Thursday, July 11, 2013

සැන්ඩ්‍රා (4 කොටස) පලමුවැනි පරිච්ඡේදය අවසන්


මෙතෙක් කතාව,
ට්‍රිලීෂියා කියන්නේ අවුරුදු 48ක සෙක්සි ෆිගර් එකක් තියෙන වෘත්තියෙන් ගුරුවරියක් වෙච්ච ලස්සනම ලස්සන ගැහැනියක්. එයාගේ හස්බන්ඩ් මීට වසරකට විතර ඉස්සෙල්ලා එයාගෙන් ඩිවෝස් වෙලා වෙන ගැහැනියක් විවාහ කරගෙන යන්න ගියා. එයා හිටියේ එයාගේ දුව සැන්ඩ්‍රා එක්ක (ඒත් මම පස්සේ දැනගත්තා, සැන්ඩ්‍රා එයාගේ රට ඉන්න මිතුරියක්ගෙ දුවක් බව). එයාලගෙ සුභෝපභෝගි නිවස තිබ්බේ අපේ ගෙදරට අල්ලපු වැටේ. මම මේ දෙන්නා අතරට යන්න වෑයම් කරමින් ඉන්න වෙලාවෙ දවසක් අහම්බෙන් වගේ දවසක ට්‍රිලීෂියාට උදව්වක් ඕන වෙලා මට ඒ නිවසට යන්න අවස්ථාව ලැබුනා. නිවස ඇතුලෙදි අපි අහම්බෙන් වගේ ඒත් හරියට කලින් සැලසුම් කලා වගේ එකිනෙකාට ලන් වෙන්නත්, සිප ගන්නත් පටන් ගත්තා. දැන් එය සම්පූර්න කායික සම්බන්ධතාවකට ම පෙරලිලා. එම උනුසුම් මොහොතවල්වල උච්චතම අවස්ථාවක තමයි දැන් අපි ඉන්නේ…………………….

ට්‍රිලීෂියාට ඉස්සෙල්ලම මගේ තොල් එයාගේ තොල් අතරේ හිරකරගෙන ආශාවෙන් උරන්න පටන් ගත්තා. මගේ මුලු ඇගම ආශාවෙන් කුල්මත් වෙලා. අපේ දෙන්න හුස්ම ගන්න ශබ්දය පවා ඇහෙනවා. එයා ම‍ගේ තොල් උරන අතරේ මගේ ඇස් දිහා ආදරෙන් එබෙනවා. ”ම්්ම්ම්ම්ම්්මම්ම්්මම්ම්්මම්ම්මා………………ආහ්…….’මම අතොරක් නැතිව එයාගේ පිට දිගෙයි, හිස කෙස් අතරෙයි මගේ ඇගිලි දුවවව්වා. එයා එහෙමම මගේ කට ඇතුලට දිවදාලා මගේ දිව උරන්න පටන් ගත්තා.ආහ්…………….කාමරයෙන් එකයි අපේ සුසුම්, කෙඳිරිලි. තවත් ටිකකින් එයා මගේ මුලු මූනම ලෙව කන්න පටන් ගත්තා. මම එයාට කරපු හැම දෙයක් ම කරන්න හිතාගෙන වගේ මගේ කන් පෙති ලෙව කන්නත් උරන්නත් පටන් ගත්තා. එයාගේ ලස්සන උනුසුම් අතැඟිලි මගේ මවිල් පිරුන පපුව දිගේ වියරුවෙන් වගේ ම හරිම ආශාවෙන් දුවවන අතරේ තමයි එයා මගේ කන් පෙති ලෙව කන්නත් උරන්නත් පටන් ගත්තේ. මේ සිද්ධ වෙන දේවල් දරාගන්න බැරිව මම කෙදිරි ගාන්නත් එයාගේ නිරුවත් පිට පහුරු ගාන්නත් පටන් ගත්තා. ඊට පස්සේ දෑතම එයාගේ ස්කර්ට් එක පිටිපස්සට අරගෙන ගිහින් එයාගේ මෙලෙක්, ඒ වගේම මෙච්චර කල් ඈතට විතරක් දැකපු එයාගේ විශාල වටකුරු තට්ටම් උඩ මගේ අත් තිබ්බා. මම ඒවා හෙමීට අත ගාන්නත්, ටික ටික ලාවට මිරිකන්නත් පටන් ගත්තා ම ට්‍රිලීෂියා කෙඳිරිගාන්නත් හයියෙන් හුස්ම ගන්නත් පටන් ගත්තේ මගේ වැඩේට තවත් අනුබල දෙන අතරේ. එයා මගේ කන්පෙති ලෙව කාලා ඉවරවෙනවත් එක්ක ම මම එය‍ගේ වාත්තු කලා වගේ හීන් රැලි කීපයක් මතු වෙලා තියෙන කිරිපාට බෙල්ල ලෙවකන්න පටන් ගත්තා ම එයා ආයෙත් කෙඳිරිගාන්න පටන් ගත්තා. මගේ පපුවේ එයාගේ නියපොතු පාරවල් වැදිලා කියලා මට දැනුනත් ඒක මිහිරි වේදානාවක් වුනා. දැන් ට්‍රිලීෂියා එයාගේ ‍‍‍යෝනි ප්‍රදේශය තදින් මගේ යටි බඩට තද කරන්නත් එයාගේ නිරුවත් පියයුරු මගේ පපුවට තද කරන්නත් පටන් ගත්තා.

මම එයාගේ තට්ටම් තවත් ටිකක් තදින් මිරිකන්න පටන් ගත්තේ ඒවායේ උනුසුමත් මෙලෙක් බවත් දරා ගන්න බැරිම තැන. ”ම‍ගේ වස්තුව…..මට ඔයාව ඕනේ රත්තරන්………….ම්ම්ම්ම්ම්්ම්මම්….ට්‍රිලිෂියා එකවරටම මගේ මූන වැහෙන විදියට එයාගේ තන මගේ මූනට තද කලා. ආහ්………….. ආහ්…..වස්තුවේ මම ආශයි…..ම්හ්………. මගේ මුලු මූනම වැහෙන විදියට එයාගේ තන මගේ මූනට තව තවත් තද කලා. හුස්ම ගන්න බැරි තරම් වෙලාවක් ඒ පයෝධර යට මූන හන්ගගෙන ඉදපු මම ඒවා යලි වතාවක් ලෙව කන්න පටන් ගත්තා. ට්‍රිලීෂියා මගේ මූන උඩ ඇඹරෙනවා. දැන් එයාගේ තට්ටම් තවත් මගේ දෑත්වලට ලන් වෙලා. මට එයාගේ කිරිම කිරිපාට මෘදු කලවාවල පිටි පස්ස අත ගාන්නත් එයාගේ හිර ස්කර්ට් එකකට යටින් අත දාලා එයාගේ උනුසුම් තට්ටම් අත ගාන්නත් පටන් ගත්තා. මගේ ඇඟිලි හරිම අකීකරු විදියට එයාගේ තට්ටම්වල ගැඹුරු කානුව අතර රිංගන්න උනාම ට්‍රිලීෂියා තවත් වේගයෙන් කෙඳිරි ගාන්නත්, එයාගේ පපුව තව තවත් මගේ මූනට තද කරන්නත් වුනා. මගේ ඇගිලි හෙමින් සීරුවේ එයාගේ කලවා අතරින් තවත් චුට්ටක් පහලට වුනා තෙතට ලිස්සලා එයාගේ උතුර උතුරා ගලන උනු දිය උල්පතට එයාගේ යෝනිය දිහාට ගමන් කලා. හ්ම් ………….හ්ම් ආනේ පැටියෝ…………. ඔයා ……….ම්හ්…………………… ට්‍රිලීෂියාගේ කෙඳිරිල්ල මුලු රූම් එකම පුරවලා දාලා. එයා අවුරුදු 17ක 18ක කෙල්ලෙක් වගේ හරිම ක්‍රියාශීලි වෙලා.මට දැනෙනෙවා ම‍ගේ පොල්ල දැන් හොදට ම තෙත්වෙලා. දික් වෙලා, ඒත් තවමත් ඇතුලට වෙලා දුක් විදිනවා.මම තව තවත් ආශාවෙන් මගේ ඇඟිලි තුඩු තවතවත් ගැඹුරට සෙවෙලෙට ඇලෙන ට්‍රිලීෂියාගේ කලවා මැද්දෙන් පහලට ගෙනයමින් එයාගේ යෝනි තොල් ‍‍හොයන්කොට එයා එයාගේ කලවා දෙක ඉහිල් කරලා මගේ ඇඟිලිවලට ඉඩ දුන්නේ තව තවත් කෙඳිරිය වැඩ කරන අතරේ වගේ ම මගේ බෙල්ල පුරාම එයාගේ තෙත දිව ගෙනියන අතරේ. ”අනේ පැටියෝ…….රන්ජන්……, දෙය්යනේ මාව පිච්චෙනවා කොල්ලෝ….ආහ් ආහ් ආහ්…” එයා මේ දවස වෙනකම් ඇගිලි ගැන ගැන ඉදියා වගේ සම්පූර්නයෙන් ම මම කරන දේවල් හැම දෙයක් ම වියරුවෙන් වගේ දරා ගන්නවා. මම දැන් මගේ අතැඟිලි ට්‍රිලීෂියාගේ උනුසුම් තට්ටම් දෙක මැද දාරය දිගේ මදින්න පටන් ගත්තා. එයා තව ටිකක් පස්ස පැත්ත උඩට උස්සලා මට ඒ වැඩේ තවත් පහසු කලා. දැන් එයාගේ ස්කර්ට් එක රෝල් වෙලා ඇවිත් ඉග ලඟට එයාගේ ඉන වටේ ඔතපු පිලිවෙලක් නැති රෙදි පටියක් වගේ පෙනුනා. මම එයාගේ තට්ටම් දෙකඅත් දෙකෙන් මිරික මිරික ඈත් කරන අතරේ ම මගේ අත් දෙකේ දබරඟිලි දෙකින් ලාවට වගේ එයාගේ පස්සා හිලේ අග තෙරපව්වා.”ආහ් දෙය්යෝ…………මම ම‍ම………..අන්….රන්..ජන් ආහ් පැටියෝ..මට……ඉන්න බෑ…”කිය කිය එයා ආශාවෙන් මගේ ඇගිලි තුඩු එයාගේ තට්ටම් මැද හිලේ මැදෙනකොට කෙඳිරි ගෑවා.”අනේ වස්තුව, ට්‍රිලීෂියා මම ඔයාගේ පස්ස පැත්තට ආශයි වස්තුවේ. මම හුඟ දවසක් ආශාවෙන් ඔයා දිහා බලාගෙන ඉඳලා තියෙනවා…,” තවත් රහස් හංගාගෙන ඉඳලා වැඩක් නැති නිසා මම කිව්වා ම ට්‍රිලීෂියා මගේ දිහා බලලා, ”හා.. ඇත්ත ද… නෝටි කොල්ලා..මම දැකලා තියෙනවා.. ඔයා මගේ දිහා බලාගෙන ඉඳලා තියෙනවා. ඒත් දැන් තමයි නෝටියාගේ හැටි දැන ගත්තේ,” කියලා මගේ නිප්ල් එකක් ටිකක් තදට හපලා හිනා වුනා. “ඌයි..රිදෙනවා.. වස්තුවේ,” එයාගේ මූන පැත්තකට කරන අතරේ මම කිව්වේ ඒක ටිකක් ඇත්තට ම රිදුන හින්දා..”ඉතිං ඉතිං කියන්න බලන්න මේ නෝටි ‍කොල්ලා තව මොනවද හිතුවේ මං ගැන..?” ට්‍රිලීෂියා ආයෙත් වතාවක් හරිම සෙක්සි විදියට ඇහුවා. හිතපු දේවල් නේන්නම් මේ සිද්ධ වෙන්නේ කියලා මට ම කියා ගෙන, ”තව තව හුඟා…ක් දේවල්….” එහෙම කියලා මම එයාගේ මූන මගේ පැත්තට අරගෙන තොල් උරන්න පටන් ගත්තා. ”ම්හ්…ම්හ්..ආහ්… ඒ පාරනම් මට ‍හොඳටම ෆයර් වෙලා, මම එයාගේ මුලු මූන ම ලෙව කන්න පටන් ගත්තා. එයාගේ නලල, නහය, නිකට පවා මගේ කෙලවලින් නෑව්වේ ට්‍රිලීෂියා ඒ හැම දෙයක් ම කාලාන්තරයක් තිස්සේ බලාගෙන ඉඳලා දැන් මේ හදි‍සියේ ලැබුන කිරිල්ලියක් වගේ.

එයාගේ මුලු මූනම මගේ කෙලවලින් පෙගිලා වගේම එයාගේ කම්මුල් රතුපාට වෙලා.ට්‍රිලීෂියා එකවර ම මගේ පපුවට අත් දෙක තියලා එයාගේ ඇඟ මගේ මූනට උඩින් ඉස්සරහට තල්ලු කලේ එයාගේ පියයුරු යුවලින් මගේ මූන වහගෙන. මම ඒවා දෑතින් ම අල්ලාගෙන ඉඹින්නයි, ලෙවකන්නයි,අතරින් පතර හපන්නයි පටන් ගත්තා ම එයා ගැස්සි ගැස්සි එයාගේ තන තව තවත් මගේ මූනට හිර කලා. ආහ්…

ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්මමා……..ආහ් මගේ රත්තරනේ…. මම එයාගේ තනවලට එහෙම ටික වෙලාවක් කර කර ඉඳලා එයාගේ යටි බඩ දිහාට මගේ මූන යන විදියට ඉන්න ඉරියව්වෙන් ම පහල රූටව්වා. ආහ් .. දැන් මගේ මූන එයාගේ බඩ යට..අද දවාලේ ලාවට එයාගේ සාරි පොට අතරින් දැකපු ක්‍රීම්පාට බඩ දැන් මගේ මූන උඩ.ආහ්….ම්ම්්ම්ම්ම..මම කෙලවරක් නැතිව එයාගේ බඩ ලෙවකන්න පටන් ගත්තා. ඊට පස්සේ මම එයාගේ තරමක් ගැඹුරට තියෙන පෙකනියට දිව දාලා කලත්තන්න පටන් ගත්තා ම ට්‍රිලීෂියා එයාගේ බඩ මගේ මූන වටා කරකවව්න්න පටන් ගත්තා. ”ආහ් ආහ් ආහ් හරිම සනීපයි වස්තුවේ..මගේ රත්තරන් කොල්ලෝ ඔයා මාව පිස්සු වට්ටනවා පැටියෝ.මම ආශයි…….” ට්‍රිලීෂියා එහෙම කියන කොට එයාගේ තට්ටම් දෙකට අත් තියලා එයාගේ ඇඟ තව තවත් මගේ මූනට හිර කර ගත්තා. මේ ‍වෙනකොට ඉඟ දක්වා රෝල්වෙලා තියෙන එයාගේ ස්කර් එක මගේ වැඩේට බාධාවක් නිසා මම ඒක පහලට ඇදලා විසි කරලා දැම්මා.

සිද්ධ වෙන හැම දෙයක් ම ට්‍රිලීෂියා බලාපොරොත්තු වුන දේවල් වගේ එයා ඒවා විඳ ගත්තා. කිසිම විරුද්ධත්වයක් නොදක්වපු එයා මම කරන හැම දේකට ම උපරිම විදියට දායක වුනා. අපේ සිරුරු ‍දැන් එකක් වෙලා. එකිනෙකාගේ ආශාවල් හැඟීම් එකම විදියට කතා කරන්න පටන් අරන්. මම හෙමීට එයාගේ පෙකනියට යටින් එයාගේ යෝනියත් පෙකනියත් අතර තියෙන කොටස දිගේ පහලට ලෙවකාගෙන ගියා. එයා යෝනිය වගේ ෂේව් කරලා තිබ්බත්, ත්‍රිකෝනාකාරව යෝනියට උඩින් පුංචි රැවුල් කොටසක් වගේ මයිල් ඉතුරු කරලා තිබ්බා. මම ඒ ගොඩැල්ලේ මගේ තොල් දෙක උන්ඩි කරලා එහෙට මෙහෙට කලා. ම්ම්ම්ම්්ම්ම්ම්මා….රන්ජන්…….. ම‍ගෙ රත්තරනේ මට ඉවසුම් නෑ මට ඉන්න බෑ..අනේ ආහ්.. එහෙම කෙඳරිගගා ම ට්‍රිලීෂියා එයාගේ දනහිස්වලට බර දීලා. මගේ මූනෙන් උඩට ඉස්සුනේ මට තවත් පහසු කරමින්. එයාගේ යෝනියෙන් දැනටමත් කාන්දු වෙන්න පටන් ගෙන තිබුන උනුසුම්, ජූස් සුවඳින් මාව පිස්සු වැටිලා.” මගේ කෙල්ල….මගේ ට්‍රිලීෂියා අනේ වස්තුවේ මට ඔයාගේ නංගි බබාට දිව දාන්න ඕනේ රත්තරන්…..”මම පිස්සුවෙන් වගේ කියවාගෙන යනකොට ”…..අනේ කොල්ලෝ මගේ මුලු ඇඟම දැන් ඔයාගේ ගන්න වස්තුවේ…. මාව සනසන්න මගේ රත්තරන්, ම්හ්ආ………..” ට්‍රිලීෂියා එහෙම කොඳුරලා දෑතින් ම ඇඳ විට්ටම අල්ලගෙන මගේ මූනෙන් උඩට තවත් ටිකක් ඉස්සුනා. දැන් මම තව චූට්ටක් පහලට මගේ සිරුර ගෑටෙව්වා. ආහ්…….දැන් එයාගේ පිරුන, උනුසුම්, ‍තෙත යෝනි තොල් මගේ මූනට අගල් 4ක් විතර ඉහලින් වෙව්ලනවා. ට්‍රිලීෂියා වේගයෙන් හුස්ම ගන්නවා. ෂ්…….ෂ්… එයාගේ මෑමලින් කාන්දු වෙන ජූස් බිත්තර සුදුමද වගේ හීනි තීරු විදියට පහලට ඉල්ලෙනවා. මම හිතෙන්නේ තව තවත් ඒවායේ ප්‍රමානය හීනියට වැඩිවෙනවා. මම දිව එලියට දාලා ඒවා ලෙව කන්න වෑයම් කලා. හීනි ලුනු රසක් වගේම පුවක් ගොබයක රසක් මගේ දිව ඒවායින් විඳගත්තා. මම ටික ටික ට්‍රිලීෂියාගේ යෝනි තොල්වලට එසැවුනා. ”ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්මා……………..හ්.ආහ් මගේ ට්‍රිලිෂියා…..” මම එයාගේ යෝනි තොල් දෙක මැදට නහය තියලා දීර්ඝ හුස්මක් ඇද්දේ එයාගේ ජීවන සුවඳ මගේ ආත්මයට ම කාවද්ද ගන්න.

ආහ්……………………………. පැටියෝ…………….. උඌහ් ස නී…………….ප………යි………ට්‍රිලීෂියා එයාගේ වෙව්ලන කටහඬින් මට කිව්වා ම මම තව තවත් එයාගේ නැවුම් පුවක්මලක සුවඳ වි‍හිදෙන, ‍තෙත ම තෙත යෝනි තොල් අතොරක් නැතිව ඉඹින්න පටන් ගත්තා. දැන් එයාගේ යෝනියෙන් තව තවත් ජූස් එන්න පටන් ගත්තා. මම ඒවා දිව දාලා ලෙව කෑවේ බිංදුවක්වත් පැත්තකට යයි කියන බයෙන්. මම ඒ තරමට ම ට්‍රිලීෂියාට වශී වෙලා ඉඳියේ. මට ඕන වුනේ ට්‍රිලීෂිව එහෙම පිටින් ම ගිලින්න. මගේ ඇතුලට ගන්න. ඊට පස්සේ මම එයාගේ යෝනි තොල් දිවෙන් හුරතල් කරන්න වුනේ, ට්‍රිලීෂියාගේ මුලු සිරුර ම සලිත කරවමින්.ඌශ්………ආහ්…….යැහ්…….ඕ මයි ගොඩ්……… කොල්ලෝ මාව මැරෙයි වස්තුවේ…ආහ්ම්හ්..ආහ්………ඕන් හනේ.ම්මම්්ම්්ම්්ම්මමම…ට්‍රිලීෂියා කෙඳිරි ගගා එයාගේ ඉන අඹරවනවා. සිප්පි කටු දෙකක් වගේ ලස්සනට හැඩට තියෙන එයාගේ යෝනි තොල් දෙක එහෙම පිටින් ම ම‍ගේ කටේ දාගෙන සූප්පු කරන්න උත්සහා දැරුවත් ඒවා වෙව්ලන වේගෙට මට ඒක කරන්න අමාරු වුනා. ඒ ‍තොල් අතරින් එක දිගට සුදුබිත්තර සාරු වගේ ට්‍රිලිෂිලියාගේ ජීවන දියර මගේ දිව දිගේ ඇවිත් මගේ සිරුරට ඇතුල් වුනා. ඒ යෝනි තොල් දෙකට මැදින් දැන් ඉස්සහරට නෙරලා ඇවිල්ලා තියෙන යාන්තමට පැත්තක් විවර වුනු ‍තරමක ලොකු බෝංචි ඇටයකට සමාන එයාගේ මෑමල මම දිවේ තුඩෙන් යාන්තමට කිති කැව්වාම ට්‍රිලීෂියා එයාගේ යටිකය වේගයෙන් ගැස්සුවා. මම තව වතාවක් ඒ විදියට කලාම එයාගේ කෙඳිරිය දෙගුන දෙගුන වුනා. ”අනේ මගේ කාම දෙය්යනේ….. මම සතුටුයි පැටි‍ොය්.ආහ් ආහ් අහා අහා අහා් අහ් අහ් අහ්

අහ්…………………..ඕ………………………………………………. මම එයාගේ යෝනි තොල් දෙක ඈත් කරලා දිවේ තුඩ තව ටිකක් ඇතුලට තෙරපෙව්වාම එයාගේ කෙඳිරිය තවත් වැඩි වෙලා එයාගේ යෝනිය මගේ තොල්වලට තවත් වේගයෙන් තෙරපෙව්වා. දැන් ඒකෙන් තවත් ජූස් එලියට පැනලා මගේ උගුර දිගේ ඇතුලට යනවා. මම තවත් දිව ඇතුලට තද කලා.

එයා දැන් වේගයෙන් එයාගේ ඉඟ එහෙට මෙහාට අඹරන්නයි හොලවන්නයි පටන් ගත්තේ මගේ ආශාව තව තවත් දෙගුන තෙගුන කරමින්.එයාගේ යෝනියට ඒ විදියට දිව දාන්න පටන් ගත්ත මට එයාගේ හිරට හිරේ නලියන පස්සා හිල දැක්කාම පිස්සු හැදුනා. මම දිව ඒ විදියටම ලෙව කාගෙන ගිහින් එයාගේ පස්සා හිල වගේ තට්ටම් ලාවට ලෙවකන්න පටන් ගත්තා. ආහ් අඅආආආආආආගගගගගගගගගගග……………… රන්ජන්…………….. ඌහ් ම්ම්ම්ම්ම්ම්හ්…… ට්‍රිලීෂියාගේ පස්ස හිල පොපියන්න පටන් ගත්තාම මම තවත් ටිකක් දිවේ තුඩ ඇතුලට තද කලා. එයා දියෙන් ගොඩදාපු මාලුවෙක් වගේ වෙව්ලන අතරේ ම මගේ මූනට එයාගේ යෝනිය යි අර ලස්සන පස්ස පැත්තයි තද කලේ මාව තව තවත් පිස්සු වට්ටමින්. මම එකවරම ට්‍රිලිෂියාගේ ඉඟ දෙපැත්තෙන් අල්ලලා එයා මගේ මූන උඩ වාඩිවෙන විදියට උඩට ඇදලා ගත්තා. ම්ම්්ම්ම්ම්ම්මමාාහ් ඕහ් අනේ වස්තුවේ මාව…ආහ්…ට්‍රිලීෂියාගේ පිරුනු තෙත යෝනි තොල් මගේ තොල් දෙක තෙරපවාගෙන හිර වෙලා. එයාගේ තට්ටම් අතරට මගේ නිකට හිර වෙලා. ට්‍රිලීෂියාගේ පිරුනු පියවුරු දෙක විශාල පැනි කොමඩු ගෙඩි දෙකක් වගේ මගේ දෑස් ඉදිරිපිට නැටවෙමින් මගේ ආශාව තවත් වැඩි කරනවා.මගේ මූනට වැඩිය බර නොවැටෙන ගානට ට්‍රිලීෂියා එයාගේ බර දනිස්වලට දීලා යාන්තට ඉස්සී ඉස්සී මගේ දිව එයාගේ පස්ස හිලෙයි යෝනියටයි අතුල්ලා ගත්තා.එහෙම කරනකොට මම මගේ තොල් දෙක ටිකක් තදට උන්ඩි කරලා ට්‍රිලීෂියාගේ යෝනි තොල් දෙකේ එහෙට මෙහෙට අතුල්ලන්ට පටන් ගත්තාම ඒ සතුටයි කිතියයි දරා ගන්න බැරිව එයා මුලු සිරුරෙම බර මගේ මූනට නිදහස් කලා.ආහ් ආහ් අාහ් ආහ් අහා්..ම්ම්ම්ම්ම මා ආහ් පැටියෝ ආහ් ම්ම්මහ්.. එයාගේ ජූස් ගැලීමේ වැඩියක් මිස අඩුවක් නම් මම දැක්කේ නෑ. එහෙම කරන්න කරන්න කරන්න එයාට මගේ මූන උඩ වාඩිවෙලා ඉන්න බැරි තරමට වෙව්ලන්න පටන් ගත්තා. ඌහ්උහ්.ආහ් අහා අහා අහා………ම්ම්්ම්ම්ම්්මම්්මහ්ආ…….ම්ම්ා ආ ආ. ..ඔහ්….ම්ම්ම්මමාාා යැහ්…යෑස් යෑය් යෑස්………. යර්ස් යර්ස් යර්ස් ආහ් ආහ් ආහ්.එයා තව තවත් මගේ මූනට එයාගේ යෝනිය තෙරපන්නට පටන් ගත්තා. ‍‍‍තෙත උනුසුම පුවක්මල් සුවඳ ආහ් මම තව එයාගේ යෝනි තොල් දෙකට මගේ කට ඇතුලට අරන් උරන්න පටන් ගත්තේ, ට්‍රිලීෂියාට ආයෙ කවදාවත් මගෙන ගැලවෙන් බැරි විදයට…..අනේ වස්තුවේවේ…ආහ් මට ඉන්න බෑ පැටියෝ…….ආහ්……..උල්පතකින් වගේ බිංදු බිංදු ලුනු රස ජූස් එයාගේ තෙත වෙව්ලන යෝනි තොල් අතරින් බේරෙනකොට මම තවත් උනුසුම් වෙලා ඒවා ආශාවෙන් ගිල ගත්තා.තව තවත් මගේ දිව එයාගේ යෝනිය ඇතුලේ තෙරපනකොට ට්‍රිලීෂියා කෙඳිරිගෑවා නෙවෙයි, කෑ ගැහුවේ ආශාවට.ආහ් ආහ්……අනේ රන්ජන මාව මැරෙන් වස්තුවේ……ම‍ගේ මුලු ඇඟම ආශාවෙන් මත් වෙලා. මගේ හිස ඇතුලේ අනන්ත අපරිමාන විද්‍යුත් ධාරාවල් ඇදලා යන්නේ තව තවත් ට්‍රිලීෂියාගේ සිරුරට මගේ ආශාව දෙගුන තෙගුන සිය ගුනයක් කරමින්.”මට ඔයාව සදහටම ඕන වස්තුවේ……..ආහ්” මම කෙඳිරි ගාන කොට ට්‍රිලීෂියා තව තවත් එයාගේ රහස් කය මගේ මූනට තද කලා.

තව ටිකකින් එයා වියරුවෙන් වගේ මගේ මූනෙන් ඇඟ ඉවත් කරගෙන මගේ ඇඟ දිගේ පහතට ඒ ඉරියව්වෙන් ම ඇදිලා ගියා. මම එහෙමම එයාට ඉඩ දීලා මගේ ඇඟ ඇඳ ඉහත්තාවට ඇදලා ගත්තා. එයාගේ කොන්ඩෙ මූන දෙපැත්තෙන් වැටිලා, එයා ඒක පැත්තට අතින් හදා ගත්තා. ට්‍රිලීෂියාගේ තන දෙක තවත් ලොකු වෙලා වගේ. ඒ වගේ ම රතු වෙලා. මගේ දිහා ආශාවෙන් බලාගෙන ඉඳපු ට්‍රිලීෂියා ම‍ගේ බඩට නැමිලා, ඉඹින්න පටන් ගත්තේ, එයාගේ අත දැන් හෙමීට මගේ කලවා දිගේ උඩට අරගෙන එන අතරේ. ආශාවෙන් වෙව්ලමින් මම එයාට ඉඩ දුන්නා.මගේ ශිශ්නය දැන හොඳට ම ගැහෙනවා. මට දැනෙනවා ඒක තෙත්වෙනවා. ආහ්……..ට්‍රිලීෂියාගේ ඇගිලි එකවරම මගේ යටිකය උඩින් තියවුනාම ම‍ම තව තවත් කෙඳිරි ගාන්නත් ඇඹෙරෙන්නත් වුනා. මම එයාගේ හිස කෙස් අතරින් ඇඟිලි යවලා අත ගගා එයාට ඉඩ දුන්නා. ට්‍රිලීෂියා දැන් ලාවට වගේ මගේ යටිකය අත ගාන්න, පිරිමදින්න වුනේ මගේ පපුව පුරා එයාගේ තොල් පෙතිවලින් තෙමන අතරේ, සමහර වෙලාවලදී එයා මගේ නිප්ල්ස් උරා බිව්වේ හරිම ආශාවෙන්, සමහරවෙලාවල්වලදී එයාගේ දත් පාරවල් ඒ උඩින් තිබ්බා.ම්ම්ම්ම්්ම්ම්ම්ම්මමම්ම්හා ආහ් ආහ්…………..දඟලනවා ඇරෙන්න වෙන කිසිම දෙයක් මට තිබ්බේ නෑ. එයා මගේ මූන බඩ පපුව අතගාන අතරේ මූන තවත් ටිකක් පහලට අරගෙන ගිහින් මගේ පොල්ලට උඩින් ඩෙනිමෙ මූන තියාගත්තා ම හැම දෙයක්ම අමතක වෙලා මාව ගැහෙන්න තව තවත් උනුසුම් වෙන්න පටන් ගත්තා. ට්‍රිලීෂියා එයාගේ මූන ආශාවෙන් මගේ ඩෙනිම උඩ උතුල්ලනවා. ඒ අතරේම මගේ කලවා මිරිකන්ත් පටන් ගත්තා. එහෙම කරකර ඉඳපු එයා තව ටිකවෙලාවකින් මගේ බෙල්ට් එක ලගට අත් දෙක අරන් ඇවිත් ඔලුව උස්සලා මගේ දිහා බැලුවා. එයාගේ ඇස් උමතු වෙලා. ආශාව බේරෙනවා. ”රන්ජන්…මගේ වස්තුව..” එයා මගේ යටිබඩට හාද්දක් දුන්නා. මාව ගැස්සිලා ගියා. මගෙත් ආශාව උතුරනවා. හ්ම්..ට්‍රිලීෂියා ම‍ගෙන් ඇහුවා…ඔව් වස්තුවේ මම දැන් ඔයාගේ අපි දැන් අපේ…ඊට පස්සේ මමම මගේ බෙල්ට් එක බුරුල් කලා. ට්‍රිලීෂියා බොහොම නොඉවසිල්ලෙන් ඒ වගේ ම වෙව්ලන අත්වලින් මගේ බෙල්ට් එකක ගලවලා දැම්මා. ඊට පස්සේ ඩෙනිම් එකේ බට්න් එක පන්නව්වා. මම ආශාවෙන් ගැහෙනවා. ඊටත් පස්සේ එයා ඒක පහලට ඇද්දාම මම ටිකක් ඉස්සිලා එයාට පහසු කෙරෙව්වා. එයා ඒක පහලට ම ඇදලා දාලා ගැලෙව්වා. ඊට පස්සේ මගේ කකුල් දිගේ එයාගේ තොල් උඩට ගේනන පටන් ගත්තේ මාව මැරෙන තරම් ආශාවෙන් කිති කවමින්. ආහ් අාහ් මම සිරුර එහෙට මෙහෙට ගැස්සෙව්වා. මගේ මුලු ඇගම ආශාවෙන් පිරිලා ඉතිරිලා. දැන් එයාගේ තොල් මගේ කලවා වල. එයා ඒවා ලෙවකන්නත් අත ගාන්නත් පටන් ගත්තා..ආහ් ආහ් අනේ වස්තුවේ මාව කිතිකැවෙනවා පැටියෝ….” මම ට්‍රිලීෂියාගේ හිස කෙස් අතරින් ඇඟිලි යවමින් ආශාවෙන් කෙඳිරි ගෑවා. දැන් මම බොක්සර් එක පිටින්. තවත් ටික වෙලාවකින් එයා මගේ බොක්සර් එක උඩ එයාගේ තොල් තිබ්බා. දැන් මගේ බොක්සර් එක පුපුරන ගානට මගේ පොල්ල ඒක ඇතුලේ තෙරපිලා ඉන්න අතරේ ට්‍රිලීෂියාගේ උනුසුම් තොල් ගැන දැනුනු මගේ පයිය තව තවත් ආශාවෙන් ගැහෙන්න පටන් ගත්තා. ඌහ් ම්ම්්ම්ම්මම්ම්ම්ම්ම්මම.. ට්‍රිලීෂියා එයාගේ ‍තොල් එකට තද කරලා මගේ බොක්සර් එක පුපුරාගෙන එලි පනින්න හදන මගේ ශිෂ්නයේ අගට තද කලා. ඌහ් ආආආආආආආ… මම මගේ ඉඟෙන් ඉහලට මගේ යටිකය ට්‍රිලීෂියාගේ මුනට ම තද කලා. ඒ ගමන එයා මගේ බොක්සර් එක ලෙවකන්නට පටන් ගත්තාම මාව මැරෙන්න තරම් ආශාවෙන් වෙව්ලන්න වුනා. ආහ් ආහ් ආහ් අහා….මගේ මුලු ඇගම වෙව්ලනවා. ගැහෙනවා. ඒත් ට්‍රිලීෂියා ජීවිතේ එයාට ලැබුන ඉහලම සතුට වගේ මාව කුල්මත් කරවනවා..එයා එකවරම මගේ බොක්සර් එක යාන්තමට හැපුවේ මාව තව තවත් ආශාවෙන් මත් කරවමින්. ”අනේ කෙල්ලේ.මට ඉන්න බෑ වස්තුව..ප්ලීස් ගලවන්න පැටියෝ ගලවන්න මාව උරන්න ට්‍රිලීෂියා…….ආහ් , ආහ් ආ………”"

මම කෙඳරි ගාන්න ගාන්න එයාගේ ක්‍රියාශීලීත්වය තව තවත් වැඩි වුනා.ඊටත් පස්සේ එයා මගේ බොක්සර් එක පහලට අදින්න පටන් ගත්තේ හාදු දෙන එක නතර නොකරම. එයා හාදු දෙන එක නතර කලා. හැම ක්‍රියාකාරීත්වයක් ම නතර කලා. මූන උඩට ඉස්සෙව්වා. මගේ විශාල ලිංගය දැන් ඉද්ද ගැහුවා වගේ එයාගේ මූන ඉස්සරහ. ට්‍රිලීෂියා හුස්ම ගන්න එක පවා නතර කරලා ඒ වගේ එකක් කවදාවත් දැකල නැති කෙල්ලක් වගේ පුදුම වෙලා බලාගෙන ඉන්නවා. ”ඔහ්……..දෙයියනේ, රන්ජන් මේක….ම‍ගේ පැටියෝ මම කොච්චර මෙයාට හීන දැක්කද!” ට්‍රිලීෂියා එයාගේ නිල් පාට ඇස් විදහලා මට කියනවා. ”ඇයි රත්රන්..” මම ඇහුවා. එයා මොනවත් ම නොකියා අතක් හෙමීට මගේ ශිෂ්නය දිහාට අරගෙන ආවා. මගේ මුලු ඇගම වෙව්ලනවා. හුස්ම වේගයෙන් ගැහෙනවා. එයාගේ උනුසුම්, සුමුදු අතැඟිලි ආශාවෙන් මගේ පොල්ල හිරකරලා අල්ලා ගත්තාම මාව පිස්සු වැටුනා. එයා ඒකේ පෙර සම පස්සට කලාම දැනටමත් ජූස් ගිහින් රතුපාටටදිලි‍සෙන ටොප් එක දිහා ආශාවෙන් බැලුවා. ”කොච්චර අපූරු වස්තුවක් ද කොල්ලෝ ඔයාට තියෙන්නේ,” ‍එහෙම කියපු ට්‍රිලීෂියා හෙමීට මගේ ටොප් එක දිහාට නැමිලා හාද්දක් දුන්නා. ම්්ම්ම්ම්ම්ම්ම්මම්මමම්ම්මම්ම්ම්ම්ම්ම මාව පිච්චිලා ගියා එයාගේ උනුසුම් තොල් වැදුනම.. ඊට පස්සේ තව හාද්දක් ම්ම්ම්ම්්ම්ම තව එකක් තව තව…ආහ්හ ආහ් අහා් අනේ පැටියෝ………… මගේ ඇග ඇතුලේ අනේක විද්‍යුත් ධාරවල් ඇද ඇදී මාව කුල්මත් කරනවා. ඊට පස්සේ එයා තොල් දෙක අතරේ මගේ ශිෂ්නයේ අග ගිල්ලවා ගත්තාම මට මැරෙන තරම් සතුටක් ඇති වුනා. එයා ඒකේ අග එයා‍ේග දිවේ තුඩෙන කිති කැව්වා. ඊටත් පස්සේ හෙමීට දත් පාරක් තිබ්බා..ආහ් අඅඅඅඅඅඅඅඅආආආආආආආ අනේ පැටියෝ……මම ඉන්න බෑ කෙල්ලේ…මගේ පයිය අතගාන අ‍තරෙම එයා ටික ටික ඒක එයාගේ කට ඇතුලට රුවා ගන්න පටන් ගත්තේ මගේ පොල්ල තව තවත් ගිනි ගනිමින් ඇදෙන්නත් තෙරපන්නත් පටන් ගන්න අතරේ. ඒ ගමන්ම එයා ම‍ගේ මූන දිහා ආශාවෙන් බලලා ඇස්වලින් හිනා වුනා. එයා ටික ටික මගේ පොල්ලෙන් දෙකෙන් පන්ගුවකට වැඩිය එයාගේ කට ඇතුලට දාගෙන උරන්න පටන් ගත්තා. ඒ අතරේ ම‍ගේ බෝල දෙක මිරිකන්නත්, මගේ කලව කිතිකවන්නත් පටන් ගත්තා. ම්ම්්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්්ම්මම ආහ් මම ඉග ගස්ස ගස්සා මගේ පය්ය තව තවත් එයාගේ උගුරට ම තද කලා. ආහ්…………..ආහ් ම්ම්ම්්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්මම…… ඊටත් පස්සේ මම හෙමීට මගේ ඉග ඉහල පහල යවමින් එයාගේ කටේ මගේ පයිය ගෙනිච්චාම එයා ඒක ආශාවෙන් විඳ ගත්තා. තවතවත් මගේ පොල්ල එයාගේ උගුරට ම ගිල ගත්තේ මාව මැරෙන තරම් සතුටින් ගැහෙන අතරේ. අනේ රත්තරන්. මට ඉන්න බෑ කෙල්ලේ ……මට ඔයාව ඕනේ ට්‍රිලීෂියා……ආහ් අහාාාාාාාාාාා… ට්‍රිලීෂියා මගේ පොල්ල එයාගේ කටින් නිදහස් කලා. ඒක දැන් රතු වෙලා. ඒ වගේම එයාගේ කෙලවලින් නෑවිලා.

”රන්ජන්.මට එයාව ඕන වස්තුවේ.මට එයාව ඕනේ…” එහෙම කිය කිය ට්‍රිලීෂියා එයාගේ මුන මගේ ලිංගය පුරාම උමතුවෙන් වගේ අතුල්ලන්න පටන් ගත්තා. මට ඔයාව ඕ‍නේ රත්තරන්..අනේ රන්ජන්… මෙච්චර කල් මම මැරී මැරී ඉපදුනා පැටි‍යෝ…. මට මෙයාගේ පහස නැතිව මම වේලිලා, පට්ට ගැහිලා, මැරි මැරි ඉදියේ ම‍ගේ වස්තුව..අනේ ඔයා මගේ ජීවිතේට එන්න පැටියෝ..ම‍ේග වෙන්න රත්තරන්…මට මේ ජීවිතේ එපා වෙලා…..” ට්‍රිලීෂියා හැඬුම්බරව කියවාගෙන යනවා. මට තවත් නම් ඉන්න බෑ. මම එයාව මගේ ඇඟ උඩට ඇදලා අරන් එයාගේ තොල් දෙක උරන්න පටන් ගත්තා. ඒ අතරේ මගේ පොල්ල අල්ලගෙන ට්‍රිලීෂියාගේ ගැහෙන යෝනිය ලගට ගෙනියව්වා. එයා මගේ තොල් උරන අතරෙම එක අතක් එයාගේ බඩ යටින්දාලා මගේ පයිය අල්ලා ගෙන එයාගේ යෝනිය දිහාට ඇදලා ගත්තා. මම තවත් හරි බැරි ගැහිලා මගේ පොල්ල ට්‍රිලීෂියාගේ යෝනියට ගෑවෙන ගානට ලන් කලා. දැන් ඒකට එයාගේ යෝනියේ උනුසුම දැනෙනවා. මම ඒක අතින් අල්ලලා එයාගේ යෝනි තොල් අතරේ ගාවව්වා. ආහ් අආඅඅඅඅඅඅහ් ආ ආ ආ ආඅ අනේ රන්ජන් ප්ලීස්…දාන්න පැටියෝ……ප්ලීස්..එයා මගේ මූන අතොරක් නැතිව ඉඹ ඉඹ කෙඳිරි ගානවා. එයාගේ හුස්ම ගන්න වේගය වැඩි වෙලා. එයා තව තවත් එයාගේ කකුල් ඈත කරලා සූදානම් වුනා. මම දැන් මගේ පයිය එයාගේ යෝනි තොල් අතරේ ගාවන්නත් පිරිමදින්ත් පටන් ගත්තා. එතන දැන් හොදටම තෙමිලා. මම දැනෙනවා එයාගෙ යෝනිය ගැහෙනවා ආශාවෙන්.. ඒත් මට එකවරම දාන්න ලෝබයි වගේ. මම චුට්ටක් ඇතුල් කලා. ආහ්්්්්්්්්්්්්්්්්්්ම්ම්ම්ම්්ම්හ් ම්්ම්ම්මහ් ම්ම්ම්හ් රන්ජන් ප්ලීස් මට තවත් ඉන්න බෑ කොල්ලෝ………. මටත් තවත් නම් ඉන්න බැරි තැනම මම මගේ පොල්ල අතින් අල්ලලා එයාගේ යෝනි තොල් දෙක අතරින් ඇතුලට තද කලා. ම්ම්ම්ම්ම්හ් ම්මඋහ ඕ හ් ඕ…………..ඕ……..ආහ්….ම්හ්

ආහ්……….ආහ්…………..පැටියා්……ම්හ්………….. මට දැනුනා මගේ උනුසුම් පයිය එයාගේ පිරුනු තෙත උනුසුම් යෝනි බිත්ති අතරින් ඇතුලට ඇතුලට රිංගා ගෙන යනවා. ට්‍රිලීෂියා මගේ තොල් දෙක එයාගේ තොල්වලට හිර කරගත්තේ ඉවසන්න බැරිම තැන. මම ටික ටික මගේ පොල්ල තව තවත් ඇතුලට තද කරන්න කරන්න එයාගේ කෙදිරිය කෑ ගැහිල්ලක් බවට පත් වුනා. මුලු කාමරය ම එයාගේ කෑගැහිල්ලෙන් පිරිලා. ආආඅආඅආඅඅආඅඅඅඅආාආාාාආාාහ් ආාාහ් යෑස් යෑස් යෑස් යෑස්.ට්‍රිලීෂියා එයාගේ මුලු ඇගම මගේ පයියට තද කරව්වේ තවත් දශමයක්වත් මගේ ලිංගයට එලිය තියෙන්නේ නැති වෙන්න. එයාගේ බඩ දැන් මගේ බඩේ වදිනවා. දැන් මම හෙමීට මගේ ඉග ඉහල පහල යවන්න පටන් ගත්තේ මගේ දෑතින් ම ට්‍රිලීෂියාගේ ඉග බදා වැලඳගෙන. ම්ම්ම්ම්ම්හ් ආහ් ආහ් ආහ් ආහ් ආහ් ආහ් මමත් කවදාවත් නොවිඳපු ආශාවකින් ට්‍රිලීෂියාගේ යෝනියට මගේ ලිංගයෙන් පහර දෙන්න වුනා.

අනන්ත අපරිමාන සිතුවිලි මිලියන, ට්‍රිලියන ගානක් මගේ ‍ස්නායු පුරා පැතිරිලා. මගේ ආශාවල් පෙර නූ විරූ විදියට එලි පැනලා. තටු ලැබිලා. ට්‍රිලීෂියා කවදාවත් නොවිදපු ආකාරයෙන් ඒ සතුට විඳ ගන්න බව අඩක් පියවුනු ‍එයාගේ ඇස් අතරින් මම දැක්කා. මගේ ලේ උනුසුමින් පිරිලා. මුලු සිරුරම කැලඹිලා.ආහ් ආහ් ආහ් අහා ආහ් ආහ් අහා…………… මගේ ශිෂ්නය එයාගේ යෝනිය ඇතුලේ ඈත තැනක වැදි වැදී අසීමිත සතුටක් එකතු කරනවා. ආහ් ජීවිතය!!!! ම්ම්ම්ම්ම්්ම්මමා මම ට්‍රිලීෂියාව ඒ ඉරියව්වෙන් ම අනික් පැත්ත පෙරලා ගත්තා. දැන් මම එයාගේ සිරුර උඩ. ”වස්තුව..ඔයා තමයි මගේ ජීවිතේ නැතිවුන සතුට ගෙනාවේ….” ට්‍රිලීෂියා අඩවන් දෑසික් කෙඳිරි ගානවා. මම ටික වෙලාවක් මගේ නලියන පොල්ල එයාගේ යෝනිය ඇතුලේ රඳවා ගෙනම ට්‍රිලීෂියාගේ මූන සිප ගත්තා. එයාගේ අතැඟිලි මගේ පිට පුරා ආදරෙන් දුවවන අතරේ එයා මගේ තොල් උරන්න පටන් ගත්තා. මම එයාගේ තන මිරිකන්නත් අත ගාන්නත් පටන් ගත්තේ හෙමින් සීරුවේ මගේ පොල්ල එයාගේ යෝනය ඇතුලේ එහෙට මෙහෙට තෙරපන අතරේ. ”ට්‍රිලීෂියා…” ..”ඇයි වස්තුවේ…!” ට්‍රිලීෂියා මගේ ඇස් දිහා ආදරෙන් බැදුවා. ”මට ඔයාව හැමදාටම ඕනේ වස්තුවේ…” ඉවසගන්න බැරි තරම් පැන නැඟෙන ආදරයකින් මම කෙඳිරි ගෑවා. ”ඔව් රත්තරන් මටත් ඔයාව ඕනේ හැමදාම..මේ සතුට මගේ ඈත් කරන්න එපා රන්ජන!” එයා මගේ බෙල්ලට හාදු දෙමින් කියාගෙන ගියා. එතැනින් එහාට එන අනේක බාධාක ගැන හාන් කවින්සියක්වත් මට නෑ. ගෙදර, ම‍ගේ යාලුවෝ, නෑදයෝ…තව තව… ඒත් මට මේ ගැහැනිය අත හරින්න ඕනෙද නෑ. නෑ ඒක කරන්න බෑ..මගේ හිත තර්ක කරනවා. මම ඒවා පස්සේ හිතනවා. මම ට්‍රිලීෂියාගේ නලල ආදරයෙන් සිප ගත්තා. එයා මගේ නලල සිප ගත්තා. ”ඔව් රත්තරන්..මට ඔයාව ඕනේ..මම හැමදාම මේ සතුට ඔයාට දෙනවා පැටියෝ..මොන බාධාක ආවත් මම ඔයාව දාලා යන්නේ නෑ ට්‍රිලීෂියා…”ඊට පස්සේ අතොරක් නැතිව මම එයාව ඉඹින්න පටන් ගත්තේ. මාව ආයෙත් තව තවත් උනුසුම් වෙන අතරේ. ම‍ගේ ශිෂ්නය පෙරටත් වඩා ශක්තිමත්ව එයාගේ යෝනිය ඇතුලෙ නලියනවා. පෙර නූ විරූ ආදරයකින් මම එයාගේ යෝනිය ඇතුලට මගේ ශිෂ්නය තෙරපන්න පටන් ගත්තා. එයා ඒවා අනනත්ත අපරිමාන ආශාවකින් ආදරයකින් දරා ගත්තා. මම හෙමීට වේගය වැඩි කලා. හ්ම් ආ ආ ආහ්……….. ආහ්……….ම්හ් ආ පැටියෝ…. එබෙන්න පැටි‍යෝ රිංගන්න මගේ ඇතුලට..” ට්‍රිලීෂියා මගේ පිට හූරනවා. මම තව තවත් වේගයෙන් ලිංගය එයාගේ ඇතුලට ගැස්සුවා.. තව තවත් වේගයෙන් …ආහ් ආහ් ආය් ඌහ්………ම්ම්මා………රන්ජන් යෑස් යර්ස් යර්ස් යර්ස් අාහ් ආහ් ආහ් අාහ්……….. ”ඔයාට යවන්න ඕනෙද පැටියෝ..‍මගේ මුලු සිරුරම කලඹ ගෙන එලි පනින්න හදන්න ශුක්‍රානු අමාරුවෙන් මගේ ඇතුලේ හිරකරගෙන මම ඇහුවේ මම විතරක් සුරාන්තයට පත්වෙලා පැත්තකට වෙන ජාතියේ ආත්මාර්තකාමීත්වයක් මට නැති නිසා. “ඔව්………………….අනේ රන්ජන් මාව ගැහෙනවා වස්තුවේ…ප්ලීස් රිලීස් කරන්න කොල්ලෝ….මට දරා ගන්න දෙන්න ඒ උනුසුම් තෙත ජීවිතය ම්ම්ම්ආආආආආ… එයා තව තවත් මගේ සිරුර එයාගේ සිරුරට තද කරගත්තා.මම මගේ උපරිම වේගය මගේ ලිංගයට එකතු කරලා ට්‍රිලීෂියාගේ යෝනිය ඇතුලට වැරෙන් මුදා හැරියා. ආහ් ආහ් මගේ යටිකය ආශාවෙන් පොපියනවා. ට්‍රිලීෂියා වේගයෙන් හුස්ම ගන්නවා. ඇඟිලි තුඩු අගින්, උනුසුම් ම රුධිර නාලා පතුලින් දිය වෙවී දිය වෙවී ඒ අපරිමිත ජීවිතය එලියට පනින්නට ගලා ගෙන එන බව මට තේරුනා. මගේ සිරුර යට මේ අයුරින් ජීවිතය, ආදරය, සතුට ඉල්ලා සිටින මේ ගැහැනිය ගැන කියා ගන්න බැරි තරම් ආදරයක් සෙනෙහසක් ඇති වන මොහොතේදී මුලු සිරුරම කලඹවාගෙන, හැගීම් පුපුරුවා ගෙන මිලියන සංඛ්‍යාත ශ්වේත වර්න ඉහිටිගෙඩි ප්‍රවාහයක් ට්‍රිලීෂියාගේ සිරුර ඇතුලට විදින මොහොතෙදී ම මගේ ශිෂ්නය නාවාගෙන නාවාගෙන ට්‍රිලීෂියාගේත් ජීවන වතුර මුදා හැරියේ පෙර නූ විරූ ප්‍රීතිමත් හැගීම් කෝටියක් සිරුරම වෙලා ගනිමින්. ආහ්………………………..

ආහ්………………… ආහ්……………………. මුලු සිරුරම කීප වතාවක් ගැස්සිලා ගැස්සිලා අඩපන වෙන මොහොතෙදී ට්‍රිලීෂියා මගේ සිරුර එයාගේ සිරුර ඇතුලට ගිල ගන්න වගේ මාව වැලඳ ගත්තේ ආයෙ කවදාවත් එයාගෙන් ගැලවිලා යන්න දෙන්න නෑ කියන්නා වගේ.” ම්ම්ම්ා…මගේ වස්තුවේ………….ආහ්….”මම ට්‍රිලීෂියාගේ පුන් පියවුරු අතර මගේ මූන වැතිරෙව්වා. හැඟීම් යුද්ධය එකවරම නතර වෙලා. මට දැනුනා උනුසුම් දාඩිය බිදු කීපයක් මගේ පිට දිගේ ගලාගෙන යනවා. මම තවත් මගේ මූන ට්‍රිලීෂියාගේ තන අතරේ සිරකර ගත්තේ මේ සතුට කවදාවත් නැති කර ගන්නේ නෑ කියන අදිටනින්. ට්‍රිලීෂියා දැන් රිද්මයට හුස්ම ගන්නවා. මගේ මුලු බරම එයාගේ සිරුරට පැටවිලා. එයා මගේ හිස කෙස් අතරේ ආදරයෙන් ඇඟිලි තුඩු ගෙනියනවා. එකවරම මගේ නෙත ගැටුනේ කැඩපත. අපේ නිරුවත් සිරුරුවල ප්‍රතිබිම්බ මම එයින් දැක්කා. එයා මාව ආදරනේ අත ගාන හැටි මම දැක්කා. මුලු කාමාරය ම ආයෙත් වතාවක් නිහඬතාවේ ගිලිලා. ජනේලයේ තිර රෙද්ද අතරින් සැඳෑ හිරුරැස් කාමරය ඇතුලට ඇවිත් රත්තරන් පාට දැල් එලලා වගේ. හැම දෙයක්ම නිහඬයි. අපි හුස්ම ගන්න හඬ විතරයි දැන් අහෙන්නේ. ආහ්, කොයිතරම් ප්‍රීතිමත් ද ජීවිතය!!! මම ඔලුව යන්තම් උඩට උස්සලා. ට්‍රිලීෂියාගේ පියවුරු මොට්ටුවක් තොල් අතරේ රුවා ගෙන උරන්න පටන් ගත්තා………………………………………………………… …………………………..ආහ්……..ම්හ්…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
ඒ විදියට ඒ කතාවේ පලමුවැනි පරිච්ඡේදය ඉවර වෙනවා. මේ කතාවට පාදක උනේ ම‍ගේ ඇත්ත ම අත්දැකීමක්. ඒත් සමහර කොටස් මම මේකට අමුතුවෙන් එකතු කලා. මට ඕන වුනේ සෙක්ස් වල තියෙන සුන්දරත්වය ගැන අපූරුවට කියන්න. සෙක්ස් කියන්නේ අපේ මුලු ජීවිතය ම නොවුනත්, එකේ ඉතාම රමනීය කොටසක්. කවදාවත් අත්හරින්න බැරි දෙයක්. ඒත් මේ විකාර ලෝකයේ අපි හැමෝගෙ ම ඇත්ත සතුට උදුරගෙන තියෙන නිසා, සෙක්ස් ගැන හුග දෙනෙක් කියන්නේ ලියන්නේ බිහිසුනු අපරාධයක් විදියට සලකලා! ඒක හරිම වේදනාබරයි. මේක මෙහෙම වෙන්න බෑ. ගැහැනියක් හා පිරිමියෙක්ගේ අතිශය පෞද්ගලික හැගීමක් වෙච්ච සෙක්ස් ගැන මීට වැඩිය සංවේදි විදියට හිතන්න පුලුවන් විදියට මේ පිස්සු ලෝකය කනපිට හොඳපිට හරවන්න ඕන. මම පිරිමින්ගෙන් එක ඉල්ලීමක් කරනවා: කරුනාකරලා හැම ගැහැනියක් ම දිහා මීට වැඩිය සංවේදි විදියට බලන්න පුරුදු වෙයල්ලා (මම කිව්වේ දැනට එහෙම නොබලන අයට)!. ගැහැනු කියන්නේ තලන්න පොඩි කරන්න තියෙන හැගීම් නැති උපකරන වගයක් නෙවෙයි. ඒ අය අපේම සිරුරෙ අනික් කොටස. සංවේදි හා අදරනීය සොදුරු මිනිස් දියනියන්! ඔයාලගේ අදහස් ලියන්න මේ විද්‍යුත් ලිපිනයට

මේ කොටසින් පස්සේ ටික කාලයකට ලියන එක නතර කරනවා. ඒත් නුදුරු අනාගයේදී ම මේ කතාවේ තවත් සොඳුරු ඉසව් සමග දෙවැනි පරිච්ඡේදයෙන් හමුවෙමු. හොඳ ‘නරක’ අදහස් දැක්වූ හැමෝටම ස්තුතියි! සුභ අලුත් අවුරුද්දක් වේවා!
මීට ආදරනීය,
රන්ජන් මලවිආරච්චි.

කතාව හොඳනම් පහලින් ලයික් එකකුත් දාලම යන්න

No comments:

Post a Comment

මේ ගැන ඔබට හිතෙන දේත් ලියලම යන්න. අළුත් කතා ලිවීමේදී ඔයාලගේ අදහස් බොහෝ ප්‍රයෝජනවත් වෙනවා.

සයිට් එක හොඳනම් Share කරලා ඔබගේ සහයෝගය ලබා දෙන්න