Monday, July 15, 2013

මම - දෙවෙනි කොටස

නංගි මේ වගේ

මම මේ වගේ

මතකයිනේ එදා මම නවතතපු තැන......
මම ඔන දෙයක් කරගන්නවා කියලා රූම් එකෙන් එලියට අවා අවුවට දාලා තියන රෙදිටික ගන්න...
මම යනකොට නන්ගි දාගෙන බලනවා එය ස්කුල් ගිහින් ආව ගමන් නිසා තාම ඉන්නේ යට ගවුම පිටින් මට අමුතු හැගිමක් අවා එක දැක්කම...
මෙනකා ඇදගෙන හිටපු යට ගවුම දනිහිසෙන් උඩට ඉස්සිලා එයා කකුල් දෙක පුටුව උඩට අරගෙන නාවගෙන ඉන්න නිසා අත් නැති නිසා කිහිල්ල අතරින් මට එය ඇදලා ඉන්න බ්‍රාරා එක පෙනවා. මම අව බව දැනගෙන නන්ගි මගෙ දිහා බලලා මරු සිඩි එක නෙද කියලා හිනා උනා. මමත් ඔව් මරු මරු වෙන නැත්තම්. කියලා පොඩි තරහක් මවාගෙන කිව්වා. දැන් අර ෆිල්ම් එකේ අන්තිම ටික යන්නේ. මට අර ෆිල්ම් එකේ බොයිගේ එකෙන් එන විදිය දැක්කේ නැති නිසා එටික බැලුවා. එකෙන් එලියට අවා සුදුම සුදුවට අවා නෙමේයි විද්දා. නන්ගි සිඩි එක එලියට අර්ගෙන ටෙබල් එක උඩිතියලා පස්සේ දාමු මම වොශ් එකක් අරගේනම එනම් අක්කියො කියලා බාත් රූම් එකට ගියා. මම දන්නවා දැන් එයා මොනවටද ගියේ කියලා. මම ගෙනාපු රෙදි ට්ක ඇද උඩට දාලා නැව්වා. මට ඇහුනා මෙනකා බාත් රූම් එකේ ඉදලා මට කතාකරනවා මම දොර ලගට ගිහින් ඇයි කියලා ඇහුවම එයාගේ පිටේ සබන් ටිකක් ගාලා අතුල්ලනවද කියලා ඇහුවා. වෙනදටත් මම එහෙම කරන්නේ නැ. මොනවා උනත් කියලා මම කිව්වා එහෙනම් දොර අරිනවා කියලා. මම ඇතුලට යනකොට එයා හොදන්න දාලාතිබුන ටවල් එකක් ඇදගෙන.
"කො දෙන්න සබන් කැල්ල" කියලා මම සබන් කැල්ල අර ගත්තා එයා ටවල් එක පාත් කරලා නැමුනා පිට අතුල්ලන්න. මම සබන් ගලා පිට ඇතුල්ලුවා
"හිමින් අතුල්ලනවකො අක්කි රිදෙනවා"
"ඇයි බාබාද මෙහෙම අතුල්ලනකොටත් රිදෙන්නේ"
"ඔව් බබා තාමයි අපි"
"අපො බාබා, කරන වැඩනම් ගැනියෙක් වගේ"
"ඇයි මම මොනවද කරේ"
"අර බාබාලා බලන ෆිල්ම් එකක් ද බැලුවේ, ඉන්නවා මම අම්මිලා අවහම කියන්නම්"
"හා.... මම විතරද ?, මම එන්න ඉස්සෙල්ලා කවුද දන්නේ නැ බලලා තිබුනේ, තව මොනවා කරාද දන්නේ නැ එක බලලා"
"අනේ මේ මට ඔය හැටි අමාරුවක් නැ, ඔයාට වගේ" කියලා හයියෙන් එක පාරටම පිට කෙනිතුවා.
"උයි..... මොඩි රිදෙනවා" කියලා එක පාරටම එයා කෙලින් උනා. එත කොටම එයා අල්ලගෙන හිටපු ටවල් එක අත ඇරුනා නන්ගි දැන් ම්ගේ ඉස්සරහා අමු හෙලුවෙන්. මට ඇස් දෙක අයින් කරන්න හිතුනේ නෑ.... වතුර නිසා එයාගේ නිපල් එක ලොකුවෙලා නිපල් එක වටේ දුබුරු පාට ටවුම ලොකුවෙලා එකේ බිබිලිවගේ මතුවෙලා. මගේ එකට වඩා ලොකුයි එත් ගානට ලස්සනට තිබුනා. යට ටිකක් මවිල් වැවිලා. මට ගානක් නැ මම කොච්චර වෙලා බලන් හිටියද කියලා
"මොනවද හලො කන්න වගේ බලන් ඉන්නේ, ඇයි මට තියෙන්නේ වෙන එකක් ද" කියලා එයා ලැජ්ජාවෙන් අනිත් පැත්ත හැරුනා එතකොට තමයි මම එයාගේ පස්ස පැත්ත දැක්කේ. රවුම් බොලයක් වගේ තට්ටම ලගින් අපේ වගේ ඇතුලට ගිලිලා නැ හරියටම වට්ටක්කා ගෙඩියක බාගයක් වගේ. මටත් නන්ගි කිව්ව දෙයින් ටිකක් ලැජ්ජා හිතුනා මම බලන් හිටිය විදියට එනිසා මම ලැජ්ජාව වහාගන්නත්
එක්ක..
" නන්ගි තමුසේගේ ඇග හරියට ලොකු ගැනියෙක්ගේ ඇගක් වගේ" කියලා මම කියන ගමන් ටවල් එක අරගෙන දුන්නා
"ඇයි ඉරිසියද මගේ ඇග ගැන" කියලා ටවල් එක ඇද ගත්තා
"අපො වැඩේ ඉරිසියා කරන්න" කියලා මම කියන ගමන් බාත් රූම් එකේ ඩො එක වහාගෙනම එලියට අවා අවා. මම මෙනකා පැන්ටියයි බ්‍රාරා එකයි පිටින් ඉන්නවා දැකලා තිබුනත් මෙහෙම හෙලුවෙන් ඉන්නවා දැකලා තිබුනේ නැ. මට හිතා ගන්න බැ මගේ ගැන ඇයි මම මෙහෙම තවත් ගැනුකෙනෙක් දිහා බලන්නේ කියලා ඉස්සර එහෙම මට හැගිමක් තිබුනේ නැ. මම කල්පනා කරන ගමන් රෙදිටික කබඩ් එකට දාලා වහලා ඇදට අවා. මට මන් ගැනම බය හිතුනා මම ලෙස්බියන් කෙනෙක්ද කියලා.

ඔහොම දවසක් දෙකක් ගෙවිලා ගියා එක සිකුරාදා දවසක මෙනකා නන්ගියි ඇන්ටියි ඇන්ටිලගේ මහා ගෙදර යනවා දවස් දෙක තුනකට කියලා හැන්දැවේ ගියා. නන්ගි ඉන්න එක වදයක් උනත් එයා ගියහම මට හරි පාලුවක් දැනුනා. එදා අම්මියි මමයි කලා කලින්ම නිදාගන ගියා. මම කාලා වොශ් එකක් දාගෙන අම්මිගේ රූම් එකට යනකොට අම්මි තාත්ති එක්ක කොල් එකක. අපිට එදවස්වල ඉන්ටනෙට් තිබුනේ නැ අපි තාත්ති එක්ක සිකුරාදා, සෙනසුරදා කතා කරනවා. එදවස් දෙකේ තාත්තිට නිවාඩු දවස් දෙක. මමත් තාත්ති එක්ක ටියක් වෙලාවක් කතා කරලා නිදාගන්න අවා. අද නන්ගිත් නැති නිසා ඇදේ හොදට අතපය දිග ඇරලා නිදාගන්න පුලුවන්නේ. මම කවදාවත් නයිටියක් ඇදගෙන නිදාගන්නේ නැ. එත් අද මට හිතුනා මම නයිටියක් දාගත්තා මට හිතුනා ට් එකයි ශොට් කලිසමටයි වඩා මෙක කොච්චර සැහැල්ලුද කියලා.. මගේ මේ නයිටිය දනහිසලගට ඇති. මම ලයිට් එක ඔෆ් කරලා ඇදට ඇවිත් කොට්ටේ බදාගෙන හිටියා.. එතකොට වෙලාව 9විතර ඇති මට න්නින්ද ගිහින්......
මට තෙරුනා කවුද දොර රෙද්ද ඇත්කරලා රූම් එකට එනවා සාලේ දාලාතිබුන ලයිට් එකෙන් මට පෙවුනා අම්මි කියලා. අම්මිට මගේ දිහා බලලා හිනාවක් අවා මුනට මම දන්නේ නැ එ ඇයි කියලා. මම නිදි විදියටම හිටියා අම්මි රෙද්ද පෙරවලා දොර වහාගෙනම ගියා. මට පස්සේ තේරුනෙ අම්මිට හිනා ගියේ ඇයි කියලා. මට නින්දෙදිම මගේ නයිටිය ඉස්සිලා මම කොට්ටේ කකුල් දෙක අතර හිර කරගෙන අම්මිට පෙන්න ඇති මගේ චුවා කොට්ටෙට හිරවෙලා කියලා. මට පස්සේ නින්දගියෙම නැ නින්ද කැඩුනම මට නින්ද යන්නේ නැ. මම කොට්ටෙ ඇදවිට්ටම හෙතුකරගෙන ඉදගත්තා. මට හිමින් අම්මි කතාකරනවා ඇහෙනවා තාත්ති එක්ක. අම්මි හිනාවෙනවා. බැ.. බැ.. කියනවා. වෙනදට වඩා අමුතු විදියට කතා කරන්නේ. මට සැකයයි තාත්ති එක්කමද කියලා. මම හොරෙන් ගියා සාලෙට අම්මිගේ රූම් එකේ දොර රෙද්ද ඇත් කරලා. හිමින් බැලුවා. අම්මි මට පිටිපස්ස පැත්ත හැරිලා ඇද උඩ ඉදගෙන ඉන්නේ එනිසා මාව පෙන්නේ නැ. මට දැන් හොදට ඇහෙනවා අම්මි කතාකරනවා. අම්මි තාතිගේ නම කියලා කිව්වා මට අදනම් බැ කියලා. මට දැන් ශුවර් තාත්තිම තමයි කියලා. මම දොර ලගින් එන කොටම ඇහුනා මගෙ නම කියලා එයා හොදටම නිදි එත් මට බැ කියලා. මට හිතුනා මෙතන මොකක් හරි එකක් වෙනවා කියලා මම ආපහු දොර ලගට අවා. මම කන දිගෙන හිටියා එ පැත්තට. අම්මි "හරි හරි තරහ වෙන්න එපා කියලා ඇදෙන් නැගිට්ටා මම බය උනා මම ටක් ගාලා රූම් එකට අවා. ඇවිත් හිමින් ඉස්සෙල්ලා විදියටම නිදි වගේ හිටියා අම්මි ගියේ කුස්සියට ගියේ ෆොන් එකත් අතේ කතා කරන ගමන් මයි ගියේ. මට ඇහුනා ෆිරිජ් එක අරිනවා අපහු වැහුවා. මට නැගිටින්න බයයි. මට ඇවිදින සද්දෙන් තෙරුනා මගේ රූම් එක පැත්තට එනවා කියලා මම ඇස් දෙක තද කරගෙන ගිටියා. අම්මි ඇවිත් දොර රෙද්ද අයින් කරලා බලලා
අපහු රූම් එකට ගියා. මට තෙරුනා මොකද්ද වෙන්න යන්නේ කියලා මට දවස් දෙක තුනක් අම්මියි මමයි නිදාගදි තෙරිලා තිබුනා. මට යන්නමයි හිතෙන්නේ. ඔන දෙයක් කියලා මම අපහු ගියා එතනට දොර අඩවල් කරලා එත් එ අතරින් පෙනවා හොදට ඇහෙනවා. මම බිම ඉද ගත්තා එතකොට හොදට පෙනවා අනික අම්මි බැලුවත් එක පාරටම අහුවෙන්නේ නැ. අම්මි ඇදගෙන හිටපු නයිටිය ගලවලා ඇදවිටමට දැම්මා. දාලා "දැන් හරි" කියලා කිව්වා අම්මි ෆොන් එක සිපිකමොඩ් දාලා සවුන්ඩ් අඩුකරා මට දැන් ලාවට තාත්ති කියන එවත් ඇහෙනවා
"ඔයා මොකක්ද ඇදලා ඉන්නේ"
"මුකුත්ම නැ, ඔයා?"
"මම ඉන්නේ ශොට් එක පිටිටින්"
"ඔක ගලවන්නකො"
"හරි මම දැන් ඔයාව මතක් කරගෙන අතින් කරනවා, ඔයා කිලිට් එකට ඇගිල්ලෙන් කරන්නකො"
"හ්ම්ම්ම්ම්ම්ම්"කියන ගමන් අම්මි කකුල් දෙක ඇත් කරලා අම්මිගේ කිලිට් එකට ඇගිල්ල තියාගත්තා. අම්මිගේ ඇස් පියවිලා වගේ. අම්මි ඇදෙන් ඉදගත්තා දනිස් දෙකෙන්. මට දැන් අම්මි එක ඇගිල්ලකින් ක්ලිට් එක කරන ගමන් අනිත් අතින් අම්මිගේ කුක්කු දෙක මිරික ගන්නවා. දැන් නම් ටිකක් අම්මිගේ කුක්කු දෙක එල්ලෙනවා වගේ. ඉස්සර ඔහොම නැ ලස්සනට තිබුනා. අම්මි ඔහොම ටික වෙලාවක් කරා, පස්සේ ඇදේ ඇල උනා
"මට දැන්නම් ඉන්න බැ ඔක දාන්නකො" අම්මි කෙදිරි ගානවා වගේ.
"හරි ඔයා දැන් ඇගිල්ලක් දාලා කරන්න මට නම් යන්න ලගයි....... " කියලා තාත් ති කිව්වා
"ඔයා හැමදාම මාව අවුස්සලා නිකන් ඉන්නවා, පොඩක් ඉන්නකො" කියලා අම්මි ට්කක් තරහින් වගේ කිව්වා.
"හ්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්....... "කියගෙන තාත්ති හා කිව්වා අම්මිට තෙරුනා තාත්තිට උනා කියලා.
"ඇත්ත කියන්න උනානෙද?
"හ්ම්ම් ඉවස ගන්න බැරිඋනා"
"හරිම නරකයි ඔයා, හැම දාම ඔය වගේ, මගේ ලගට අවහම බලාගන්නම් කො......"
"ඇයි මොනවා බලා ගන්නද"
"එත්කොට ඉක්මනට උනොත් එදාට මම කරන දේ කියන්නම්. දැන් නෙවෙයි"
"හරි මම කවදාවත් හෙම ඔයාට කරලා නැනේ"
"අපො ඔව් එකනම් එක වෙලාවකට වදයක් තමයි මට 3න් පරක් වෙලත් ඔයාට නැ, මෙ දැන් තියන්න ඔය හෙට කොල් කරනවා නෙද?"
"ඔව් මම දවල් වෙලා කොල් එකක් දෙන්නම් බායි..... අම්මි......"
"බායි ආදරේයි ගොඩක්...... ලගට එනකම් බලන් ඉන්නවා... ඉක්මනට එන්න ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම් මා"
"ම්ම්ම්ම්ම් මා බායි" කියලා තාත්ති ෆොන් එක කට් කරා. මම හිතුවා දැන් අම්මිත් නිදාගයි කියලා, මම යන්න හදලත් ටිකක් හිටියා. මට එ දෙන්නගේ කතාව අහලා තෙත් වෙලා හිටියේ. අම්මි එ පාර අපහු අර විදියට ඇදේ දනහිස් වලන් ඉදගෙන කොට්ටයක් අරගෙන නවලා මැදින් තියා ගත්තා. පස්සේ ඇද විට්ටම අල්ලගෙන ඉන හොලවනා මම හිතන්නේ ක්ලිට් එක ගැවෙන විදියට හරිය කාට හරි කරනවා වගේ මටත් එහෙම කරන්න අසහිතුනා. මම හිතාගත්තා නිදාගන්න ගියාම එහෙම කරනවා කියලා. ට්කවෙලවක් එහෙම කරපු අම්මි එයාගේ කුකුවක් එක අතකින් මිරික ගත්තා, මට බලන් ඉන්න බැරිම තැන මම මගේ
කිලිට් එක ඇගිල්ලෙන් තදකර ගත්තා. ටිකක කින් අම්මි එහෙම කරලා ඇදේ නිදාගෙන කකුල් දෙක උස්සගෙන ඇත්කරගෙන මොකද්ද එකක් අරගෙන කටේ දාලා ලෙවකාලා ඇතුල දාගත්තා මට කරුවල නිසා වැඩිය පෙනුනේ නැ. අම්මි එක ඇතුලට දාගෙන උස් පාත් කරනවා අම්මිට කෙදිරිගැ වෙනවා. අම්මි හිමින් කර කර ඉදලා එක පාරටම වෙගේ වැඩිකරා අම්ම්ම් කියාගෙනම අම්මි කකුල්දෙක තදකරගෙන කොට්ටේ බදාගත්තා මටත් උපරිමයට ඇවිල්ලා තිබුනේ මම නැගිටින්න හ්දනකොටම අම්මි ඇදෙන් නැගිටලා දොර ලගට අවා මම හිට ගත්තා විතරයි අම්මි දොර රෙද්ද ඇත් කරා.අම්මි එ වෙලාවේ බෙඩ්ශිට් එක ඇදගෙන හිටියේ. මට නිකක් මොකද්ද වගේ මාව අතටම අහු උනා....
"මොකද දුව....."
"මට චු බරක් අවා බාත් රූම් එකට යනගමන් බැලුවා ලයිට් එක දාලා නිසා" මට මොලෙට අවා නිකම්ම
"හ්ම්... ඇතුලේ දාඩියයි මමත් ඇග සොදගන්න යන්න අවේ, මෙච්චර වෙලා තාත්ති හිටියා කොල් එකක....." අම්මිගේ මුන රතු වෙලා ලැජ්ජවට වෙන්න ඇති මම අම්මි අපහසු තාවයට පත් කරන්නේ නැතුව බිම බලාගත්තා. මම එතකොට දැක්කා අම්මි අතේ තිබුන එක මට හිනාවක් අවා මම බිම බලාගෙනම හිනාව තදකරගත්තා.
" එපාර මොක්ද හිනාවෙන්නේ" කියල අම්මි අහන ගමන් බැලුවා මම මොකටද හිනාවෙන්නේ කියලා. අමිට තෙරුනා අතේ තියන එක දැක්කා කියලා අම්මිට කරගන්න දෙයක් නැ. අම්මි එක කවර් කර ගන්න ගමන් ඔයා බාත් රූම් එකට ගිහින් එන්න කියලා අපහු රූම් එක ඇතුලට ගියා. මට නිකන් මොකක්ද වගේ මට දුක හුතුනා අම්මි කොච්චර එවෙලාවේ අසරන වෙන්න ඇතිද කියලා. තමන්ගේ දුව ඉස්සරහා එහෙම උනාම... අම්මි අතේ තිබුනේ පොඩි වම්බටු ගෙඩියක්. මම බාත් රූම් එකට ගිහින් රූම් එකට ගියා හිතේ තියන ඔක්කොම මතක් කරන්, දැකපු එවත් මතක් කරන් හොදට කරා..... මට එහෙම්ම නින්ද ගිහින් බලනකොට උදේ වෙලා. මට ඇගෙනවා අම්මි කුස්සියේ වැඩ කියලා. වෙනදට නම් මාව නැගිට්ටනවා අද නැ. අම්මිට ලැජ්ජා ඇති මම හිමින් කුස්සියට ගියා අම්මි මට පිටිපස්ස හරවලා මෙසෙට හයිකරලා තියන හිරමනෙන් පොල් ගානවා. මම දන්නවා අම්මිට මගේ මුන බලන්න බැ කියලා. එනිසා මම අම්මිව පිටිපස්සෙන් බදාගත්තා
"ගුඩ් මොනින් අම්මි"
"හ්ම්ම්ම්ම් ගුඩ් මොනින් ගුඩ් මොනින් කියලා" අම්මිගේ වැඩෙ දිගටම කරා.
"ඔන්න ලමයට තේ හදලා ඇති බොන්න " කියලා අම්මි එලියට ගියා කුස්සියෙන් මම හිතන්නේ පිටි ප්ස්ස ගහෙන් කර පින්ච කඩන්නද කොහේද........

මට අම්මි ගැන හරි දුකයි තාත්තිත් නැතුව තනියම ඔහොම ඉන්න එක ගැන, මම මෙ කියන්නේ ගොඩක් අය පිට රටවල් වලට යනවා එත් ටිකක් හිතන්න ඔනි... මෙක මගේ ජිවිතේ උන ඇත්ත කතාවක් ඉතුරු ට්කත් නිදහස් වෙලාවක ලියන්නම් පොඩක් වැඩිපුර සමහර දෙවල් ලියලා තිබුනත් ඇත්තම එකක්. එදයින් පස්සේ අම්මි මමයි ගොඩක් ෆිට් උනා ගොඩක් දෙවල් කතාකරා. එවා පස්සේ ලියන්නම්. කතාව හොදයි නම් මට කියන්න.........

කතාව හොඳනම් පහලින් ලයික් එකකුත් දාලම යන්න

No comments:

Post a Comment

මේ ගැන ඔබට හිතෙන දේත් ලියලම යන්න. අළුත් කතා ලිවීමේදී ඔයාලගේ අදහස් බොහෝ ප්‍රයෝජනවත් වෙනවා.

සයිට් එක හොඳනම් Share කරලා ඔබගේ සහයෝගය ලබා දෙන්න