Wednesday, July 10, 2013

අම්මයි මමයි (3 කොටස)

මෙය මවක් සහ පුතකු අතර සිදුවන කතන්දරයක් බැවින් ඔබ මෙය කියවීමට අකමැතිනම් කරුණාකර කියවීමෙන් වලකින්න.


එදා දවස මගේ දවස බව මට තේරුණා. අම්මත් නාගෙන bathroom ඒකෙන අව විතරරි මමත් ගිහින් නාගත්ත. නාගෙන ඇවිත් අම්ම කෝ කියල පොඩ්ඩක් හොයල බැලුව. කිසිම දෙයක් සිදුනොවුන ගානට මෙන්න මෙයා කුස්සියට වෙලා උයනවා. මමත් කිසිම අවුලක් නැතුව ඇවිත් කුස්සියේ පුටුවෙන් වාඩි උනා.

අම්මේ ….

හ්ම්ම්ම් ….

අම්ම තරහද මාත් එක්ක?….

ඒ මොකටද පුතේ….

නෑ මම අම්මත් එක්ක කරපු දේවල් වලට..?

අම්ම හරිම අමුතුවිදිහකට මාදිහා බැලුව. ඒ වෙලාවේ ඒ ඇස්වල තිබුනේ මොකක්ද කියල මට හිතාගන්න බැරි උනා. ඇත්තටම ඒක හරිම sexදුක්මුසු බැල්මක .

“රත්තරන් මම ඔයත් එක්ක කරපු හැමදෙයක්ම ඔයාගේ උවමනාවට විතරක් කරපු දෙයක් නෙමයි පැටියෝ. මගේ හිතේ ගතේ අවුරුදු ගානක් හිරවෙලා තිබ්බ හැගීම් මට පිටකරගන්න වෙන විදිහක් න වස්තුවේ. මට වෙන මිනිස්සු ගාවට යන්න බෑ. මම එකට කැමතිත් නෑ. මම ඔයාට වරදක් කළා තමයි.මට සමාවෙන්න මගේ රත්තරන්” කියල මාගවින් වැඩිවෙලා අඩන්න පටන්ගත්ත. මට මාගනම කලකිරීමක් ඇති උනා ඇයි මම ඒ වගේ ප්‍රශ්නයක් ඇහුවේ කියල.

නාඩ ඉන්න අම්මේ. ඔයා අඩනවා මට බලන්න බෑ. කියල මම එයාගේ ඔලුව ඇත ගාව.ඊට පසේ ටිකකින් එය නොර්මල් වෙලා කෑම උයන්න පටන්ගත්ත. එඅම්මගේ පුළුල් උකුල පිරුණු පිට දකිනකොට මගේ ඉවසුම තවත් නැති උනා. නමුත් මම ඒක ඉවසගෙන ගියා මගේ කාමරේට. PC ඒක දාගෙන පොඩි sex film එකක් දාගෙන බලන්න පටන් ගත්ත. විනාඩි 20 ක විතර යන්න ඇති.මට ඇහුන අම්ම කාමරේට එනවා. මම ඒක ඔෆ් කරන්නත් හිතල දන මේකේ හංගන්න දෙයක් නැති නිසා එහෙම්ම තිබ්බ. අම්මත් කාමරේට ඇවිත් ඒක දැකල හිනාවෙලා බලන ඉන්නවා.

කොල්ල දැන් හොදටම නරක්වෙලා.අම්ම ඉන්නවා කියල ගානක්වත් න නේද?
අම්මේ මෙහෙට එන්නකෝ. ඇවිත් ඔයත් බලන්න.
මම එහෙම කිව්වහම එයත් ඇවිත් ඒක බලන්න පටන් ගත්ත. film එකේ තිබ්බේ hot mom ෆිල්ම් එකක්.පුකේ අරින සිද්දියක්. අම්මත් ඒක ඇසිපිය නොහෙලා බලන ඉන්නවා . මම දැනගත්ත දැන් අම්ම මේකට වශීවෙලා ඉන්නේ කියල.

අම්ම ආසද එහෙම කරන්න….
එයා මගේ දිහා අමුතු විදිහකට බැලුවත් මුකුත් කිව්වේ නෑ. මට හිතුන එයා අස ඇති කියල.
මම ගිහින් එයා ලගින් වාඩි උනා.අම්ම මුකුත් කිවේ නෑ. අම්ම වාඩිවෙලා හිටියේ මගේ ඇද උද. මම හිමිහිට එයාගේ බෙල්ල ඉබින්න ගත්ත. අම්ම තව ටිකක් මගේ ලගට තුරුළු උනා. එයාගේ හුස්ම මගේ කනට වැදෙනවා.හරිම රස්නෙයි. හිමිහිට ගවුම උඩින එයාගේ කලව දෙක ඇත ගාන්න පටන් ගත්ත.එයා වැඩිවෙලා හිටිය විදිහට එහෙන්ම කකුල් දෙක පොඩ්ඩක් පළල කළා. මම හිමිහිට ඇත උඩට අරගෙන ඇවිත් අම්මගේ තන දෙක ඇත ගන්න ගන්නකොට අම්ම හොදටම ෆෝරම් උනා.

අම්මේ….

හ්ම්ම්….

මට අසයි ඔයා සාරි ඇදල ඉන්නකොට…. කරන්න…

අයි එතකොට මොකද වෙන්නේ…..

නෑ අම්මගේ ලස්සන හොදට පේනවා එතකොට.

හ්ම්ම්ම්…. ඉන්න එහෙනම් මම ඇදගෙන එන්න…. කියල එය නැගිට්ට

අම්මේ…. බ්ලොව්ස් එකක් අදින්නේ නැතුව bra එක විතරක් අදාල එන්න.high heel සෙරෙප්පු දෙකකුත් දාන්න.

හොදයි හොදයි පැටියෝ….. ඔය අද අම්මට මොනවා කරන්නද යන්නේ?….. කියල ලස්සන හිනාවක් දාල කාමරේ පැත්තට ගිය

ටික වෙලාවකින් අම්ම මගේ කාමරේට එනකොට මට අදහගන්න බැරි උන මේ එන්නේ මගේ අම්මාද කියල.එච්චරටම ලස්සනයි.සුදුපාට සාරි එක බුරිය හරිය හොදට පේනවා.ලස්සනට කොන්ඩේ පීරලා බැදලා. බ්‍රා එක පිටින් සාරි එක අදාල තියෙන්නේ බ්‍රා පටි දෙක පේනකොට මගේ මල්ලියා නිකන්ම කෙලින් උන. අඩි උස සපත්තු දෙක දාල මගේ දිහාට මේ ඇවිදගෙන එන්නේ සුරන්ගනවියක්ද කියල මට නොහිතුනාම නොවයි.ඇවිත් මගේ ලගින හිටගෙන

හරිද දැන් ඔයාගේ ආශාව පුතේ ?

ඔය ගොඩක් ලස්සනයි අම්මේ ….. කියල මම එයාව තුරුළුකරගෙන බද හරිය සාරි එකට උඩින ඉබින්න ගත්ත.එයා ආශාව වැඩි කමට මගේ කොන්ඩේ අතරින් අගිලියවල ඇත ගානවා. මම සාරි එකේ පොට අයින් කරලා බුරිය හරිය හොදට ඉබින්න ගත්ත.අම්ම ආශාව වැඩි කමට කෙදිරිගගා මගේ කොන්දේ ඇත ගානවා. මමහිමින් සැරේ නැගිටලා එයාව අනික් පැත්ත හරවල හිටගත්ත. මගේ මල්ලිවත් නැගල හොදටම. මම ඉන දෙපැත්තෙන් අල්ලලා මගේ අගට තුරුලුකරගට්ත.අම්මගේ පිරුණු පස්ස සාරි එකට උඩින මගේ මල්ලිව තදකරගන්නකොට මට දැනුනේ අමාර සැපක්. ඉන දෙපැත්තෙන් අල්ලාගෙන අම්මගේ බෙල්ල හරිය ඉබින්න පටන් ගන්නකොට අම්ම කෙදිරිය පටන් අරන්. එත එක්කම මගේ අගට තව තවත් තදවෙනවා.

කතාව හොඳනම් පහලින් ලයික් එකකුත් දාලම යන්න

1 comment:

  1. මානසික වයිද්යවරයාJuly 11, 2013 at 10:28 PM

    මේ වගේ කතා ලියන මේව කියවන උඹලට මානසික රෝග තියෙන්නෙ. ගිහින් බේත් අරගනින්. මේව කියවන්න තරම් හරක් ටිකක් ඉන්නවනෙ.

    මේ සයිට් එකේ ඇඩ්මින් ගේ අම්මගෙ ෆෝන් නම්බර් එක මට එවපිය... එතකොට උඹේ අම්මටම මම උඹ ගැන කියල දෙන්නම්. වේස බල්ලෝ උඹේ තාත්ත උඹේ අම්මට කලාට වඩා හොඳයි සරමෙ පිහිද ගත්තනම්.

    ReplyDelete

මේ ගැන ඔබට හිතෙන දේත් ලියලම යන්න. අළුත් කතා ලිවීමේදී ඔයාලගේ අදහස් බොහෝ ප්‍රයෝජනවත් වෙනවා.

සයිට් එක හොඳනම් Share කරලා ඔබගේ සහයෝගය ලබා දෙන්න