Monday, July 8, 2013

අපේ අම්මා – සුනේත්‍රා 3


එදා සුදේශලාගේ ගෙදර උණ සින් එකට පස්සේ අපි ගෙදර ආවා.. අම්මට වැදිලා හිටියේ සීට් එකේම නිදි.. ගෙදර එද්දී රෑ 1 ත් පහු වෙලා.. අම්මගේ ඇග දිහි බල බල එන මට මාර ආසවක් ඇති වුණා.. අපේ පාරේ එද්දි අදුරු පැති සෑහෙන තියනවා.. අනික රෑ 1 ට විතර කවුද නැගිටලා ඉන්නේ.. පාරම කළුවරයි.. කාර් එක පාරේ අයිනේ කළුවර තැනකින් නවත්තපු මම මගේ පයිය එළියට ගත්තා.. අම්මා කකුල් පලල් කරගෙන සීට් එක ඇජස්ට් කරගෙන නිදි.. සැපට.. මම එA ගල් දෙක දිහා බලාගෙන අතේ පාරක් ගහන්න පටන් ගත්තා.. ඇග අල්ලන්න ආසාවක් ආවත් නිකන් හරි අම්මා ඇහුරුනොත් කාඩ් කුඩු නේද කියලා හිතුණ නිසා මම ෂේප් එකේ අතේ පාර යනවා.. අම්මා ඇදන් හිටිය ඇදුම මොන වගේද කියලා ඔයාලට මම පෙන්නුවනේ..
ඒකේ කොට සීට් එකේ වාඩි වුණාම තවත් අඩු වෙනවා.. ඉන ලග ඉදන් අගල් 4 ක් විතර තමා උපරිම තිබ්ඛේ..කකුල් දෙක හොදටම පළල් කරගෙනයි අම්මා හිටියේ.. එච්චරට සිහිය නෑ.. මගේ හිත කියනවා අම්මගේ හුත්ත පොඩ්ඩක් අල්ලපන්ම කියලා.. එAත් මට එච්චර හයියක් තිබ්ඛේ නෑ.. කොහොම හරි විනාඩි 5 ක් විතර එA ඇග දිහා බල බල අතේ ගහද්දි මට බඩු ගියේ මගේ ෂර්ට් එකෙත් එක්කමයි.. අතින් නිකන් පිහිදගත්ත මම ගෙදරටම අවා..ඇවිත් අම්මව කීද්දුව.. අම්මත් වෙරි මරගාතෙම නැගිට්ටා.. නැගිටලා පාඩුවේ එයාගේ කාමරයට ගියේ විසි වෙවී.. මම කාමරයට ඇවිත් ඇදුම් මාරු කරළ වොෂ් එකක් ගත්තා..

උදේ නැගිටිද්දී උදේ 10ට කිට්ටුයි.. ඊයේ උණ සීන් එක මතක් වෙද්දි උදේ පාන්දරම පයිය නගින්න පටන් ගත්තා.. උදේ කියලා බැලුවේ නෑ.. ඇදේ ඉදන්ම අම්මව මතක් කරගෙනම පාරක් ගැහුවා.. අම්මා සුදේශ් ගෙ එක කටට ගත්ත විදිය දැක්කම.. අම්මෝ… ඉන්න බෑ.අම්මට හුකන්න ආසාවක් මට තිබ්ඛේ නැත්තෙම නෑ.. නමුත් මම වෙන කෙනෙක් අම්ම එක්ක ඉන්නවා බලන්න ඊට වඩා ආසාවක් තිබ්බා..කොහොමහරි අතපොර ඉවරවෙලා වොෂ් එකක් දාගෙන ආපු මම අම්මා ගෙදර ඉන්නවාද බැලුවා.. අම්මා නෑ.. අම්මා .. අම්මා.. මම හයියනේ කථා කළත් එයාගෙන් සද්දයක් නෑ.. මම කොල් එකක් ගත්තා..

මම – අම්මා… කොහෙද ඉන්නේ?

අම්මා – අහ්.. පුතා.. මම බඩු වගයක් ගන්න හන්දියට ආවා..

අම්මා – ඒ ගමන්ම මේ තාත්තගේ යාලුවෙක් හම්බුණා නිමල් කියලා.. එයත් හලාවත යන්න ඔ්නලු.. ඉතින් එයාටත් අපිත් එකක් හලාවත යන්න පුලුවන්නේ.. ඉතින් මම එයාටත් එන්න කිවුවා..අනික ගාල්ලෙ ඉදන් හලාවත කියන්නේ පොඩි දුරක්ද ළමයෝ.. මෙයාටත් ඩ්‍රයිව් කරන්න දෙන්න පුලුවන්නේ..

මම – හා හා. එහෙනම් ඉක්මණට එන්නකෝ..

කොහොම හරි 12 විතර වෙද්දි අම්මා ආවා.. අප්පා මෙයා ඇදලා ගිහින් තියෙන සායේ තද.. ටොප් එකත් ඒකටම හරියන එකක්..

මම – දැන් කවද්ද යන්න තියෙන්නේ?..

අම්මා – අද රෑ යනවා ළමයෝ..

මම – මොකා.. මම රෑට ඩ්‍රයිව් කරන්නේ නෑ.. අම්මා ඒක හොදටම දන්නවානේ..

අම්මා – ඒක තමයි මෝඩයෝ මම වෙන කෙනෙක්ව ගේන්නේ..

හ්ම්.. ඒකත් එහෙමද?.. හාකෝ කියලා මමත් කට වහගත්තා…

හවස 06 වෙද්දි ඔක්කොම ලෑස්තියි..අම්මා කාමරෙන් එලියට අවා.. අම්මා ඇදන් හිටියේ කොට සායකුයි ස්කිනි එකකුයි.. කහපාට ස්කිනියයි.. කලුපාර සිල්ක් සායකුයි.. ඒකත් දණහිසේ ඉදන් අගල් 4 ක් විතර හිටගෙන ඉද්දි කොටයි.. මෙක දැක්කම මගේ හොදට තිබ්බ පයි කොටේ ආපහු ෆොම් වෙන්න ගත්තා..

ඔක්කොම ඉවරවෙලා එළියට එද්දි තාත්තගේ යාලුව දැක්කම තමයි මට හිතුනේ අම්මා මහ දවල් මෙච්චර උවමනාවෙන් එක්කන් එන්න ගිය තාත්තගේ යාලුව කවුද කියලා.. මු තමයි එදා ගෙට පැනලා අම්මත් එක්ක අනං මනං කරළා අම්මට පුකේ ඇරපු එකා.. අම්මා ගේ හිතේ මම දන්නෑ කියලා.. ඔ්හ් දැන් අම්මා මේකයි මේ රෑ ගමනට තාත්තගේ යාලුව එක්කන් යන්නේ. මම සාමාන්‍යයෙන් නින්දට වැටුණෝත් මැරුණා වගේ තමයි.. අම්මා මේ මුව ගෙනල්ලා තියෙන්නේ මගේ දුර්වලතාවයෙන් මුලු රෑම සැප ගන්න…

අදත් ඉතින් මගෙත් සැප කනේ තමයි..

හලෝ මල්ලි.. මේ සුනේත්‍රාගේ පුතා නේද??

මමත් ඔව් ඔව් කිව්වා විතරයි.. මම හැසිරුණේ දැන් ඉදන්ම නිදිමතයි වගේ.. එතකොට හොද ෂෝ එකක් බැලිය හැකිනේ.. මම අම්මටත් කිව්වා.. අම්මා මට නිදිමතයි.. මම දැන්ම නිදාගන්නවා.. වද දෙන්න එපා.. ප්ලීස්.. මගේ පයිය දැනටම නැගලා වගේ..

අම්මත් කටින් හිනාවක් දාගෙනම අරු දිහා බලනවා මම වාහනේට නගිද්දි දැක්කා.. මම කෙළින්ම නැග්ගේ පිටිපස්ස සීට් එකට.. හලෝ මල්ලි.. මේ සුනේත්‍රා මිස්ගේ පුතා නේද??

මමත් ඔව් ඔව් කිව්වා විතරයි.. මම හැසිරුණේ දැන් ඉදන්ම නිදිමතයි වගේ.. එතකොට හොද ෂෝ එකක් බැලිය හැකිනේ.. මම අම්මටත් කිව්වා.. අම්මා මට නිදිමතයි.. මම දැන්ම නිදාගන්නවා.. වද දෙන්න එපා.. ප්ලීස්.. මගේ පයිය දැනටම නැගලා වගේ..

අම්මත් කටින් හිනාවක් දාගෙනම අරු දිහා බලනවා මම වාහනේට නගිද්දි දැක්කා.. මම කෙළින්ම නැග්ගේ පිටිපස්ස සීට් එකට.. අම්මගෙනුත් කථාවක් නෑ.. මම ඇතුලට නැගලා කාර් එකේ ඩ්‍රයිවර්ගේ පස්ස තියෙන කෙළින් කොට්ටෙ තියාගෙන හාන්සි වුණා..

අරු කාර් එක එලියට අරන් පාක් කළා.. පාක් කරාට පස්සේ අම්මා එළියේ ගේට්ටුව වහනවා මම දැක්කා.. ඊට පස්සේ අම්මත් ඇවිත් කාර් එකෙන් වාඩි වුණා.. වාඩිවෙලා හරි යන් නිමල්.. කිව්වා.. දැන් ඔන්න කට්ටිය යනවා.. අම්මා ඇදගෙන හිටපු සාය වාඩි වුණාම තවත් කොට වෙලා.. ඒක ටයිඩ් නෑ.. මම කිව්වා වගේ සිල්ක් එකක්.. ස්කිනියයි.. බ්‍ර පටියි ඔක්කොම එක්ක අම්මා නිකන් පට්ටම බඩුවක් වගේ..

ඔන්න පැය භායයක් විතර යද්දි කාර් එක ඇතුලෙන් කථාවක් නෑ.. මම නිදි ඇක්ට් එකේ… අම්මා කාර් එකෙන් එළිය බලාගෙන.. අරු ඩ්‍රයිව් කරනවා.. මම ෂේප් එකේ 1 ඇහැයි හිනියට ඇරගෙන ඉන්නේ… ෂෝ එක පටන් ගන්න බව මට පසක් කරගෙන අරු හා හා පුරා කියලා අම්මගේ කකුල උඩින් අතක් තිබ්බා.. අම්මත් කිසි සද්දයක් නෑ.. ෂේප් එකේ පිටිපස්ස හැරිලා බලන්න යනවා කියලා මට තේරුණා.. මම ඇරගෙන හිටපු ඇහැත් වහගෙන මැරිලා වගේ හිටියා.. ටික වෙලාවකින් ආපහු ඇහැ ඇරලා බලද්දි අරු හොදට අම්මගේ කකුල අල්ලනවා… දනහිසේ ඉදන් ගවුමේ කොන ගාවට මිරික මිරික අල්ලනවා.. අම්මගෙන් අවුලක් නෑ..

නිමල් – එදා මට ගිහින් ඉන්න බැරිවුණා කෙල්ලේ.. ඔයාගේ පස්සමයි මතක් වුනේ..

අම්මා – අනේ මේ.. ආපහු නම් පස්ස ගැන කථා කරන්න එපා.. මට දවස් 2 ක් විතර ඇවිද ගත්තෙත් හරි අමාරුවෙන්.. ඒකත් බලෙන්මනේ මට කලේ..

නිමල් – ඒ වගේ පස්සකට ගහන්න අහ අහ ඉන්නවද කෙල්ලේ.. සුදු කිරි බෝල පස්ස.. අම්මෝ මට දැනුත් නැගල තියෙන්නේ..

අම්මා – අද ළමයා ඉන්නවා.. පොඩ්ඩක් පරිස්සමෙන්..

නිමල් .. අපෝ එයා නිදි.. මේ.. මගේ එක පොඩ්ඩක් කටට ගනින්කෝ කෙල්ලේ..

අම්ම – අපෝ බෑ.. පිස්සුද ළමයා ඇහැරුණොත් එහෙම..

නිමල් – ඔයාම තමයි කිව්වේ මේයා නින්ද ගියාම උදේ 10 විතර වෙනකන් නැගිටින්නැ කියලා… අනේ කෙල්ලේ.. පොඩ්ඩක් ගනින්.. අනේ..

කියලා.. මු කළිසමේ ෂිප් එක අරිනවාත් මට ඇහුණා..

අම්මා ආපහු මන් දිහා බලලා.. සීට් එකෙන් ටිකක් ඉස්සිලා අරුගේ පයිය හරියට මුණ ගෙනිච්චේ නිකන් පුසියෙක් වගේ.. අනේ මගේ පයිය ඔහොම උරනවනම්.. අරුගේ කෙදිරියත් හිමීට පටන් ගත්තා.. මු ඩ්‍රයිව් කරන ගමන් අනිත් අතින් අම්මගේ කොන්ඩෙ ගුලියක් කරලා අල්ලගෙ වම් අතින් ඔලුව උඩ පහත් කරන්න පටන් ගත්තා.. ඔහ්.. ග්ලොබ්.. ග්ලඛේ.. අහ්.. ආහ්.. මේ සද්ද ඔක්කොම දැන් මට ඇහෙනවා.. මගේ පයියත් දැන් හොදටම පුපුරු ගහනවා.. අරුත් අතඅරින්නෙම නෑ.. අම්මගේ කොන්ඩෙන්… අම්මත් මදි නොකිය ගන්නවා.. කැහැ කැහැ ඒ මදිවට.. විනාඩි 25 ක් විතර ඔය සෙල්ලම ගියා..

ඔන්න ටිකක් වෙලා යද්දි ආහ් ආහ්හ්හ්හ්… ගාපු නිමල් ට බඩු ගියා කියලා මට තේරුනේ.. කට පුරවගෙන් අම්මා ආපහු සීට් එකට බරවුණා දැක්කමයි.. දැන් කටින් එළියට විසි කරයි කියලා මම හිතුවට අම්මා ඒ ඔක්කොම ගිලලා වතුර බෝතලේ අරන් තව වතුර ටිකක් අරන් කට හෝදලා එA ටිකත් බ්ව්වා..

ඊට පස්සේ අම්මා ආපහු සීට් එකෙන් වාඩි වුණා.. වාඩි වෙලා.. එයාගේ සාය උස්ස ගත්තේ එයාමයි.. වාහනේ එකපාරම පාර අයිනට කරලා නවත්තපු නිමල් අම්මගේ හිල ලෙවකන්න පටන් ගත්තේ පිස්සුවෙන් වගේ.. ඩ්‍රයිවින් සීට් එකෙන් ඉස්සිලා ඌ උරාගෙන යද්දි මම කල්පනා කලේ කෝ අම්මගේ පෑන්ටිය කියලා.. පස්සෙ මම දැනගත්තා අම්මාට මු කියලා පෑන්ටියක් අද අදින්න එපා කියලා…

මු විනාඩි 10 ක් විතර ලෙවකද්දි.. ආහ්… නිමල්.. ආහ්. .මට යන්න එන්නේ වස්තුව.. ආහ්.. ආහ්.. කියපු අම්මා.. එහෙම්ම සීට් එකට බර වුණා..මුන් දෙන්නට අඩුම ගානේ මතක නෑ කොහෙද මේ වාහනේ නැවැත්තුවේ කියලවත්.. හොද වෙලාවට ඒ වෙලාවේ එතන ටවුන් එකේ ලොකු සෙනගක් නෑ… අරු ආපහු වාහනේ පාරට ගත්තා.. ඊට පස්සේ ඊට පස්සෙ අරු අම්මගේ තන් දෙක මාරුවෙන් මාරුවට මිරිකන්නයි.. ලෙවකන්නයි පටන් ගත්තා.. අම්මත් උට පහසුවෙන්න උගේ පැත්තට පපුව හරවගෙන ස්කිනියෙන් සහ බ්‍රා එකෙන් තන් දෙක එලියට අරන් උගේ කටට දෙනවා.. ඒ ගමන් ආපහු උගේ පයිය අතගානවා.. හලාවතට යනකම්ම කලේ.. අරු අම්මගේ තන් දෙක මිරිකපු එකයි.. විටින් විට අම්මා අරුගේ එක පිස්සයෙක් වගේ කටට ගත්ත එකයි විතරයි..

ඊට වඩා ලොකු දෙයක් කරන්න අම්මා බය වුණා.. කොහොමහරි අපි හලාවතට එද්දි රෑ 11 යි.. මම නිකන් දැන් ඇහැරුණා වගේ නැගිට්ටා.. අම්මත් ආහ් දැන්ද නැග්ට්ටේ.. කියලා ඇහුව්වා.. මට කියන්න හිතුණා නෑ මම ගෙදර ඉදන්ම නැගිටලා තමයි කියලත්.. ඊට පස්සේ හලාවත හන්දියෙන් නිමල් බැස්සා.. බැහැල අම්මත් එක්ක මොනාද කුටු කුටු ගැවේ අම්මත් වාහනෙන් බැස්සට පස්සේ.. ඊට පස්සේ අම්මා ආපහු ඇවිත් වාහනේට නැග්ගා.. නැගලා පුංචිලාගේ ගෙවල් පාරට හැරෙව්වා…

ඊට පස්සේ උණ දේවල් ඊලග කොටසින් බලාපොරොත්තු වෙන්න..

කතාව හොඳනම් පහලින් ලයික් එකකුත් දාලම යන්න

1 comment:

මේ ගැන ඔබට හිතෙන දේත් ලියලම යන්න. අළුත් කතා ලිවීමේදී ඔයාලගේ අදහස් බොහෝ ප්‍රයෝජනවත් වෙනවා.

සයිට් එක හොඳනම් Share කරලා ඔබගේ සහයෝගය ලබා දෙන්න