Monday, July 8, 2013

සුමාලි අක්කා

මගේ නම නිමල්. මගේ ජීවි‍තේටම අමතක නොවෙන සිදුවීමකට මුහුණදෙන්න මට සිද්ධ වුනා. ඒක මතක් වෙනකොට මට මේක කාට හරි කියන්න ඇත්නම් කියලා හිතෙනවා. මම A/L කරලා ගෙදරට වෙලා ඉන්න කාලේ නිකන් ඉන්න බැරි කමට මගේම කියලා වැඩක් පටන්ගත්තා මට Computrer Hardware පැත්ත හොඳට පුළුවන් නිසා Computer Shop එකක් ගෙදරම දාගත්තා. පාරටම මුහුණලා අපේ ගෙදර තියෙන නිසා වැඩේ ලේසි වුනා.
අපේ ගෙවල් ළඟ හිටියා සුවිමාලි කියලා අක්කා කෙනෙක් මට වඩා වයස ටිකයි වැඩි. අපි පොඩිකාලේ ඉඳලාම හොඳ යාළුවෝ එයාගේ මල්ලිට ගෙනල්ලා තිබ්බ ‍Computer එකේ පොඩි අවුලක් නිසා දවසක් සුවිමාලි අක්කා ඇවිල්ලා මට කිව්වා..


"මල්ලී, අපේ මල්ලීගේ Computer එ‍ක වැඩ කරන්නේ නෑ, පුළුවන් නම් හෙට ඇවිත් බලන්න, මම ගෙවන්නම්" කියලා.
මම කිව්වා..
"ආ හරි, හෙට ඉරිදා නේ, හෙට මම උදේට එන්නම්. එතකොට ගෙදර ඉන්නවානේ" කියලා.
"ආ මල්ලි, හරි හෙට එන්නකෝ එහෙනම්" කියලා සුවිමාලි අක්කා යන්න ගියා.
වෙනදා වගේම දවස ගෙවිලා ගියා. ඉරිදා උදේත් නැගිටලා Shop එක අරින්න යන්න හදනකොට තමයි මට මතක් වුනේ අද සුවිමාලි අක්කාගේ මල්ලිගේ Computer එක හදන්න යන්න ඕනේ කියලා ඉතින් අද ඉරිදා නිසා මම Shop එක වහලා සුවිමාලි අක්කලාගේ ගෙදරට යන්න පිටත් වුනා. සුවිමාලි අක්කාගේ ගෙදරට යන්න වැඩි වෙලාවක් ගත වුනේ නෑ. ගෙදරට යනකොට දොර වහලා ඒක නිසා මම දොර ළඟට ගිහින් දොරට තට්ටු කලා. වැඩි වෙලාවක් ගියේ නෑ ගේ ඇතුලෙන් සුවිමාලි අක්කා,
"කවුද?" කියලා සද්දෙන් ඇහුවා. ඉතින් මමත් "මේ මම, නිමල්" කියලා ඇහෙන්න කිව්වා. "ආ පොඩ්ඩක් ඉන්න මල්ලී," ටික වෙලාවකින් දොර ඇරුනා. සුවිමාලි අක්කා තාම නැගිට්ට ගමන් වගේ පොඩිවෙච්ච සැහැල්ලු ගවුමකුත් ඇඳගෙන ම‍ඟේ ඉස්සරහට ආවා. "ආ අක්කේ, කෝ මල්ලී?""ආ මල්ලි අද දහම් පාසල් ගියා‍නේ. ""ආ, එහෙමද? එතකොට කෝ ඇන්ටි?""අම්මයි තාත්තයි අද නෑනේ. ඒ දෙන්නා අද පොළට බඩු ගේන්න ගිහිල්ලා තව නෑ ගෙදරකත් ගිහිල්ලා එනවා කිව්වා."
මේ කතාව මට එච්චර ඇල්ලුවේ නෑ. තනියම ගෑනු ළමයෙක් ඉන්න ගෙදරකට යන ‍එක හොඳ නැති නිසා මම කිව්වා...
"ආ එහෙනම් මම ඒ අය ආවම අද හවස් වෙලා එන්නම්."එතකොට සුවිමාලි අක්කා කිව්වා..."ආ. නෑ නෑ කමක් නෑ මල්ලි. අපි දෙන්නා ඉතින් හොඳට අඳුරනවානේ. ඉතින් මල්ලී ප්‍රශ්නයක් නෑ. එන්න ඇතුලට එන්න එන්න"මාත් ඉතින් ඒ වෙලාවේ මොන හේතුවකින්ද දන්නේ නෑ ගේ ඇතුළට ගියා නෙමෙයි හරියට නිකන්ම ඇතුලට යැවුනා. ඒ වෙලාවේ සුවිමාලි අක්කාගේ මුහුණේ හරියට අහිංසක ඉල්ලීමක් කරනවා වාගේ තමයි මට නම් පෙනුනේ. ඇස් වලින් මට කතාකරනවා වාගේ දැනුනා. මට ඒ වෙලාවේ එච්චර සීරීයස් තේරුම් ගන්න බැරිවුනා.
"එන්න එන්න මල්ලි, මේ කාමරේ තමයි Computer එක තියෙන්නේ. එන්න ඇතුලට" කියලා මාව Computer එක තියෙන කාමරේට එක්ක ගෙන ගියා."එහෙනම් මල්ලී පොඩ්ඩක් මේක බලන්න, වැඩ කරන්නේ නෑ. මම ඔයාට තේකක් හදාගෙන එන්නම්." Computer එකේ මහ ලොකු ලෙඩක් තිබ්බේ නෑ. පොඩ්ඩක් පරික්ෂා කරන අතරේදී මට ඇහුනා දොරක් වහන සද්දයක් ඒක මම ගනන් ගත්තේ නෑ. ටික වෙලාවකින් අක්කා තේක ගෙනල්ලා මේසේ උඩින් තිබ්බා. මම Computer එක Check කරනකොට අක්කා ‍මගේ ළඟින්ම ඇවිල්ලා මාත් එක්කම වාගේ හිටියා. එයාගේ උණූසුම මට හොඳින් තේරුණා මගේ ළඟින් අක්කා ඇවිල්ලා ඉන්නකොට මගේ හිතට එක එක අමුතු අදහස් ගලාගෙන ආවා. එයාගේ සුවඳ මට දැනෙන්න ගත්තා. මම ඒ වෙලාවේ ගොඩක් අපහසු තාවයකට පත්වුනා මට දැනුනා මගේ ශිෂ්ණය ටිකෙන් ටික ප්‍රාණවත් වෙනවා වගේ මට තේරුම් ගියා. ම‍‍ඟේ හැඟීම් ඇවිස්සෙන්න ගත්තා. එත් එක්කම සුවිමාලි අක්කා තවත් ටිකක් ලංවෙලා ‍ම‍ඟෙන් ඇහුවා...
" මොකක්ද මල්ලි Computer එකට වෙලා තියෙන්නේ?"
සිහින ලෝකෙක හිරවෙලා හිටපු මම එකපාරටම මේ අහපු ප්‍රශ්නෙන් පියවි ලෝකෙට ආවා. මට හරියට උත්තර දීගන්නත් බැරිවුනා...
"නෑ අක්කේ. මුකුත් නෑ." මට නිකම්ම කියවුනා."එහෙනම් මල්ලි වැඩ කරන්නේ නැත්තේ මොකද?"මට උත්තර දීගන්න බැරිවුනා. මගේ කටට වචන එන්නේ නැතිව හිර වුනා.
"ඇයි? මල්ලි ඔයාට මම මෙතන ඉන්න එක ප්‍රශ්නයක්ද?""නෑ, නෑ අක්කේ. ප්‍රශ්නයක් නෑ. මට තාම ලෙඩේ අල්ලගන්න බැරිවුනා."
ඒත් එක්කම එයා මගේ අතින් අල්ල ‍ගත්තා. "අනේ මල්ලියෝ මේ අක්කට බොරු කරන්න හදන්න එපා. මම දන්නවා ඔය කොල්ලන්ගේ තියෙන ලෙඩ. මෙන්න මෙහාට එන්න."එක පාරටම එයා මගේ මුහුණ අල්ලගෙන සිපගෙන සිපගෙන ගියා. මට ඉවසුම් නැතිවුනා. මට හිතාගන්න බැරිවුනා මේ සුවිමාලි අක්කාමද කියලා. ඊට පස්සේ සුවිමාලි අක්කා මගේ අතින් අල්ලලා කාමරෙන් එලියට ඇරගෙන ගිහිල්ලා එයාගේ කාමරේට එක්කගෙන ගියා. එයාගේ කා‍මරේ හරිම ලස්සනක් තිබ්බේ. මට ඒ වෙලාවේ ඒ කාමරේ පෙනුනේ දිව්‍ය ලෝකයක් වගේ. සුවිමාලි අක්කා හිමින් සීරුවේ මගෙන් ඈත් වෙලා හිමින් සීරුවේ ඇඳුම් අයින් කරන්න ගත්තා. ටිකෙන් ටික, ටිකෙන් ටික මට සුවිමාලි අක්කාගේ නිරුවත් රස පහස දෑසට දැනෙන්න ගත්තා.. ඇගේ පිරිපන් පියයුරු, පුළුලුකුළ, රහසඟ සියල්ලම මගේ සිතුවිලි කළඹන්නට පටන් ගත්තා. ඇය මා ළඟට නැවතත් හෙමින් සීරුවේ ළඟා වුනා. මගේ කමිසයේ බොත්තම් එකින් එක එකින් එක ලිහිල් කරපු ඇය. අවසානයේ මගේ උඩුකය සම්පූර්ණයෙන්ම නිරුවත් කරා. ඇගේ මටසිලිටු, සියුමැලි සිනිඳු දෑත් මගේ උඩුකය පුරා ඇවිද ගියේ මඟේ හැඟීම් සියල්ල විකසිත කරමින්. ඇය අවසා‍නයේ මගේ ඉදිරියේ දනගහලා හිමින් සීරුවේ මගේ ශිෂ්නය උඩින් සිප ගත්තා. මගේ සිහළු හැඟීම් කුල්මත් කරමින් ඇය ටිකෙන් ටික, ටිකෙන් ටික සුමුදුවට මාව සම්පූර්ණයෙන්ම නිරුවත් කරා. සම්පූර්ණයෙන්ම ප්‍රාණවත් වී තිබූ මගේ ශිෂ්ණය සුරතට ගත් ඇය.පෙර සම හිමින් සීරුවේ ඉදිරියට පිටුපසට කර අවසානයේ සිය දෙතොල් පෙති වලින් සිපගත්තා. ‍මගේ ශිෂ්ණය මොහොතක් සිපගත් ඇය මගේ ශිෂ්ණය මුඛය තුලට දමා එය රසවින්දේ මාද උපරිම වින්දනයකට පත්කරමින්. ඇගේ සුමුදු දෑත් ඒ අතරේදී මගේ වෘෂණකෝෂ පිරිමදිමින් මා තවත් වින්දනයකට පත්කරා. කෙමෙන් කෙමෙන් අප එකිනෙකාගේ උණුසුම බෙදා ගත්තේ සිප වැළඳ ගමින්. මා ඇගේ සිරුරේ සිපගත් ස්ථානයක් නොමැති තරම්. මට මගේ හැඟීම් පාලනය කරගැනීම අපහසු වුනා. සුවිමාලී, සුවිමාලී, සුවීමාලී අප දෙදෙනාගේ මිතුරුකමට රාගය එක්වූ ඒ මොහොතේදී අප දෙදෙනා එකිනෙකා හා තදින් බැඳී ගියා. ඈ මගේ සිරුරේද, මා ඇගේ සිරුරේද පහස විඳිමින් සිටින් අතරේ කෙමෙන් කෙමෙන් කෙමෙන් ඇය මාද තදින් අල්ලාගෙන ඇගේ සයනය වෙතට පිවිසියා. මා සයනයේ දිගා කර ඇය නැවතත් මාගේ ශිෂ්ණය සිපගනිමින් මා කුල්මත් කරා. අප දෙදෙනාගේ සිරුරු උණුසුම් වෙමින් එකාට එකා වෙලෙන්මින් සරාගී සයුරේ ගිල්වමින් සිප වැළඳ ගත්තා. ඇගේ පිරුණු පියයුරු, නිතඹ හා රසවත් වූ යෝනි තොල් මා සිපගත්තේ කුඩා දරුවෙකු මෙනි.මෙතෙක් නිහඬව මා කුල්මත් කර ඈගේ කෙඳිරිලි හඩ මට යමකට අරාධනා කළදෝයි සැකයක් ඇතිවුනා ගිනියම් වූ ශිෂ්ණය ඇගේ යෝනියට තුලට මා ඇතුලත් කර මා ඈ සමඟ සංසර්ගයේ යෙදීම ඇරඹුවේ ඇගේ කෙඳිරිලි හඬ උච්චත්වයට පත්කරමින්. ශිෂ්ණය ඉදිරියට පිටුපසට කරමින් මා මා ලත් උපරිම වින්දනයට ළඟා වූයේ නොනිමි ආශාවෙන් නමුත් ඇය මා නවතාලමින් ශිෂ්ණය නැවතත් යෝනියෙන් පිටතට ගෙන සිය සුරතින් පෙරසම ඉදිරියට පසුපසට කරමින් මා පුර්ණ වින්දනයට කරමින් මා සුරාන්තයට පත් කරා. සිරුරේ ප්‍රාණය නිරුද්ධ වූවා සේ මා සයනය මත මා ඇදවැටුනේ කපා හෙළු ගසක් මෙන්. කෙමෙන් කෙමෙන් මා දෑස් පියවී ගියා. අවසයේ මාගේ හැඟීම් සියල්ලක්ම යථා තත්වයට පත්වූ අතර මා දෑස් හරිද්දී මා දුටුවේ මාගේ රාගයේ දෙව්දුව, සුවිමාලී සිනහමුසු මුහුන් මා ඉදිරීයේ නිරුවත්ව සිටිනා අයුරුයි.
"එන්න මල්ලී, ඔයා නම් නියමයි. ඔයා තමයි මාව සතුටට පත් කරපු එකම එක්කෙනා. එන්න අපි ඇඟ හෝදගමු. අපි දෙන්නගේම ඇ‍‍ඟේ ඔයාගේ මේව්වා. එන්නකෝ එතින් එන්න එන්න දැන් ඉතින් ලැජ්ජ වෙන්නේ මොකද? අපි දෙන්නම දැන් එකයිනේ."

කතාව හොඳනම් පහලින් ලයික් එකකුත් දාලම යන්න

No comments:

Post a Comment

මේ ගැන ඔබට හිතෙන දේත් ලියලම යන්න. අළුත් කතා ලිවීමේදී ඔයාලගේ අදහස් බොහෝ ප්‍රයෝජනවත් වෙනවා.

සයිට් එක හොඳනම් Share කරලා ඔබගේ සහයෝගය ලබා දෙන්න