Wednesday, July 10, 2013

අශේනි (2 කොටස)

අසෙනි ගේ කතාව 2 ඉතින් ඔන්න ආයෙත් මම ගැන තවත් විස්තර ටිකක් කියන්නන්. එදායින් පස්සේ මමයි අම්මියි ගොඩක් ලං උනා. කොහොමත් අපේ අම්මි හරි හොදයි. ඔහොම ඉද්දි සැරයක් තාත්තිට බැංකුවේ ඔඩිට් එකකට නුවර යන්න උනා. අම්මියි මමයි විතරයි ගෙදර දවස් පහක් යනකම්. ඉතින් අම්මි අම්මිගේ යාළුවෙකුටත් එන්න කිව්වා. ඒ ඇන්ටිත් අම්මිගේ staff එකේමයි.නිලන්ති ඇන්ටිගේ ගම රතනපුරේ . කොළඹ ට මාරුකරලා ඒ දවස්වල ඉතින් දවස ගානේ ගෙදර ඉදන් එනවට වැඩියේ ලේසි කියල එයත් අපේ ගෙදර ඇවිත්. ඉතින් අම්මියි නිලන්ති අන්ටියි හවස ගෙදර ඇවිත් රෑට උයනවා. ඊට පස්සේ නාල හරි ඇඟ සෝදලා හරි ටී වී බලනවා කාල නිදා ගන්නවා.


නිලන්ති ඇන්ටි නිදාගත්තේ අම්මිගේ කාමරේ අපේ ගෙදර තියෙන්නේ කාමර තුනයි එකක් මගේ අනික අම්මිගෙයි තාත්තිගෙයි අනිත් එක office room ඒකට දොර තියෙන්නේ එළියෙන්. ඉතින් කොහොමත් නිලන්ති ඇන්ටිට දෙන්න වෙන්නේ මගේ කාමරේ හරි අම්මිලගේ කාමරේ හරි තමයි . ඉතින් ඔහොම දවස් දෙකක් විතර ගත උනා. ඊට පස්සේ දවසේ අම්මිලගේ bank එකේ aunty කෙනෙක්ගේ farewell party එකක් තිබබා. ඉතින් එදා රෑට මටත් එක්ක dinner කඩෙන් අරන් එන්නන් කියල අම්මි කිව්වා. මමත් ඉතින් පාඩම් කර කර හිටිය. අම්මිලා එනකොට රෑ නමය විතර වෙලා . අම්මි ටිකක් විතර high . කෑම අරන් ඇවිත් තිබබා fried rice . Beer බෝතල් තුනකුත් තිබබා . නිලන්ති aunty නං බීල බවක් පෙනුනේ නැහැ. ඉතින් අම්මි මට කිව්වා sorry සුදු ඔයාව බඩගින්නේ තියල අපි enjoy කරා. එත් අපි ඔයාව අමතක කලේ නැහැ ඔයාගේ කොටස අරන් ආවේ කියල ඉතින් අම්මි ගෙනාපු කෑම බෙදල මටත් කතා කලා කන්න. කන්න ඉස්සරින් බියර් මග් තුනකට දැම්මා අම්මි. නිලන්ති aunty පුදුම වෙලා වගේ බලන් හිටියා. ඇත්තටම රමෝනා ඔය මේ තාම ඉස්කෝලේ යන කෙල්ලට drinks දෙනවද කියල ඇහැව්වා. අම්මි එතකොට කිව්වා don’t worry nilu she is grown enough to bear with it කියල ඊටපස්සේ ඇහැව්වා ඔය ඉස්කෝලේ යනකාලේ cool drinks විතරද බිව්වේ කියල. ඒ සැරේ නිලන්ති aunty බිම බලාගෙන හිනා උනා. අම්මි එතකොට කිව්වා ලජ්ජා වෙන්න එපා නිලූ සුදු මත එක්ක වෙරි වෙන්න බීල තියෙනවාඑයට මේවා පුරුදුයි කියල. එතකොට නිලන්ති aunty කියනවා මම හිතුවේ beer තුන අපිදෙන්නට කියලයි හිතුවේ කියල . අම්මි හිනා වෙලා ඇහැව්වා උඹට මදිවෙයි කියල බයද තව ඕනෙනම් සැර ඒවා ගෙදර තියෙනවා කියල .

නිලූ aunty ගේ මුණ රතු උනා අනේ රමෝ උඹ මව බයිට් කරන්නද හදන්නේ මේ කෙල්ල ඉස්සරහ කිව්වා . එයිට පස්සේ අපි cheer කරලා පටන් ගත්ත නිලූ aunty මගේ mug එකේ එයාගේ mug එක වද්දල cheers sweaty කියල මට hug එකකුත් දුන්න එතකොට තමා මට තේරුනේ නිලූ aunty ත් කලින් ටිකක් බීල කියල . එදා සතියේ දවසක් මට පහුවදාට ඉස්කෝලේ යන්නත් තිබුණ. අපි කෑම කන ගමන් ම beer බිව්වා .වට දෙකක් විතර ගියාට පස්සේ අම්මි කිව්වා එයට beer විතරක් මදි කියල “සුදුට පුලුවන්නම් මේ ඔක්කොම බොන්න” . කැමතිනම් මටත් ඒගොල්ලන්ට එකතුවෙන්නත් කිව්වා. එත් මට බය හිතුන පස්සෙන්ද උදේම ඉස්කෝලේ යන්නත් ඕනි නේ එත් කාලෙකින් මෙහෙම chance හම්බෙන්නෙත්. මම ඉතින් beer විතරක් ගත්තා. නිලන්ති ඇන්ටිත් ටිකවෙලාවකින් brandy වලට ගියා. තුන්දෙනා එක්ක කතා කරකර කෑම කෑවා.නිලන්ති ඇන්ටි මත්වෙනකොට වෙනස් වෙනවා එයාගේ ඇස් දෙකත් පුංචි වෙලා. දැන් කෑම කාල ඉවරයි එත් drinks ඉවර නෑ. කාල ඉවර වෙලා මම dishes ටික clean කලා. අම්මි ආයෙත් කතා කලා “සුදු do you mind a smoke ?” මම යනකොට අම්මියි නිලූ ඇන්ටියි සාලේ පුටු වලට ගිහින් අම්මි අතේ DUNHIL Lights pack එකක්. අම්මි හිටියේ ගෙදරට අඳින ගවුමක් ඇඳලා ඇන්ටි තාමත් office kit මම යනකොට නිලූ ඇන්ටි නැගිටලා කාමරේට ගියා ඇඳුම් මාරු කරන්න කියල . එයා ටිකක් වීසි වේවි ගියේ . අම්මි සිගරට් එකක් පත්තුකරලා මටත් එකක් දුන්න .දැන් රෑ එකොළහ විතර වෙලා මම අම්මි එක්ක වාඩිවෙලා සිගරැට් එක ඉරුව. ටිකකින් නිලූ ඇන්ටි ආවා නයිටියක් ඇඳගෙන. මාව දැක්ක ගමන් එයා බය උනා වගේ කැගැහුව. “රමෝන ඔයා මේ පොඩි කෙල්ලව නරක කරලා තියෙන තරන්”. අම්මි මොනවත් නොකිය හිනා උනා . නිලූ ඇන්ටි මගේ ලඟට ඇවිත් ඉඳගත්ත aren’t you sleepy little angel ? මම හිනා උනා .එයා අයෙත් ඩ්‍රින්ක් එකක් හදා ගත්ත What about you angel ? මම කිව්වා මට ඉස්කෝලේ යන්න තියෙනවා කියල . එපාර එහෙනං ඔයා beer විතරක් ගන්න කිව්වා . ඔහොම තව පැයක් විතර ගියා .

දැන්නං මට නිදිමතයි. අම්මිටත් දැන් ටිකක මත් වෙලා නිලූ ඇන්ටි කියෝනව හෝ ගාලා. එයා මත් වෙන්න වෙන්න කියවනවා වැඩි. කුණුහරුපත් කියවනවා. එහෙම කියල මගේ දිහා බලලා sorry dear .. කියනවා. අම්මිටත් ගානක් නැහැ එත් මට කරන්ට් වදිනවා වගේ මම අම්මිට කව්වා මම නිදා ගන්නවා කියල. ඒ වෙනකොට මම beer බෝතල් දෙකකට වැඩියේ බීල හිටියේ පොඩ්ඩක් විතර වෙරි ගතිය තිබ්බ නිදන්න යනකොට අම්මි මාව hug කලා. එත් නිලූ ඇන්ටි නම් කිස් එකකුත් දුන්න ඇඟ හිරිවැටෙන විදිහේ. ඉතින් මම ගිහින් නිදා ගත්තා. කොයි තරම් ඕනෙකම තිබ්බත් යන්තම් රත්වෙගෙන එනකොට මට නින්ද ගියා. ආයේ මට ඇහැරුනා පැය දෙකකින් විතර චූ බර වෙලා මම බාත්රූම් එකට යන්න එලියට එනකොටත් සාලේ ලයිට් දාල . නිලූ ඇන්ටිගේ නයිටි එක පුටුව උඩ.අම්මිලගේ කාමරේ ලයිට් එකත් දාපුගමන්. මම ඔලුව දාල බැලුව අම්මියි නිලූ ඇන්ටියි දෙන්නම දොයි නිලූ ඇන්ටිගේ ඇඟේ පාටිඑක විතරයි එකත් ගැලවිලා . අම්මිගේ අදුන් ගලවලා බාගෙට. නිලූ ඇන්ටි අම්මිගේ ඇඟ උඩ දෙන්නගේ කකුල් එකට පැටලිලා අම්මිගේ අත තිබුනේ නිලූ ඇන්ටිගේ පෑන්ටි එක ඇතුලේ මම ලයිට්‌ දෙකම නිවල චූ කරලා ආයෙත් නිදා ගන්න ගියා. ඒ සැරේ නම් අම්මිගේ සිගරට් එකකුත් බොනගමන් දැකපු දේවල් මතක් කරලා මමත් fun එකක් ගත්තා .

ඊළඟ කොටසෙ තමයි සුපිරි සීන් ටික...

කතාව හොඳනම් පහලින් ලයික් එකකුත් දාලම යන්න

No comments:

Post a Comment

මේ ගැන ඔබට හිතෙන දේත් ලියලම යන්න. අළුත් කතා ලිවීමේදී ඔයාලගේ අදහස් බොහෝ ප්‍රයෝජනවත් වෙනවා.

සයිට් එක හොඳනම් Share කරලා ඔබගේ සහයෝගය ලබා දෙන්න