Monday, July 15, 2013

මගේ කතාව 2 . 2 කොටස


ඉතින් එදායින් පස්සේ වැඩි දෙයක් උනේ නැ මෙනකා නන්ගිත් ගමේ ගියා ස්කුල් නිවාඩුවට. මල්ලිටත් නිවාඩු නිසා මිනිහත් ගෙදර. ඉරිදා දවසේ ඔක්කොමලා ගෙදර. මල්ලි සෙල්ලම් කරලා එන්න රැ උනා. තාතිගේන් හොදට බැනුම් ඇහුවා. මට පවුකියලත් හිතුනා, හැබැයි මිනිහා පොතක් වත් අල්ලන්නේ නැ. ඉතින් අපි එදා කාලා නිදාගන්න ගියා. මම දවසම ගෙදර නිසා දවල්ට ටිකක් නිදාගනවා. එ නිසා මට ටිකක් රෑ වෙනකම් නින්දයන්නේ නැ. ඉතින් මම ඇදට ගිහින් හිටියා. අම්මිත් අවා මම නිදි විදිහට හිටියා. අම්මි රෙද්ද පෙරවලා නයිටිය දාගෙන ඇදට ගියා ටිකකින් තාත්තිත් ට්වි එක ඔෆ් කරලා ඇදට ආවා. එයාලා හිතන්නේ මම නිදිකියලා. මම නින්දෙන් වගේ බිත්තිය පැත්තට මුන දාලා නිදාගත්තා. දන්නවනේ එ දෙන්නටත් නිදහසක් තියෙන්න එපෑයි නෙද. ඉතින් දුප්පත් කමට මොනවා කරන්නද””” වෙනම රූම්ස් නෑනේ. තාත්ති ඇදට ඇවිත් අම්මි එක්ක කතාවට වෑටුනා. මල්ලි පාඩම්කරනවාද කොහෙද රූම් එකේ. තාත්ති කිව්වා "කොල්ලට බැන්නනිසාද කොහෙද පාඩම් කරනවා"
"හම්.... එත් පොඩ්ඩක් හෙවිලෙන් ඉන්න වෙයි"
"එ මොකද"
"නෑ ලොකු දෙයක් නේවෙයි, කොල්ලත් දැන් ලොකුයිනේ"
"ඉතින් ඇයි මොකක් හරි පටලවිල්ලක්ද"
"නෑ නෑ මම පොඩි දෙයක් දෑක්කා මිනිහගේ එකයි"
"මොකක්ද්ද"
"ඔයා අර මලගෙදර ගිය දවසේ එයාගේ රූම් එකේ ලයිට් එක දාලා නිසා මම ගියා පාඩම් කරනවද නැත්නම් නිදිද කියලා බලන්න. මම බලනකොට ම්නිහා කලිසම පාත් කරලා තනියම කරනවා. මම හිමින් මෙහෙට ඇවිත් පාඩම් කරන්නේ නැත්නම් ලයිට් එක ඔෆ් කරලා නිදාගන්න කියලා කිව්වා" කියලා අම්මි තාත්තිට කියලා හිනාඋනා.
මාව රත් උනා අම්මි දෑකලනම් මල්ලි අර පත්තර බලන ගමන් කරනවා කියලා ඉවරයි. තාතිගෙන් ගුටි. මටත් වැඩේ පාඩුයි. මම හුතුවා අම්මි දැන් කියයයි දැන් කියයයි කියලා... මම හිතන්නේ අම්මි එක දකින්න නැතුව ඇති, නැත්නම් කියනවනේ. පස්සේ තාත්ති ඇහුවා
"ඉතින්"
"ඉතින් කියන්නේ, මම මොනවා කියන්නද, දෑක්කා කියලාවත් කියන්නබෑනේ. මම එත් උදේ නොකියා කිව්වා රෑ තිස්සේ නිදිමරන් පඩම්කරනවද, නැත්නම් වෙන මොනවා හරිදකියලා"
"පස්සේ"
"මිනිහා ලැජ්ජාවෙන් වගේ වෙන මොනවා කරන්නද පඩම්කරවවා ඇරෙන්න කියලා යන්න ගියා"
තාත්ති හිනාවෙලා, "ඔවා ඔහොම තමයි හැබෑයි ඉතින් පරිස්සමින් ඉන්න වෙයි දන්නවනේ කාලේ හැටි" කියලා කියනකොට අම්මි කිව්වා "මම දන්නවනේ ඉතින් ඔක පරම්පරවෙම හැටි"
කියලා අම්මි හිනාඋනා.... එක පාරටම අම්මි
"උයි කැගස්සවන්න එපා"
"මමත් දන්නවනේ ඉතින් අම්මි ගෑනත්" කියලා තාත්ති හිනා උනා. ඉතින් දන්නවනේ එතනින් එහාට උන දේ. දෙන්නට පාඩුවේ ඉන්න දිලා මම බලෙන්ම්ම වගේ නිදා ගත්තා. අනිත්වා කියන එක හරි නැනේ නෙද.
ඉතින් මම හිතාගත්තා කොහොම හරි මල්ලිට කියන්න ඔනි කියලා මෙ ගැන අම්මිලා දන්නවා පරිස්සමින් කියලා. මොක්ද අහූඋනොත් මටනේ පාඩු. නැත්නම් මම කියන්න යන්නේ නැ. ඉතින් කොහොම හරි ටික දවසක් ගියා මම ගියා. මෙනකා නන්ගිලාගේ ගෙදර නන්ගිලා ඇවිත්ද කියලා බලන්න. මමගියේ 4ට විතර, මොකද නන්ගි අද එනවා කියලා කියපු නිසා. මම යනකොට ගෙදර දොර වහලා. මම දොරත් එක්ක තියන ජනේලේන් බැලුවා මට පුදුම හිතුනා..... සකු ඇන්ටි දුහුල්ම දුහුල් නයිටියක් ඇදගෙන පුටුවට වෙලා තව ගෑනු කෙනෙකුත් ඉන්නවා. සකු ඇන්ටි අනිත් ඇන්ටිට මොනවද කියලා හිනාවෙනවා. අනිත් ඇන්ටි සකු ඇන්ටිව කිතිකවනවා එයත් ඇදලා හිටියේත් එවගෙම නයිටියක්. එයාලාගේ ගෙදර තාපයක් තිබුන නිසා පාරෙ අයට පෙනේත් නැති නිසා මම තව ටිකක් බැලුවා. අනිත් ඇන්ටි සකු ඇන්ටිගේ කුකුවක් හොලවලා බලපන් මෙකේ ලොකු කියලා කිව්වා. එතකොට ඇයි මෙක කියලා සකු ඇන්ටි අනිත් ඇන්ටිගේ කුක්කුවක් මිරිකුවා. "හිමින් බන් මට රිදෙනවා" කියලා අනිත් ඇන්ටි අත ගසලා අයින් කරා. මට හිතුනා එදා අර නන්ගි කියන්නම්කො කියලා කිවේ මෙක කියලා මට වෑඩිවෙලාවක් ඉන්න බැ අම්මිලා එන්න ලග නිසා මම දොරට තට්ටුකරා. ඇන්ටි ජනෙලෙන් කව්දකියලා බලලා දොර ඇරලා
"එන්න දුව මොකද මේ පෑත්තේ" කියලා අහන ගමන් එයා ඇදගෙන හිටපු නයිටිය කකුල්දෙකට තියලා තදකරගත්තා මට පෙන නිසා.
"මෙනකා නන්ගි ආවද ඇන්ටි"
"ආ... නන්ගිලා එන්න දවස් දෙක තුනක් තව යයි, මහා ගෙදර අයත් අච්චිව බලාගන්න කියලා ගිහින් තවම ඇවිත් නැ"
"එන්න දුව ඇතුලට මොකද බයවෙලා වගේ එලියේ" කියලා එයා ඇතුලට ගියා මම අර අනිත් ඇන්ටි දිහා බෑලුවා. එයා සොෆා එකට උඩින් ඔලුව දාලා බලන් ඉන්නවා සකු ඇන්ටි නයිටිය ඇදගෙන ඇවිදිනකොට පස්ස හොදට හෙලවෙනවා ලස්සනට.
"නෑ මම යන්නම් ඇන්ටි එහෙනම්"
"හොදයි එහෙනම් මෙදවස් ටිකේ මමවිතරක් තනියම නිසා මේ අක්කිව ගෙන්න ගත්තා මෙනකාගේ ලොකු අම්මාගේ දුව නිමාලි" කියලා එයාව මට අදුන්නලා දුන්නා. එයා ලොකු අම්මාගේ දුව උනාට ටිකක් වයසයි වගේ
"එන්න නන්ගි ඇතුලට" කියලා නිමාලි අක්කා මට කතාකරා මට හිනාත් හියා මම හිතුවේ ඇන්ටිකෙනෙක් කියලනේ.
"නෑ අක්කි මම යන්නම් අම්මිලා එන වෙලාවනේ"
"හා බැරිනම් මොනවා කරන්නද, කොහොමත් මම හෑන්දෑවේ ඔයලාගේ ගෙදර එන්න හිටියේ අම්මිව හම්බවෙන්න. නිමාලි හෙට යනවා ඔයාට පුලුවන්ද මෙහේ රැට එන්න මම තනියමනේ අක්කා (මෙනකාගේ අම්මා) කොල්කරලා කිව්වා දුවගේ අම්මට කොල්කරලා කියන්නම් කියලා"
"අම්මි මොනවා කියය්ද දනේ නෑ ඇන්ටි" මට මෙයා ටිකක් වාතයක් නිසා මම කැමති නැ. මට නම් බැ. එත් අම්මි මොනවා කියයිද දන්නේ නෑ?....
"මම අම්මිලා අවහම එන්ම්කො දුව යන්න එහෙනම්" කියලා ඇන්ටි දොර වෑහුවා. මට හෙටනම් බැම කියනවා, මට හෙට වැඩක් තියනවානේ.. ඔයාලා දන්නවනේ හෙට අම්මිලා අර වැඩේ කරන දවසනේ. අම්මිලා දවසක් ඇර දවසක් තමයි කරනේ එකයි. කොහොම හරි හෑන්දැවේ අම්මිලා ආවහම සකු ඇන්ටි ආවා.
"ආ.... එන්න නන්ගි ඇතුලට" අම්මි සකු ඇන්ටිට ඇතුල කතාකරා.
"අක්කේ අපේ අක්කා කොල් 1 දුන්නද"
"ඔව් කොල්කරා.. එත්..."
"ඇයි අක්කේ"
"නැ...... මේ... මට මුකුත් කියන්න බැ හස්බන් එක්ක කතාකර්න්නේ නැතුව, මම එයා අවහම අහලා බලන්නම්"
"එහෙනම් මම රෑවෙලා කොල් 1 දෙන්නම්, මොක්ද නැත්නම් මට නිමාලිව තියාගන්න වෙනවා, එයාට හෙට අනිද්දට කලාස් එකයි"
"හරි බලමු එයා ම්කුත් කියන එකක් නෑ" මට අම්මි එක්ක ප්දුම කින්තියක් අවේ...
"මොකද්ද අම්මි මට නම් බැ යන්න. එයාට ඔනිනම් ම්හෙට එන්න කියන්න"
"පිස්සි එයා කොහේ නිදාගන්නද, අනික දවල්ට්ට මතකනේ අපි නෑතිවෙලාවට එයාලනේ ඔයා ලග හිට්යේ. මෙනකායි නන්ගියි නිසා බෑකියන්නත් බෑ"
"අම්මි ඔන්න මටනම් බෑ"
"හරි හරි බලමු තාත්ති මොකද කියනේ කියලා" අම්මි කුස්සියට ගියා. මම දෙයියන්ට කිය කිය හිටියේ තාත්තා එපා කියන්න කියලා. තාත්ති ඇවිල්ලා කන වෙලාවේ අම්මි මේ ගැන කිව්වා. තාත්ති "මොනවා කරන්නද ඔය ඉතින් උදව්වක් ඉලුවාමනේ" අනික නොදන්න කෙනෙක් නෙවිනේ. කියලා හා කිව්වා මම කැම අරගෙන තරහින් එතනින් ගියා. තාත්තිට තෙරුනා මම කැමත්තක් නැ කියලා. මම කලින්ම නිදාගන්න ගියා. අම්මි තාත්තියි නිදාගන්න වෙලාවේ මෙ ගෑන කතාකරා.
"මෙ දුවට බෑරිනම් මම යන්නම්" කියලා තාත්ති හිනාවෙලා කිව්වා
"ඔව් ඔයානම් පැනලා යයි දෙනවා මම යන්න කියලා" අම්මි තාත්තිගේ කන මිරුකුවා. තාත්ති අම්මිව තල්ලු කරලා දෑම්මා. මට එහෙම්ම නින්ද ගිහින් උදේ තමයි ඇහෑරුනේ. මම තරහටත් එක්ක කා එක්කවත් කතාවට ගියේ නැ. අම්මි ඔෆිස් යන්න ලැස්තිවෙලා "හැන්දැවෙලා අරපෑත්තට යන්න යනකොට මොකක් හරි ඇදුමකුත් දාගන්න රෑට" මම මුකුත්ම කිව්වේ නැ. මට යන්න නිකන් බැ වගේ මම ගෙදරට වෙලා හිටියා. අම්මි ඔෆිස් ගිහින් ඇවිත් "ඔයා තාම ගියේ නැද්ද? පව්නේ ලමයො කො එන්න මම ඇරලවන්න දෑන් හෑන්දෑවෙලානේ හොදටම" කියලා අම්මි මට රෑට අදින්න ශොට්1යි ටිශට් එකකුයි අරගෙන යන් කියලා ගියා. අපි යනකොට. සකු ඇන්ටි දොරලගට වෙලා ඉන්නවා බාලාගෙන.
"මම තවටිකක් බලලා එන්යි හිටියේ"
"නැ මම කිව්වා මම එනකම් ඉන්න මම ඇරලවන්නම් කියලා, මොකද නන්ගි මෙයා දවල් වරුවේ විතරයි පාඩම් කරන්නෙ" කියලා අම්මි කිව්වා මාව බෙරගන්නද කොහෙද?
"ආ.... කමක් නැ අක්කේ, එකට එන්න දුව ඇතුලට"
"මම යනවා නන්ගි එහෙනම් මෙයාට නම් නින්ද ගියාමනම් උස්සන් ගියත් දන්නේ නැ" කියලා හිනාවෙගෙන ගියා. මම ගිහින් ටිවි එක ලග ඉදගත්තා. සකු ඇන්ටි කුස්සිය පෑත්තට ගියා මගේ ඔලුව අතගාගෙනම. ටිකකින්
"දුව පොඩ්ඩක් මෙ පෑත්තට එනවද මම උයනවා අපි දෙන්නට" මල වාතයක් මට නාටියවත් බලන්න නැ.
"ඇයි ඇන්ටි"
"ඔයා මොනවද කන්න ආස"
"එහෙම දෙයක් නැ ඇන්ටි ඔන දෙයක්"
"එහෙම බැනේ ඔයාට මම අද හොදට සලකන්න එපැයි" කියලා මගේ දිහා මහා අමුතු විදිහට බැලුවා මාව හිරිවැටිලා ගියා එකට. මොකද මෙයා වෙනදට මගෙත් එක්ක කතාවකුත් නැනේ
"අනේ මුකුත් එහෙම ඔන් නෑ ඇන්ටි" මම ලග බන්කුවේ ඉද ගත්තා එයා මාව කතාවට ගන්න හදන්නේ.
"මෙනකා නැතුව ඔයාට පාලුයි නෙද"
"ඔව් ඇන්ටි තනියම ගෙදරටවෙලා ඉන්න ගිහාම එපාවෙනවා"
"ඔයා ස්කුල් ගිහින් ඉවරවෙලා මොනවද කරන්නේ"
"එහෙම දෙයක් තවම හිතලා නෑ ඇන්ටි" මෙයා වනයක් වෙන්න හදන්නේ මම කතාව වෙන තැනකට ගන්න මම
"ඇන්ටි ඇයි තවම මෑරිකරනේ නෑත්තෙ" මම තරහටත් එක්ක්ක ඇහුවා
"ඇයි දුව එහෙම අහන්නේ" ඇන්ටි හිනාවෙලා මගෙන් ඇහුවා
"නිකන් ඇන්ටි, මෙනකා කිව්වා ඇන්ටිට එන යොජනා වලට කැමතිවෙනේ නැ කියලා"
"එහෙම නැ දුව, හරියට කෙනෙක් හම්බ උනේ නැ, ඔයාට එහෙම කෙනෙක් ඉන්නවද"
"අපො නෑ ඇන්ටි, ඇයි ඇන්ටි එහෙම අහන්නේ"
"නිකන් ඔය වයසට නෑ කියලත් කියන්න බෑ"
"අනේ නෑ ඇන්ටි"
"එහෙනම් දවසක් කව්ද අර ඔයා එක්ක බස් එකේ එනකොට ඇලි ඇලි ආව කොල්ලා" මට හින් දාඩිය දෑම්මා. මෙයාට එක හොදට මතකයි ඔයලට මතකනේ මගේ පලවෙනි එකේ තිබ්බේ කොලෙක් මට බස් එකේ ජෑක් එකක් ගහාපු එක. එකනම් කමක් නැ මෙයාට මම අර මගේ එක එයාගේ උරහිසට හෙතු කරන් ආව එක තෙරිලානම් වස ලැජ්ජාව.
"මොකද්ද කල්පනා කරන්නේ එකද, මට හිතුනා එදා ඔයා අවේ අමාරුවෙන් කියලා" මට මාර ලැජ්ජාවයි
"එ කියන්නේ ඇන්ටි"
"නැ මම කිව්වේ අර කොල්ලා හෙතුවෙලා හිටපු විදිහට, එ මදිවට ඔයා මට හෙතුවෙලා"
"ඔව් ඇන්ටි එදානම් මට එපා උනා"
"මම හිතුවේ ඔයා කැමත්තෙන් එහෙම එනවා කියලා, නැත්නම් මම උව එලවනවනේ දෙකක් කියලා අයි එහෙම උනොත් මට කියන්න" මට මාර ලෑජ්ජාව. මම කතාව වෙනස් කරන්න හිතාගෙන මම ඇහුවා
"ඇන්ටිට ස්කුල්යන කාලෙවත් එහෙම දෙයක් තිබුනේ නැද්ද"
"තිබුනා එක දිග කතාවක්, මම නිදාගන්න යනකොට මම කියන්නම්"
"දුව ගිහින් වොශ් එකක් දාගන්න අපි කාලා නිදාගමු" මම එයාලගේ බාත් රූම් එකට ගියා ඇදුම් ඔක්කොම ගලවලා දාලා මම වොශ් එකක් දාගත්තා පස්සේ බලනකොට ටවල් එක නැ මම ඇන්ටිට කතාකරලා ටවල් එක ඉල්ලුවා
"ආ... මෙන්න" කියන ගමන් ඇන්ටි බාත් රූම් එකට අවා මට කරගන්න දෙයක් නෑ මම ටවල් එක අරගෙන ඉක්මනට ඇද ගත්තා.
"අයියො මොකද මේ ලැජ්ජාවෙන් වගේ මටත් තියෙන්නේ ඔයාට තියන දෙවල්ම තමයි" කියලා කියන ගමන් සකු ඇන්ටි එයා ඇදගෙන ඉන්න් ඇදුම් ගලවන්න ගත්තා මට මාර ලැජ්ජාව. මටත් බලන්න ඔන උනත් ලැජ්ජා නිසා මම අනිත් පැත්ත හැරුනා. මට දැන් මට ඉස්සරහා තියන කන්නාඩියෙන් ඔක්කොම පෙනවා. සකු ඇන්ටි එයා ඇදගෙන හිටපු බලෞස් එක ගලවලා දැම්මා. සකු ඇන්ටි ඇදලා හිටියේ ගෙදරට අපි අදින ජාතියේ කලු පාට බ්‍රාරා එකක්. එක එයාට ටිකක් හිරයි වගේ එකේ දාරෙන් පිම්බිලා එලියට ඇවිත් සුදු පාටට. මම මගේ ඇග පිහිදින ගමන් බලන් ඉන්නවා එයා එක පාරටම කන්නාඩියෙන් මගේ දිහා බෑලුවා. මම ටක්ගාලා අහක බලාගත්තා. ඇන්ටිගේ මුනේ පොඩි හිනාවක් ගියා. මට මාර ලැජ්ජයි. පස්සේ එයා ඇදලා හිටපු සාය ගැලෙව්වා. එයා ලා කහා පාට පැන්ටියක් ඇදලා හිටියේ. එයා දන්නවා මම එයා දිහා බලන් ඉන්නේ කියලා. එනිසාද කොහෙද එයා මෙපැත්ත බල්න්නේ නැ. පස්සේ එයා බ්‍රාරා එක ගලවලා දෑම්මා. මම හිතන්නේ සකු ඇන්ටිගේ කුක්කු දෙකට නිදහසක් ලැබිලාවගේ එක පාරටම හෙලවෙලා නෑවතුනා. සකු ඇන්ටිගේ කුක්කු දෙක පිරිලා තියනවා. හැබැයි එල්ලෙන්නේ නැ. පස්සේ එයා පැන්ටිය ගලවලා දැම්මා. එතකොට මට පිටිපස්ස පැත්ත හරවලා හිටියේ. එයා ටිකක් මහත නිසාද කොහෙද එකත් හොදට පිරිලා තියනවා. මගේ වගේ නෙවෙයි. මගේ පස්සපැත්ත පිම්බිලා නැ. ටිකක් ඇතුලට බැහැලා වගේ. එ උනාට මෙයගේ වට්ටක්කා ගෙඩියක් වගේ. කැත මහතක් නෙවෙයි. එයා නැවිලා ගලවපු ඇදුම් බෙසමට දානකොට මට සකු ඇන්ටිගේ චුවා පෙනවා. ඇන්ටි එක පාරටම මෙ පැත්තට හැරෙන්න ගිය නිසා මම අහක බලාගත්තා, මමත් බලන ගමන් පිහිදලා මගේ ඇදුමුත් ඇදගෙන ඉවරයි. මම හිමින් දොර ලගට ගියා එල්ලියට යන්න.
"දුව බඩගිනිනම් බෙදාගෙන කන්න, මම ඉක්මනට එන්නම්"
"අනේ නෑ ඇන්ටි ඇන්ටිත් අවහම කමු" කියලා මම කිව්වා එවෙලාවේ මම එයා දිහා මලනකොට එයා හලවපු සාය අතෙ නිස්සා චු තෑන එකෙන් වෑහිලා. කුක්කු දෙකනම් නියමෙට තියනවා. මට ඉරිසියවේ බැ. බ්‍රාරා එකේන් වැහිලා තියනකොටස සුදුවට තියනවා එක නැතිව තිබුන ටිකක් වෙනස්, දෑනුත් බ්‍රාරා එකක් ඇදලාවගේ එටික වෙනම පෙනවා එ පාර....
මම ඉස්සරහට ඇවිත් ටිවි එක දාගෙන බෑලුවා එදවස්වල මහාගෙදර යනවනේ. මම ටිකක් එක බලන්න ආසයි. මම ඉන්නකොට ඇන්ටි සායකුයි බලෞස් එකත් ඇදගෙන සාලෙට අවා.
"දු අපි කමුනෙද?"
"හා හෙනම් බඩගිනිනම් අපි කමු" කියලා අපි දෙන්නම කැම කන්න ගියා. සකු ඇන්ටි කන අතරේ එයගේ කතාව මට කිව්වා.
"දුව දන්නවද මම අ/ල් කරන කලේ බොයි කෙනෙක් එක්ක සම්බන්දයක් තිබුනා, එකට ගෙදරින් අකමැති උනා එ නිසා මට එක නවත්තන්න උනා,"
"ඉතින් ඇන්ටි ඔයාට වෙන කෙනෙක් මැරි කරේ නැත්තේ ඇයි, එයා ගැන තවම හිතේ තියනවද"
"හිතේ නැතුවම නෙමෙයි,දැන් එ උනාට එයා වෙන කෙනෙක් මැරිකරලා"
"ඉතින් ඇන්ටිටත් තියෙන්නේ වෙන කෙනෙක් මැරිකරන්නනේ"
"දුව මට එහෙම කරන්න බැරි ප්‍රරස්නයක් තියනවා"
"මොකක්ද ඇන්ටි මට කියන්න බැරි දෙයක්ද"
"අනේ එහෙම්ම නැ, එඋනාට ඔයා මෙක කගෙ එක්කවත් කියන්න එපා. අඩුම තරමේ මෙනකා එක්ක වත්"
"අනේ නැ ඇන්ටි"
"ඔයා මට ප්‍රොමිස් වෙනවද" කියලා මට අත දික්කරා මමත් ඇන්ටිගේ අත උඩින් මගේ අත තිබ්බා එයා
එක තදකරලා අල්ලගත්තා.
"ඔව් ඇන්ටි මම ප්‍රොමිස් වෙනවා" ඇන්ටිගේ ඇස්වල ක්දුලු. මට දුකත් හිතුනා.
"මට එයගෙන් කරදරයක් උනා" මට තෙරුනත් මොකද්දකියලා මට එක එයගෙන් අහගන්න ඔනිනිසා මම මොකද්දකියලා ඇහුවා.
"අයි බබො ඔයා දන්නවනේ කෙල්ලෙකුට නැතිවෙන්න තියන ලොකුම දේ මොකද්දකියලා? මමත් එ කාලේ ලස්සනට ඇහැට කනට පෙන්න හිට්යා, ගෙදරිනුත් පරිස්සම් කරා එ උනාට කරන්න දෙයක් නැ, වෙන්න තියනදේ උනා"
"ඉතින් ඇන්ටි ඔයා නිකන් හිටියද එයා ඔච්චර දෙයක් කරනකන් කැ ගහන්නවත් එපායි කාට හරි ඇහෙන්න"
"අනේ දුවේ මම කොහොමද එහෙම කරන්නේ මමත් එයා කරපු දෙවල් වලට පිස්සු වැටිලා හිටියේ, වෙනදටත් මම එයා එක්ක ඉන්නවා ලොකු දෙවල් වලට ගියේ නැ, අපි හොටෙල් එකක හිටියේ" ඇන්ටිත් නිකන් ඉදලා නැ,
"ඉතින් ඇන්ටිට බය හිතුනේ නැද්ද තනියම ඔහොම යන්න"
"මට එයාව විශ්වාශයි දුව"
"හොදයි එයාට තිබුන විශ්වාසේ තිබ්බ විදිහ"
"එහෙම කියන්න එපා දුව එයාගෙම කැමතෙන්ම නෙවින්නේ උනේ මටත් එදවස්වල එයාව නැතුව ඉන්න බැරුව හිට්යේ"
"ඔයානම් මාර එක්කෙනෙක් නේ ඇන්ටි, ඔයාට බය හිතුනේ නැද්ද?"
"අනේ නැ දුව වෙනදට අපි එච්චර දුර යන්නේ නැ එදා මට මාවම පාලනය කරගන්න බැරිඋනා"
"එ කියන්නේ"
"අනේ මේ ඔයා පොඩිලමයෙක් නෙමෙයිනේ ඔයාට තෙරෙනවනේ මම මොකද්ද කියන්නේ කියලා"
"හම්... එඋනාට මම කොල්ලෙක් එක්ක කවදාවත් එහෙම ඉදලා නැ"
"එක හොදයි සමහර වෙලාවට අපිව අපිටම කන්ට්‍රොල් කරගන්න බැරිවෙනවා, එදා ඔයාට බස් එකෙදි උනේ" කියලා ඇන්ටි මගේ අල්ල කෙනිත්තිඋවා. මම උයි කියල අත ගත්තා.
"ඇයි මම එහෙම කිව්වහම ඔයාට් ලැජ්ජා හිතුනද"
"නැතුව, හැබැයි මට එදා උවමනාවෙන් එහෙම හිටියේ නැ මට කරගන්න දෙයක් තිබුනේ නැ"
"ඔහොම තම්යි දුව ඔය කලෙට ඔවා සාමන්‍ය දෙවල්, අප්ත් ස්කුල් යන කාලේ ඔහොම තමයි" මට මාර ලැජ්ජාව, කමක් නැ මම ඇන්ටිට වඩා හොදයිනේ මම එයා කරපුවගේන් බාගයක්වත් කරලා නැ
"එ උනාට ඇන්ටි එවා හොදනැති වැඩ, පෙනවනේ දැන් ඔයාටම වෙලා තියනදේ?"
"දු එහෙම කියන්න එපා. එවා කරන්න ඔන විදිහක් තියනවා, ඔයත් පරිස්සම් වෙලා, එවා ඔයකලේ කරන්න ඔනි දෙවල්, ඔය කාලේ නෑත්නම් නාකිවෙලා කරන්නද?"
"එකියන්නේ ඇන්ටි දැනුත් එහෙම කරනවද?"
"ඇයි මම ලේ මස් වලින් නෙවෙයිද හැදිලා තියෙනේ" කියලා මගේ ඔලුව අතගාගෙනම මගේ පිගානත් අරගෙන හොදන්න ගියා
"එ කියන්නේ ඇන්ටිට තව බොයි කෙනෙක් ඉන්නවද?"
"පිස්සු කෙල්ල, එහෙම නෙවෙයි මමත් ඔයාලාවගේ තනියම කරගන්නවා" ඔක ඉතින් එයා කියන්න ඔන දෙයක් නෙවෙයිනේ. මම දන්නවනේ ඔන ගැනුකෙනෙක් ඔහොම කරනවනේ,
"ඉතින් ඇන්ටි ඔක ලොකු දෙයක් නෙවෙයිනේ, බැදලා ඉන්න අපේ අමිත් ඔක කරනවා මම දැකලා තියනවා. එක ගැනු හැටියක්නේ"
"අම්මේ කෙල්ල පැහිලා තියන තරම, ඔච්චර දෙවල් දන්නවනම්, අනිත් එවත් දන්නවා ඇතිනේ, ඇයි එවා දැකලා නැද්ද"
"අපො මම සුමානෙට දෙතුන් පාරක් දකිනවා" මම මේ මොනවද කිව්වේ කියලා මට එවලේ හිතුනේ නැ මම දැන් එයා එක්ක ෆිට්වෙලා වැඩිවගේ. එ උනාට මම කිව්වෙ නොකිය ඉන්න ඔන දෙයක්. දැන් එයා මන් ගැනත් වැරදියට හිතයි. අපේ අම්මිලා ගැනත්.
"ආ..... එහෙනම් මටත් කියලා දෙන්නකො" මම හිතුවා හරි මන් ගැන මෙයා හිතලා තියන විදිහ.
"පිස්සු ඇන්ටිට මම කොහොමද එවා කියන්නේ"
"අයියො කමක් නැ ඔයාට බැරිනම් " කියලා දුක හිතෙන විදිහට කිව්වා.
"අය්යො හරිනම් මටනේ ඇන්ටි කියලා දෙන්න ඔනි, මොකද මම ඔවා කරලා තියන එකක්ද?"
"හරි හරි මම දන්න ටික ඔයාට කියලා දෙන්නම්කො" මාව රත් උනා මෙයා එන්නේ හොද පොටකට නෙවෙයි නිසා
"අනේ ඇන්ටි මම විහිලුව්ට කිව්වේ"
"කමක් නැ ඔයාලත් මෙවා දැනගන්න එපැයි යන් අපි නිදාගමු"
මමත් හියා රූම් එකට මම ඇහුවා
"කොහෙද ඇන්ටි මම නිදාගනේ"
"ඇයි ලමයො මේ තියෙන්නේ ලොකු ඇදක් දෙන්නටම නෙමෙයි තුන්දෙනුකුටම" මම ඇදට ගියා ගිහින් ඇලවෙනකොටම ඇන්ටි ඇහුවා...
"ලමයේ ඔහොමද ගෙදරත් නිදාගන්නේ ඔය ඔක්කොම පටලගෙන?"
"නැ ඇන්ටි නයිටියක් අදිනවා මම ගෙනාවේ නෑ.."
"කමක් නැ මගේ එකක් දෙන්නම්කො" කියලා එයා ලග තිබුන නයිටියක් දුන්නා..
"අනේ ඇන්ටි මම කොහොමද මෙක ඇදලා නිදාගන්නේ, මෙක ඇන්දත් නැ වගේනෙ" මට කිය උනා, ඇත්තටම එක දුහුල්ම දුහුල් නයිටියක් එකෙ උර හිසට පොඩි පටි දෙකක් තිබුනා එක ඉටත් කොටම කොටයි මගේ දනහිසෙනුත් අගල් 6ක් විතර උඩ.
"අනේ ලමයො ඔයයි මමයි විතරනේ ඉන්නේ අනික ඔයා ඇදලම බලන්නකො, මෙක ඇන්දම හැඩට ඉදියි අනික මෙක මට හනිමුන් යන්නකොට අදින්න කියලා මගේ යාලුවෙක් දුන්න එකත්"
"එකනේ කියන්නේ ඇන්ටි මෙක මට අදින්න බැ මට මොකදවගේ අනික මෙක ඇන්ටිට ලැබුන දෙයක්නේ"
"කමක් නැ දුව ඔයා මෙක තියාගන්නම ගන්න, ඔයාට පස්සේ ඔන වෙයි, මොක්ද මටත් මෙක දෑන් අදින්න බැ ටිකක් හිරයි"
"මම මෙක කොහොමද ගෙදර ගෙනියන්නේ අම්මි දැක්කොත් මොනවා හිතයිද"
"මම කියන්නද මම ඔයාව ගෙදර ඇරලව්න්න ගිහාම තැග්ගක් විදිහට අම්මි ලගදිම දෙන්නම් එතකොට ඉවරනේ" මටත් අස හිතුනත් නිකන් මොකටද අනික මම ගෙදර මෙක ඇදලා නිදාගන්නද.
"මට හිතාගන්න පුලුවන් එ දවස්වල ඇන්ටිමෙක ඇන්දම හිටපු ලස්සන" කියලා මම කියනකොට ඇන්ටිගේ මුන වෙනස් උනා ඇස් දෙකෙන් කදුලු බින්දුවක් එලියට අවා

කතාව හොඳනම් පහලින් ලයික් එකකුත් දාලම යන්න

No comments:

Post a Comment

මේ ගැන ඔබට හිතෙන දේත් ලියලම යන්න. අළුත් කතා ලිවීමේදී ඔයාලගේ අදහස් බොහෝ ප්‍රයෝජනවත් වෙනවා.

සයිට් එක හොඳනම් Share කරලා ඔබගේ සහයෝගය ලබා දෙන්න