයා එත් මගේ තොල දෙක සෙල්ලම් කරනවා. මම ටිකක් එයාගෙන් ඇත වෙලා ගිහින් රෙදි පටියක අරගෙන ඇවිත් එයාගේ අත් දෙක පිටිපස්සට කරල බැන්ද. එයාට දැන් අත් දෙක හොලවන්නවත් බෑ. ඇදෙන එයාව වැඩි කරවල මගේ කලිසම ගැලෙව්වා. ගලවල මගේ නැගල තිබුන පයිය එයාගේ මූණ ලගට කරල උරන්න පැටියෝ කියල කිව්වා. එයත් හෙමින් සැරේ මගේ පයිය කටට අරන් උරන්න පටන් ගත්ත. අත් දෙක නැති නිසා එයාට අල්ලගන්න බෑ. ඒ නිසා ඔලුව ඉස්සරහට පස්සට කර කර මගේ එක එයාගේ කට ඇතුලට යවආගන්නවා. ඔහොම කරනකොට හිටපු ගමන පයිය කටින් පනිනවා.එතකොට ටමි අතල වැඩි. මොකද එයා අපහු එක ගන්න හදනකොට කම්මුල් වල තොල්වල එක වදිනකොට මට සුර සැප. ඔහොම කර කර ඉන්නකොට මම එක පාරටම එයාගේ ඔලුවෙන් අල්ලාගෙන මගේ පයිය කටේ ගහගෙන ගහගෙන ගියා. එක එයාගේ උගුරෙත් ඇනෙනවා. කටින් කෙල පෙරෙනවා හෝගාල. ඒ මදිවට කැස්ස එයාට නවත්තගන්න බෑ අත් බලා නිසා. ඇස්වලින් කදුලු එනවා. මටත් මාර සැප. එයාගේ කැස්ස වැඩි වෙනකොට මම නැවැත්තුව.

ෂෝයි පැටියෝ… කියල මන දිහා එයා ආදරෙන් බලන ඉන්නවා. මමත් අපහු තොලක් දාල එයාගේ අත් දෙක ලෙහුව.

ඉවරද ?……

නැ තම පටන් ගත්ත විතරයි. ඇදෙන් නිදාගන්න කියල මම එයාගේ blows එකත ගැලෙව්වා. දැන් එය bra එක පිටින් ඇදෙ උදුබෙලි අතට නිදාගෙන ඉන්නවා. මම රෙදිපටිවලින් එයාගේ අත් දෙකයි කකුල් දෙකයි ඇදේ හතර කොනට තියල බැන්ද. එයත් අසාවෙන් ඇස නටවා නටවා බලන ඉන්නවා. එහෙම බැදපු මම එයාගේ පළල් වෙලා තියන පූසව හොදට පේනවා. ගානට ට්‍රිම්ට් කරල ලසනට තියනවා. හෙමිහිට මූණ එතනට ලන්කරපු මම මෑ මලට දිව තිබ්බ.


අහ්හ්…. ගාපු ඇන්ටි පස්ස උස්සල මෑ මල මගේ කටට තවත් ලං කලා. මෑ මල දිවෙන් තුනේ කරන ගමන් bra එකට උඩින එයාගේ ගැට දෙක අත ගන්න පටන් ගන්නකොට ඇන්ටිගේ කෙදිරිය මුළු ගමටම ඇහෙන තරම්. මෑ මලත් එක්කම මම හුත්තේ තොල දෙකත් කට ඇතුලටම අරන් උරණව. කකුල් දෙක බලා නිසා එය දගලුවට වැඩක් නෑ. එක පාරටම මම එයාගේ මෑ ඇටේ දත් දෙකකට අල්ලල්ල ලාවට හපුව. උහ්හ්…. දිලීප අව්….නියමයි කොල්ලෝ.. කියල ඇන්ටි අපහු කෙදිරිය පටන් ගත්ත. මේ කෙදිරිය අහල මගේ පයියත් හොදටම කෙලින් වෙලා. වැඩි වෙලාවක් මට දිව දාන්න හම්බ උනේ නෑ මුළු අගමැ ගස්සාගෙන ඇන්ටිට බදු ගියා. ඇ බදු ගියා තරම කොච්චරද කියනවනම් වෙනදට වැඩ බෙද ශීට් එකෙත් වතුර.

ඇති පැටියෝ ඇති මට මොකක්ද උනා උහ්හ්…. ගාපු ඇන්ටි ඇදෙ දගලනවා. මම ගිහින් අත් දෙක ඇද විට්ටමෙන් ලෙහුව විතරයි ඇදේ ඉද ගත්ත ඇන්ටි මගේ මුනෙන් අල්ලලා එයාගේ තොල දෙකට මගේ තොල තියල ඉබින ගමන මම ඔයාට ගොඩක් කැමති කොල්ලෝ. ඔයා නියමෙට මාව සතුටු කරනවා කියල මගේ පයිය ඇල්ලුවා.අල්ලල්ල ඇස නටවල කියනවා දැන් මගේ වාරේ කියල.

මොකටද ?….

ඇයි මට දුනන සැප ඔයාටත් දෙන්න. මෙතනින් නිදාගන්නකො කිව්වා.

මමත් ඇදෙ නිදා ගත්තට පස්සේ මම කළා වගේම එයත් ඇදෙ හතර කොනට තියල මගේ අත් කකුල් බැන්ද.

මගේ කොල්ලට මොනවද ඕන …..

ඔයා කැමති දෙයක් …..

එහෙනම් මේක…. කියපු එය මගේ නැගල තිබ්බ පයිය කටේ දාගෙන හයියෙන් උරන්න පටන් ගත්ත. එය හොදට කෙල ගාල පයිය උස්පහත් කරනකොට මට මාර අතල. බදු යන්න වගේ. කම්මුල් වැල වදින්න පයිය කටට ගන්නවා. ඔහොම වැඩි වෙලා කරන්න හම්බ උනේ නෑ මට බඩු යන්න එනවා.

ඇන්ටි…. මට යන්න.. එනවා…. නවත්තන්න කියල කෙදිරියෙන් කිව්වා. එක ඇහුන එය තවත් හයියෙන් මගේ එක එයාගේ කම්මුල්වල වද්දා වද්දා උරන්නකොටම මගේ මුළු අගමැ හිරිවට්ටගෙන බඩු ලොඩ් එකක් හේම ඇන්ටිගේ කටට විද්ද. බිදුවක් නාරම එය ඒවා උරලා බිව්වේ හරියට තිබහෙන් ඉන්නවා වගේ. මට ඇගට පන නෑ. ඇ උන්නට එහෙන්ම උඩට ආපු ඇන්ටි මට ජීවිතේ කිසිම ගෑනියෙකුගෙන් නොලැබුන අත්දැකීමක් දුන්න. මගේ නිපල් එක කටට ගන්න පටන් ගන්නකොට මට උන හිටි තැන් අමතක උනා. හීං කෙදිරියක් කටින් පිටවෙනවා ලාවට මතකයි. ඇත්තටම එක අමුතුම අත්දැකීමක්. එක අතකින් ඇටදෙක ලාවට අත ගැන ගමන එයා මාරුවෙන් මාරුවට මගේ නිපල් දෙක ලෙව කනවා. පපුවේ කෙල එකයි. ඔහොම ටිකවෙලාවක් ඇට දෙක අත ගානකොට මගේ පයිය ආපහු කෙලින් උනා. ඇන්ටිත් වැඩිය හිතන නැතුව මගේ පයිය ආපහු කටට ගන්න පටන් ගත්ත. ලාවට කෙල පොඩ්ඩක් ගාපු ඇන්ටි කකුල් දෙක දෙපැත්තට දාල මගේ පයිය එයාගේ නංගිට ඇතුල් කරගත්තේ කෙදිරියෙන්මයි. ඇතුලට බස්සල උස්පහත් වෙන්න පටන් ගත්තේ පස්ස කරකවල. එතකොට මගේ පයිය එයාගේ හුත්තේ බිත්තිවල වදිනවා. දෙන්නටම අතල. හෙමිහිට උද පහල යනකොට bra එකට වැහිලා තියන එයාගේ ගැට දෙක මට අත ගාන්න ආසාවක් ඇති උනත් අත් දෙක බලා නිසා ඊකට ඉඩක් නෑ. විනාඩි පහක විතර උද පහල යනකොට ඇන්ටිට අපහු බඩු යන්න ලං වුන. දැන් එය උද පනිනවට වඩා පයිය උද අබරෙනවා. මට සුර සැප.අහ්හ්,,, වස්තුවේ හ්ම්ම්…. කියපු ඇන්ටි උද පැනිල්ල නිහඩ කලේ මහන්සි අරින ගමන. එත් මට තම බඩු ගියේ නැති නිසා ඇ බව එයාට තේරුණා.

ආයිත් කටට ගන්නද?…..

කම්මුල්වල වදින්න ගන්න. එතකොට මාරු බබා….

මෙහෙම කිව්වා විතරි එයා අපහු මගේ පයිය කටේ දාගෙන උරන්න පටන් ගත්ත. මේ පාර සරින්සරේ තොල්වලින් මගේ පියම ලෙවකනවා. අම්මෝ දැනෙන සනීපය. විනාඩියක් කරන්න හම්බ උනේ නැ අපහු සැරයක් බඩු එයාගේ කටේම ගියා. මත මාර මහන්සියි. වෙලාව බැලුවහම 2 ට කිට්ටුයි. දැන් ළමයි එන්න ලග නිසා ඇන්ටි මාව ගලවල දැම්ම. අමාරුවෙන් උනත් මම එදා ගෙදර අවේ ජීවිතේ ලබපු සුන්දරම අත්දැකීමකුත් එක්කයි. ඇත්තටම මමයි ඇන්ටි ගොඩක් ලව් කලා. එක sex වලට විතරක් නෙමි ඇත්තටම. ඇ නිසාම අපි දෙන්න ගොඩක් විදිහට sex කරල තියනවා. ලබන සතියේ මම ඔයාලට කියන්නම් පලවෙනි පාරට මම ඇන්ටිට පුකේ ඇරපු හැටි.

කතාව හොඳනම් පහලින් ලයික් එකකුත් දාලම යන්න

1 comment:

මේ ගැන ඔබට හිතෙන දේත් ලියලම යන්න. අළුත් කතා ලිවීමේදී ඔයාලගේ අදහස් බොහෝ ප්‍රයෝජනවත් වෙනවා.

සයිට් එක හොඳනම් Share කරලා ඔබගේ සහයෝගය ලබා දෙන්න