Thursday, July 11, 2013

සැන්ඩ්‍රා (1 කොටස)


සැන්ඩ්‍රා කියලා කියන්නේ අපේ ගෙදරට අල්ලපු ගෙදර ඉන්න වයස 30ක් විතර වෙන බොන්ඩ් ගර්ල් කෙනෙකුට.එයාලට කාර් දෙක තුනක් ම තියෙනවා වගේම හොඳට දේපලත් තියෙනවා. ඇත්තට ම සැන්ඩ්‍රා වර්ක් කරන්නේ බෑන්ක් එකේ. එයාගෙ අම්මා ට්‍රිලිෂියා වයස අවුරුදු 48ක ෆැට් ලේඩි කෙනෙක්.එයාගෙ තන දෙක 38ක් විතර ඇති. ගෙදරට අදින්නේ ම ඇඟට හිරවෙන එයාගේ තඩි කලවා පේන ස්කර්ට් එ‍හෙමත් නැත්තම් ෂෝට්. එයා ඉන්ටර් නැෂනල් ස්කූල් එකක උගන්නන්නේ. ට්‍රිලිෂියාගේ හස්බන්ඩ් මීට අවුරුද්දකට විතර ඉස්සර එයාගෙන් ඩිවෝස් වෙලා වෙන ගෑනියෙක් එක්ක ගියේ මේ දෙන්නව ගෙදර දාලා. ගැන්සියේ උන් කියන්නේ ට්‍රිලිෂියා වැඩිපුර පිරිමින්ට වඩා ගෑනුන්ට කැමැති ලෙස්බියන් කෙනෙක් නිසා මිනිහට එපා වෙලා කියලා. ඒකනම් ඇත්ත වෙන්න ඇති කියලා මට දවසක් තේාරුනේ අපේ ගෙදර බැල්කනි එකට ඇවිත් සැන්ඩ්‍රලගේ ගේ ඇතුලට ලයින් එක දම දමා ඉදපු දවසක දැක්ක එක් සිද්ධියක් නිසා. ඒක මම හුඟ දවසක ඉදලා පවත්වාගෙන එන චාරිත්‍රයක් කවදහරි දවසට පින පෑදෙයි කියන කල්පනාව පිට.

ලියන්න හඳන කතාව වෙන එකක් වුනාට ඒ සිද්ධිය ගැන කෙටියෙන්වත් විස්තර නොකීවොත් කිසි ගතියක් නෑ. ඇත්තට ම එදා නිවාඩු දවසක්. අපේ ගෙදර ඉදල මීටර් 100ක් විතර දුරින් තමයි සැන්ඩ්‍රලාගේ ගෙදර පිහිටලා තියෙන්නේ. ගෙදර වට කරලා තාප්පය තිබ්බට මගේ රූම් ‍එකේ ඉඳලා බැලුවම එයාලගේ ස්විමිං පූල් එක නියමෙට පේනවා. මම හුඟක් වෙලාවකට වැලකට අවශ්‍ය කාරනාවල් හොයා ගන්නේ ඔන්න ඔය ස්විමිංපූල් ‍එකේ අම්ම හරි දුව හරි නානවා බලාගෙන ඉඳලා. නිවාඩු දවස්වල දෙන්නම හිරට හිරේ අඩ නිරුවතින් බිකිනි ඇඳගෙන නානකොට අසූහාරදහට නඟින මල්ලියාව ඇති තරම් අඬවලා තමයි ඒ දෙන්නගේ ස්විමිං ඉවර වෙන්නේ. ඔන්න හරියට ම මේ කියන දවසෙත් ඒ දෙන්නා අර විදියට ම නාන්න ලක ලැහැස්ති වුනා. ඉස්සෙල්ලම සැන්ඩ්‍රා ලා නිල් පාට බිකිනියක් ඇදගෙන ඇවිත් කකුල් දෙක පූල් එකට දාලා ගැට්ටේ වාඩි වුනා. තව ටික වෙලාවකින් එයාගෙ අම්මත් ලා දම්පාට බිකිනියක් ඇඳගෙන ඇවිත් සැන්ඩ්‍රා ලඟින්ම අර විදියට ම වාඩි වෙලා මුනවද කුටු කුටු ගාන්න පටන් ගත්තා.

ටිකවෙලාවකින් ට්‍රිලිෂියා සැන්ඩ්‍රාගේ කරට උඩින් අත දැම්මා. මම ටිකක් විතර හොල්මන් වෙලා ජනේල් තිරරෙද්ද හොඳටම ඇරලා දාලා මේ අමුතු සිද්දිය හොඳට බලා ගන්න ලැහැස්ති වුනේ දැනටමත් අන්ඩර්වෙයා එක යට පුපුරු ගහන මල්ලියාට ඉවසපන් කියලා තට්ටුවකුත් දාන අතරේ. ඊලඟ මම ප්‍රාර්ථනා කරපු විදියට ම වැඩ සිද්ද වෙන්න පටන් ගත්තෙ ගැන්සියේ උන්ගේ කතා ඇත්ත ම කියලා ඔප්පු කරමින්. සැන්ඩ්‍රාගෙ කරට අත දාලා සැන්ඩ්‍රාව තවත් ලන් කර ගත්ත එයාගේ අම්මා එයාගේ මූන දිහාවට තමන්ගේ මූන ලන් කරලා බොහොම සීරුවෙන් ඉබින්න පටන් ගත්තා. සැන්ඩ්‍රාත් බොහොම ආශාවෙන් එයාගේ අත් දෙකට අම්මගේ ඉන වටේ පටලා ගත්තේ වාරු නැතිව පූල් එකට වැටෙයි කියලා වෙන්න ඇති.

ට්‍රිලිෂියා වියරුවෙන් වගේ එයාගේ සැන්ඩ්‍රාගේ තොල් උරන්න පටන් ගත්තේ එයාගේ හිසකෙස් පිට දිගේ ඇඟිලි වේගයෙන් දුවවන අත‍රේ. ටිකවෙලාවකින් සැන්ඩ්‍රා ඉද ගෙන ඉන්න බැරි තැන ම පූල් එකේ ඉවරේ මාබල් පොලව මත උඩුකුරුව වැතුරෙනේ ට්‍රිලිෂියාට වැ‍ඩේ තවත් පහසු කරමින්. දැන් ට්‍රිලිෂියා දැන්ඩ්‍රාගේ මුලු ඇඟම ඉබිනවා, ලෙවකනවා මිරිකනවා. සැන්ඩ්‍රා කකුල් ගස්ස ගස්සා එයාගේ ආශාව පිට කරනවා. සැන්ඩ්‍රා ඇඟිලිවලින් ට්‍රිලිෂියාගේ පිට හූරනවා. ට්‍රිලිෂියාගේ පැන්ට්‍රීය පුපුරන්න වගේ තට්ටම් දෙක ලොකුවට අහසට ඒ කියන්නේ දැන් මම ඉන්න පැත්තට හැරිලා. ආශාවේ බෑ මේක දැන් ගලවයි දැන් ගලවයි කියලා.එයාගේ බටර් පාට පිටයි, පිටකලවා ලස්සන කකුල් රෝස පාට යටිපතුල් පවා මට දැන් නියමෙට පේනවා. මැරෙන්න තරම් හිතයි මේ වස්තුව වෙනුවෙන්. තවත් ටික වෙලාවකින් ට්‍රිලිෂියා එයාගේ සැන්ඩාගේ බ්‍රා එක ගලවලා විසි කරලා වියරුවෙන් වගේ සැන්ඩ්‍රාගේ තන දෙක ලෙව කන්නයි, මිරිකන්නයි පටන් ගත්තා. සැන්ඩ්‍රා ඇස් දෙක වහගෙන කෙඳිරි ගානවා. මගේ ෂෝට කොහොම ගැලවුනා ද කියලා දන්නේ නෑ.

මම මල්ලියා අත ගගා බඩු ටික දැන්ම යයි කියලා බයෙන් වැඩිය ගස්සන්නේ නැතිව සොමියක් ගත්තා. ට්‍රිලිෂියා සැන්ඩ්‍රාගෙ තන දෙක උරන ගමන්ම තව පහලට ලෙවකාගෙන ගියා. ඊට පස්සේ සැන්ඩ්‍රාට මොනවද කියපු ට්‍රිලිෂියා ස්විමිං පූල් එකට බැස්සා. එතකොටම වගේ අයේත් ස්විමිංපූල් එකේ ඉවුරේ ඉඳගත්ත සැන්ඩ්‍රා කකුල් දෙක ඈත් කරා. දැන් ට්‍රිලිෂියා වතුරේ බැහගෙන සැන්ඩ්‍රා දිහාට ඇවිදගෙන ආවා. සැන්ඩ්‍රා හොඳට කකුල් ඈත් කරගෙන ඉඳිද්දි ට්‍රිලිෂියා සැන්ඩ්‍රාගේ කකුල් දිගේ මූන අතුල්ලා ගෙන ඇවිත් එකවරම සැන්ඩ්‍රාගේ පැන්ටියට මූන තියලා හිරකරා. සැන්ඩ්‍රා‍එකවර ම කෙඳිරි ගාගෙන එයාගේ අම්මගේ ඔලුවෙන් අල්ලලා ‍යෝනිය හොඳට තද කලා. වාව්…දැන්නම් මට ඉන්න ම බෑ. ඊට පස්සේ ට්‍රිලිෂියා සැන්ඩ්‍රාගේ පැන්ටිය ගලවලා දාලා සැන්ඩ්‍රාගේ පිරුන යෝනිය උරන්න පටන් ගත්තා. මගේ මල්ලියා දැන්නම් හොඳටම තෙල්වෙලා වමාරන්නමයි හිත. මේ වගේ සෑහෙන වෙලාවක් උරා උරා ඉන්න අතරේ සැන්ඩ්‍රා එකවරම දගලලා දගලලා ආයෙ වතාවක් ස්විමිංපූල් එකේ ඉවුරෙම මුනින් අතට කඩා වැටුනා. මම හිතන්නේ එයාට ජූස් ගියා. අන්න ඒ වෙලාවෙම මමත් හොඳටම පයර් වෙලා බඩු ලීටරයක් විතර මගේ බිත්තියට මුදා හැරිය.

මේ සිද්ධියෙන් පස්සේ මටනම් මුන් දෙන්නාගෙන් තොර ලෝකයක් තිබ්බෙ නෑ. ඒත් මම කොහොමද මුන් දෙන්නා අතරට ඇත්තට ම යා ගන්නේ? ගැන්සියත් එක්ක පාරේ කරක් ගහනවෙලාවට අම්මයි දුවයි බැල්කනියට වෙලා මුකුලු කර කර ඉන්නවා මම කීප දවසක් ම නෝටිස් කරා. සමහර දවස්වලට මම ගැන්සිය මඟ ඇරලා සැන්ඩ්‍රලාගේ බැල්කනිය දිහා බලාගෙන යනවා. වතාවක් දෙවතාවක් ට්‍රිලිෂියා මාව දැකල ලාවට හිනාවක් දැම්මා ඒත් කතා කරන්න අවස්ථාවක් තාම ලැබිලා නෑ. ඒත් ඉතිං බඹරෙ වැල්ලෙත් කැරකෙන කාලයක් එනවා කියලා තියෙනවානේ. මටත් ඒ වගේ දවසක් උදාවෙන්න වැඩි කාලයක් ගියේ නෑ. දවසක් මම ගැන්සියට‍හොරා සැන්ඩ්‍රලාගේ ගෙදර ලගින් යන කොට එයාගේ අම්මා ගේට් එක ලඟ කාර් එක නතර කරගෙන ඉහේ අතගහගෙන ඉන්නවා ඇතුලට යා ගන්න බැරිව. හේතුව එයාලගේ රිමෝට් කන්ට්‍රෝල් එකෙන් වැඩකරන ගේට් එක හරියට වැඩ කරන්නේ නැති එක. ට්‍රිලිෂියාගේ ඉහින් කනින් දාඩිය දාලා මොකක්වත් හිතා ගන්න බැරිව. ඉතිං මේ වගේ වෙලාවක් මඟ ඇරල යන්නේ මොන ගොනා ද! මමත් ටිකක් නැවතිලා, “ඇයි… ටීචර් මොකක්ද අප්සෙට් එක?” කියලා ඇහුවා. “අනේ බලන්නකො හරි වැඩේනෙ වෙලා තියෙන්නේ, මේ ගේට් එක රිමෝට් කන්ට්‍රෝල් එකට අන්සර් කරන්නේ නෑනේ… එකම වැඩයි කරන්න තියෙන්නේ මේක ඇතුලෙන් ඕපන් කරන්න පුලුවන්. ඒත් ඉතිං ‍මේ තාප්පෙන් පැනලා තමයි ඇතුලට යන්න පුලුවන්…….” ට්‍රිලිෂියා කියවගෙන කියවගෙන ගියේ හරි කලබලයෙන්. “අයියෝ වෙරි සිම්පල් ටීචර්……මම ඒක කරන්නම්….” මමත් අතට ආපු චාන්ස් එක අරින්න කැමැති නැතිව කිව්වා.තාප්පෙ අයිනට වෙන්න තිබ්බ අඹ ගහට නැගල මම හෙමින් සීරුවට තාප්පෙන් ඇතුලට පැන්නා. ගෙදර කව්රුහරි දැක්කොත් නම් විනාශයි මේ මොකද කරන්නේ කියලා. ඒත් වාසනාවට පේන්න කවුරුත් එලි පහල නෑ……………………….

ගෙදර ඇතුලට ගියාට පස්සේ වෙන දේවල් පස්සේ ලියන්නම්…

කතාව හොඳනම් පහලින් ලයික් එකකුත් දාලම යන්න

No comments:

Post a Comment

මේ ගැන ඔබට හිතෙන දේත් ලියලම යන්න. අළුත් කතා ලිවීමේදී ඔයාලගේ අදහස් බොහෝ ප්‍රයෝජනවත් වෙනවා.

සයිට් එක හොඳනම් Share කරලා ඔබගේ සහයෝගය ලබා දෙන්න